Oh ja, deze wilde ik nog even met jullie delen. Paar pagina's terug ging het over manen kweken. Het begint ergens op te lijken bij Moyi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Zag er wel schattig uit. Ik denk dat als ik Day moet gaan knotten, dat het twee rijen knotjes worden... Vorige zomer heb ik het natuurlijk helemaal tot op zijn nek toe afgeschoren en nu is het zoooo dik geworden
Zit toch te denken om me eens in te schrijven bij de plaatselijke vereniging om eens wat onderlinge wedstrijdjes mee te gaan rijden. Kijken hoe hij het er vanaf brengt. Hij gaat sinds zijn nieuwe zadel en zijn nieuwe bit wel zoooo goed!! Nu sneeuwt het, maar vanmorgen heb ik toch fijn met hem getraind in het zonnetje! Hij liep de sterren van de hemel
Zelfs schouderbinnenwaarts geoefend!! Aaaaaapentrots natuurlijk weer. Gek hoe die beesten je dag zo goed kunnen maken he. Kan me geen leven zonder hem voorstellen!

Vanmorgen deed ik Djuun d'r deken af, bleef de deken in haar manen hangen, trek ik er een hele pluk uit 

Ik heb lopen vloeken op mezelf

Volgens mij heb ik wel eens foto's gezien dat hij meer op de voorhand loopt, ik vind bovenstaande foto's erg ontspannen en relaxt ogen. Hij ontspant ook zijn rug netjes volgens mij. Top hoor! En inderdaad, op bokt ben je soms niet veilig
set_elkol schreef:ik heb domweg nog nooit van arabierendekens gehoord, wat zijn het precies
Maar je kan het ook western dekens noemen.

Letizia schreef:Ja, daar dacht ik ook aan Miranda, maar dat doet ze niet
Ik denk haast dat ze een trap tegen d'r giechel heeft gehad
@Jessica, die v dinges had niet geholpen bij Djuun, ik bleef met de sluiting er achter hangen