Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:27

@ jess, heb je een bevestiging gehad van je deelname bij de drha? Je staat nl. niet op de lijst. Geen paniek, wellicht zijn ze je vergeten en dan zetten ze je zonder probleem er alsnog bij.

Deelnemers lijst DRHA Green as Grass (waar jessica en ik in starten):
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... st-gag.doc

En voor de liefhebbers:
Deelnemers lijst NRHA Rookie Level 1 (waar ik in start)
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... st-R-1.doc

Deelnemers lijst NRHA Youth 13 and under (waar Cyann in start)
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... -under.doc

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 23:53

Jeeeeeeeh Glenn, supernieuws!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Heel benieuwd wat hier uit gaat komen; 2014 wordt n topjaar!

Woei, spannend dames! Zenuwachtig of valt het mee? (Heb anders hele positieve ervaringen met Bach rescue hahaha :o :D ) Jullie nemen toch wel weer de camera's mee?!!

Heb de blaren op m'n handen staan maar je moet er wat voor over hebben he? Heb vandaag de pics geselecteerd die Maris gaat nabewerken (alleen dingen als licht en handen wegwerken die in beeld staan dus GEEN veranderingen aan het paard zelf, gebeurt namelijk nogal eens >;) ), en daar zitten ook nog een paar juweeltjes van plaatjes bij. Dus dat wordt n topic Jes die ik zeker wel ga spammen! Ben zo trots op t menneke! En zo cool! Over straat met auto's, fietsers, motors die achterop komen rijden, sproeiers, het maakt hem geen bal uit! Helaas op show ook totaal niet onder de indruk dus ik vrees dat hij vroeger te veel IJscomelk heeft gedronken haha! :O

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:15

Jahoor...Cyann heeft ze :D

Maanden geleden al gezien op ebay...."oei deze zijn nog leuker dan die zilveren mam" Dus gezegd dat ze er voor mocht gaan sparen....dag Cyann. ;) Dus heb ik ze gekocht en maanden lang heeeeeeel goed verstopt voor haar verjaardag en vanmorgen vroeg mocht ze het uitpakken. "wha daar kan ik dan meteen zaterdag mee gaan rijden!" Trots ging 1 beugel mee naar school. :j

Afbeelding

nenaavdw

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:30

Oehhh wat zie ik weer een mooie plaatjes!
knappe Nour!!
Glenn wat fijn! Wij verwachten hier natuurlijk wel foto updates van dikke buiken enzo haha.
Gefeliciteerd met Cyann en wat een geweldige beugels!!!

7 juli rij ik met Zig mee in de WRAN wedstrijd in Zeist (double judged). Dan gaan we voor de pleasure!
We rijden gezellig mee met Priscilla en Naz dus we kunnen de wagen omdopen tot western arabieren kar!

Zondag heb ik weer een fotoshoot met mijn rarebier en hoop ik ook een showhalster binnen te hebben.
Ik ben benieuwd!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 16:25

Hey leuk nenaavdw...wij hebben ook 7 juli op de agenda staan. Doet Cyann mee met June. Ze doet in ieder geval Halter en Trail. Wordt een leuk arab dagje.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 16:54

pssst.....ik heb zojuist een inzending gedaan voor de kalender 2014 bij Angela. Hahaha Op deze manier zijn we ruimschoots voor de kerstdrukte, is de kans stuk kleiner dat de boel zoek raakt in de post en kan de verkoop ruim voor 2014 losbarsten. <<)

Spekken van de DAWRA pot kan in mijn ogen niet vroeg genoeg beginnen. :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:11

Goeie zet Nancy! :D

Spannend Nena!!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 19:16

Dat gaat helemaal goed komen Nenaa! Spannend en ook top dat Nancy en Cyann er dan zijn, Nance heeft altijd goeie tips! ;)

Heb n topic voor Nour aangemaakt van de shoot. Weet alleen niet hoe ik fie fatsoenlijk kan linken? Hellup?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:41

CounTree schreef:
@ jess, heb je een bevestiging gehad van je deelname bij de drha? Je staat nl. niet op de lijst. Geen paniek, wellicht zijn ze je vergeten en dan zetten ze je zonder probleem er alsnog bij.

Deelnemers lijst DRHA Green as Grass (waar jessica en ik in starten):
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... st-gag.doc

En voor de liefhebbers:
Deelnemers lijst NRHA Rookie Level 1 (waar ik in start)
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... st-R-1.doc

Deelnemers lijst NRHA Youth 13 and under (waar Cyann in start)
http://www.drha.eu/wp/wp-content/upload ... -under.doc

Ik zal s ff kijken. Vorige week stond ik er nog op, dus zou een beetje vreemd zijn. ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:46

Ik zie dat er alweer wat deelnemers bij zijn gekomen. Ik sta op nummer 37 Nancy. ;)
Vorige week waren er nog 38 deelnemers, nu al 49. pfff en wat een namen allemaal ook weer die mee doen! :')

Yildiz, nog geen zenuwen. Maar die zullen vast wel komen nog. :=
oh en even de link in je adresbalk van je topic kopiëren en hier in het antwoordvak plakken.

Nenaa, leuk zeg! Gaat goed komen.

Nancy, jij bent er bijtijds bij met je foto inzendingen haha :D
Gefeliciteerd nog met Cyann. Gave beugels hoor! *D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 08:06

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:52

graag gedaan. ;)
Verschrikkelijk gaaf topic yildiz!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:42

oh ja idd Jess en opeens veel meer starts. Ook bij de Rookie Level 1!! En de youth 13 and under staat er opeens niet meer bij. Whaha nou ja...ze zullen de boel wel weer aan het updaten zijn.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:41

Nancy, wat een leuk stukje van cyann in het DAWRA magazine!!
Ik wist ok helemaal niet dat je morgen pas te horen krijgt hoe laat je zondag ongeveer moet starten. Erg laat vind ik en niet handig! Maar goed, wendy zorgt voor ons hihi ;)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:14

Alvast heel veel succes maar voornamelijk plezier dames!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:20

Thnx marije! Zal vast wel gaan lukken. ;)
Nancy en cyann mogen morgen aftrappen in de rooky en youth under 13.
Zondag mogen wij. Heb er zin in!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 22:42

Veel plezier dames!!! Zet m op en laat maar eens zien dat die rarebieren bloedje serieus genomen mogen worden! *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:01

Heb vandaag voor het eerst sinds een tijdje weer gereden en singelplek is mooi dicht gebleven. Heb nog niet gegaloppeerd want ik heb het idee dat die beweging met het voorbeen funest is geweest. Dus eerst even rustig weer op gang komen en ik blijf trouw smeren met de MTG. Heb het idee dat het wel werkt.m

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:30

Heb je nu ook een bontsingeltje marije?
Dit scheelt nog eens extra voor die gevoelige huidjes.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:54

Ik wacht nog op mijn Mattes singel :j Ik rij nu weer met de ouwe vertrouwde neopreen van 2 tientjes, dat gaat nu het best.

Zal je altijd zien: ben ik 6 singels verder, kom ik toch weer uit bij de eerste :')

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 08:15

haha ja dat zou zomaar kunnen. :P

Nancy en Cyann, heel veel succes vandaag!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 08:36

Heb ook n Mattes singel, sindsdien geen plekjes meer!

Cyann en Nancy, go go go and slide with the greatest pride! (We houden m erin Glenn!) *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:47

Cyann *\o/*
Nancy, morgen gaan we ervoor he!!

Ben vandaag nog even gaan kijken in wanroij en wow wat een HUGE arena!! :oo
Wat gaaf zeg!! :D Heb er enorm veel zin in!
Nog gezellig gekletst met Nancy en Leen. Wat een gezellige mensen!
En Cyann, wat een leuke meid! Mooi roze haar hihi

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:57

Succes vandaaaag!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:36

Het mot allemaal nie gekker worden nie....
Afbeelding

ff kort verslag:
Zaterdag:
In de rookie heb ik June op twee handen overgepakt, ze was er totaal niet bij met haar hoofd. Afgeleid door publiek aan de kant, ze deed der rondjes hoor, dat wel....maar veels te veel fouten waaronder rondje overkruist en niet willen overspringen achter. Dus....ik kom de ring uit....zegt Cyann: "bedankt hey mam" (ivm moeder dochter strijd) LOL!

Cyann mocht smiddags, het kijkerige was een stuk minder, June was sterk en tegendraads. Maar toch wist Cyann haar rond te rijden mede dankzij JP die haar vanaf de kant er super doorheen coachte. Ze was niet trots op hoe het ging, een zere hand van het tegenhouden, maar zooooo enorm trots op die plaque, 1e!! Dat leverde een dansje op!! En tja...dat kon ik natuurlijk nooit meer overtreffen...hooguit met een hogere score....dus de strijd was nog niet gestreden...

De dag erna moest ik nog de Green. Maar helaas June gleed van de laadplank af en bezeerde haar kogel. Bloeden! June is een bikkel, maar nee...snel ff gemeld dat ik me terugtrok. De wond afgespoten en ingespoten en verband erom. Thuis ff groene leem erop gesmeerd, dus hopelijk slaat het niet naar binnen op haar bot en komt het met de nodige aandacht weer gauw goed.

Inmiddels thuis gezien via de livescore dat helaas Jessica een nul score heeft gereden in de Green. Ze komt vast nog wel vertellen wat er "mis" ging. En idd Jess, dat was ff gezellig gister!!

Dus de winnaar van het arabieren toernooi is met kop en schouders CYANN!! Spinn till you win!! *\o/*
Ben ik jaren bezig zo'n plaque te verdienen, madammeke komt ff meedoen en voila.....mams heeft het nakijken. <3 :j *\o/* Zo Gaaf!!