[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 19:00

Hoi allemaal, ik ben er ook weer :) Vorige week zondag (eigenlijk zaterdag al) ziek geworden en de hele week plat gelegen, flinke buikgriep. Lang geleden dat ik zó ziek ben geweest! Vandaag eindelijk weer naar de paarden geweest, wat heb ik dat gemist zeg! Ook foto's van alle drie gemaakt, dus die volgen nog! :)

Katja

Wat een mooie foto's van Ilya in de Eiffel! Ben je al op visite geweest?
Blue en Set zijn een beetje stooooooned :Z :z

Roma
Mooie foto's heeft Nikki gemaakt, prachtig!!

Nicky

Wat naar, al die mensen in je omgeving die plotseling komen te overlijden. Sterkte! Dan besef je toch weer even heel goed dat je van iedere dag moet genieten.
Mooie, glanzende bolide heeft Dayem! Wil je mijn auto ook even komen doen? :') Heerlijke strand-zee foto! Hopelijk gaat de staleigenaar de nieuwe grond besteden als weidegrond!

Joyce
Asal haar mams drachtig, leuk!!! Is Asal tot nu toe haar enige nakomeling?
Volgens mij had ik je op FB al gefeliciteerd met je mini, anders alsnog gefeliciteerd!!

Eline (Sem)
Ik denk niet dat Sem een 'verplichte' vakantie erg zou vinden. Als het rijden je toch blijft trekken, is een bijrijdpaardje een mooie optie! :) Hij ziet er wel happy uit op die weide foto's!

Ilona
Een lintjes-rijk weekend gehad, toppers! :D Leuk filmpje van Moyo, wat is die al groot en breed zeg! Ik zie hem nog steeds als veulentje voor me _O-

Gelske
Begrijpelijk dat je even geen motivatie hebt om te rijden. Eerst alle paarden weer op de rit. Als je ze wat hebben is dat enorm slopend! Sterkte met Sjaak en Noor! Ben je nog wat wijzer geworden wat betreft Vadim? Mooie foto van Sjaak!

Tieneke
Hihi, Adje onder mama's paraplu :D

Tamara
Jij en Noah hebben een drukke wedstrijdagenda. Wel leuk dat jullie zo actief zijn in de sport! :D

Yildiz
Gefeliciteerd met Yanour zijn verjaardag!
En wat een pech met Yentl, hopelijk geneest het voorspoedig. Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar door wie wordt ze nu gedekt?
En wat een tegenslagen lees ik, vervelend is dat! Hopelijk verloopt de komende tijd een beetje voorspoediger.

Miranda
Je kunt zo in het circus met je paarden die op commando vanalles laten hangen :') _O-

Esme
Vadim in training, mooi hoor!
Beterschap voor je dame.

Ersilia
:wave:
Zag een mooie foto van jullie langskomen op FB!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 19:35

Jeetje wat een mooie post heb jij gemaakt. Balen dat je ziek was nou is ook niet zo gek met dat koude weer wat is dit dan heerlijk. Ben benieuwt naar de foto,s van je mooie drie tal ;) .

Weer bij de tandarts geweest ja wat is beter geen idee heb goede en slechte (uiteraard) met beide gehad. En inderdaad waneer ga je naar Ilya Katja ik kan me zo voorstellen dat je hem nu toch wel mist!

Das balen Yildiz het valt ook echt niet mee met op stuur sperma om alles op tijd te krijgen hebben ze geen diepvries ik vind dat uiteindelijk toch gemakelijker.

Eleni je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je een ander paardje gaat rijden je doet zo veel voor Sem en gelukkig denken paarden ook niet zo als mensen lekker gaan rijden hoor als je daar plezier in hebt. Fijn dat je kanjer zich redelijk voelt op de wei is ook wel heel fijn voor ze natuurlijk.

Nou iedereen succes morgen alvast ben benieuwt naar alle uitslagen en verhalen.

Als ik op het land ga rijden met de paarden krijg ik altijd een prachtig schowtje van de rest. Dus vandaag ik Erwin op zijn paard gezet en stond klaar met de camera maar ja mooi niet ;). Ze stonden er mooi bij te kijken terwijl hij aan het rijden was. Toen ze zelf even laten lopen en toch nog een paar leuke foto,s geschoten :D .

[ITP] Gewoon blij in de wei.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:16

Haha ze waren de kunst alvast aan het afkijken? :D

Als eerste, de stoere man van het stel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:25

Yus en Azi
Afbeelding

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:42

Gelske, sterkte met Sjaak en Noor :(:) Echt balen als je paarden niet in orde zijn, dat geeft je zoveel stress en zorgen.

Yildiz, balen van de blessure van Tie, maar fijn dat het uiteindelijk weer volledig zal herstellen.
Wat waardeloos van het missen van deze hengstigheid van Tie! Had je haar nu verleasd of ging je het toch zelf proberen met de jonge hengst (dat heb ik even gemist denk ik)? Nu maar hopen dat het de volgende hengstigheid allemaal volgens plan verloopt!

Katja, ach wat een suffies zo na de verdoving van de tandarts :(:) Maar ze zullen zich vast weer fijner voelen nu hun tandjes weer goed gedaan zijn.

Esmé, wat ziet je knappe man er goed uit! Wel balen van de hoefzweer van je dame.
Hoe was het huisje waar je ging kijken vandaag?

Eline, wat fijn dat Sem zich goed lijkt te voelen zo op de wei met zijn vriendje!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je een ander paardje bij zou gaan rijden hoor, en als je nog genoeg tijd aan Sem besteed, is het toch geen probleem?

Nicky, nu maar duimen dat hij er extra weilandjes van gaat maken!

Hè bah Joyce, wat vervelend dat je zo ziek geweest bent de hele week!
Je knapperds zien er top uit! Heerlijk hè, weer zulk mooi weer?

Hier ook afgelopen week zelf weer eens wat foto's van de paarden gemaakt (met uitzondering van Aziza dan :D ). En weer gaf Mausi een enorme show weg, maar ook Fardani en Amir hebben goed hun best gedaan.
Fardani is gisteren alweer 3 jaar oud geworden, en hij stond op zijn verjaardag bij Uitgelicht :D

Hier van allemaal 1 foto, voor de rest moeten jullie even in hun topics kijken :)
[ITP] Happy birthday! Fardani alweer 3 jaar oud!
[KS-ITP] AZ Amir Lateef, alweer 3,5 maand oud!
[ITP] Knappe, drachtige Arabische dame en haar dochter ITP!

Mausi
Afbeelding

Aleeyah
Afbeelding

Fardani
Afbeelding

Amir
Afbeelding

En Fardani is sinds donderdag ook ruitermak :D
Wat zijn ze toch gevaarlijk die Arabieren, zo los in het land mijn neefje erop, en geen enkel probleem *D
Afbeelding

JustOneBiteJarig

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:51

Heerlijke foto's komen er weer voorbij zeg!
Fardani blijft z'n heerlijk dier he! Hoeft geen strikje om hoor <3

Huisje was super! Heb besloten het te nemen, hoop maandag definitieve bevestiging dat het eind van de maand van mij is, er hoeft niet veel te gebeuren dus met max een weekje klussen en inrichten kan ik erin :D

Bijleespost komt morgen na de hk met uitgebreid verslag, ben ik nu te concentratieloos voor haha!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:07

Wat een super kudde heb je toch Roma! Prachtige pics.

Wat cool Esmee!

Zo, gewassen en schoon op stal. Morgen 6:00 het wekkertje, lekker op m'n gemakkie richting Houten, zin in!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 23:32

Azi :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:30

Even gauw: Succes allemaal vandaag :D! Zet 'm op! +:)+ En genieten!!

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:13

Wij zijn zeer tevreden met een mooie 3e premie thuis gekomen. We hadden met deze jury weinig verwachtingen en ze waten terecht erg streng, goede verbeterpunten en feedback gehad. Dus een leuke en leerzame dag! Vegas is gewoon nog niet volwassen genoeg voor het mooie dus we gaan het nog eens proberen over een tijdje, nu maar zien hoe hij op St.oederode gaat scoren! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:32

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:39

Wat n prachtige foto's meiden! Echt waaaaauw!!!

Netjes een premie Esme! Proficiat! En Vic ook met een tweede!
Nicky twee keer eerste geworden zag ik? Proficiat!! *\o/*
Wat waren de rest van de uitslagen en verslagen?

Hier beetje boel druk maar haal het tzt wel weer keertje in! :D Lees in ieder geval wel mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:00

YildizArabs schreef:
Wat n prachtige foto's meiden! Echt waaaaauw!!!

Netjes een premie Esme! Proficiat! En Vic ook met een tweede!
Nicky twee keer eerste geworden zag ik? Proficiat!! *\o/*
Wat waren de rest van de uitslagen en verslagen?

Hier beetje boel druk maar haal het tzt wel weer keertje in! :D Lees in ieder geval wel mee!

Dankjewel wij zijn erg te vreden. Was een leuke dag. Ik vond het erg leuk iedereen weer eens gezien te hebben. Prachtig weer dit weekend ook. En op naar het volgende evenement :-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:56

Gefeliciteeeeeerd met de overwinningen!

Ik ben ook in de zevende hemel <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:59

Oooh Kat ben je eindelijk langs geweest? :D Hij ziet er super gelukkig uit joh!

Gefeli Esmee, heb jullie helaas gemist :(

Jaaaaa, 2x eerste! Best of show net aan niet gehaald maar wel mooi commentaar in m'n zak kunnen steken van de jury: 'Ik zou dit paard graag mee naar huis willen nemem' :D Dit smaakt uiteraard naar meer dus ben aan het plannen :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:09

Gaaf man nicky! Jaa na vier weken heb ik hem weer gezien, dat was ook een beetje het plan 1 keer per maand. Hij is zo happy en daardoor ik ook! Zijn hoofd is super mooi licht.

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:22

Ah alle foto's etc! En iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Heerlijk dat je hem weer gezien hebt Katja!
Nicky super gedaan! Helaas jou ook net misgelopen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:24

Heerlijke pics Katja! Das dan echt even je hart ophalen he?! <3
Hij ziet er goed uit en lekker aan t klooien met z'n vriendjes!

Super Nicky! Lekker op de roze wolk blijven! :D Wie was best of show?
En hoe heeft de rest t gedaan?

Jeeeee Fardani ruitermak! Haha geweldig zeg! Arabieren zijn toch ook echt familiepaarden he, love it! ❤️

Joyce ook lekker aan t genieten van je mooie kudde!

Hier n fijn chill dagje, tis zon gesjouw nu en morgen weer dus vandaag even rustig an. Vanochtend lekker getraind met Nour (zie westernarabs) en zojuist nog even genoten van de bende guppen die dolle 5 minuten hadden. Waardeloze pic maar ja nog steeds geen camera...
Halen jullie TT er uit? :P

Afbeelding

Katja, officieel bruin kan ook niet anders maar t lijkt toch echt op n wildkleur.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:28

TT is links? :P

Het veulen van de familie Hoogenband was best of show! Prachtig beestje, echt een plaatje. Lisa was beste voorbrenger. En verder weet ik het zo even niet.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:56

Haha duidelijk TT is echt een dame!

Dit filmpje :') sorry voor mijn stem :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:13

:D

Aaaah wat n schattig filmpje! Jee je zou maar jouw paard zijn wat n geweldig warm leven! <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:14

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:15

Lief filmpje!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:40

Leuk kat lekker weer naar je Jochie hoe lang is het rijden voor jouw naar de ijffel?

Ik zag al wat op Face book voorbij komen maar iedereen van harte met de resultaten op de amateur. Wat jammer dat er zo weinig paarden in de rubrieken liepen maar ach de lol zal er zeker niet minder om zijn geweest :D .

Wat een prachtige foto,s heb je weer gemaakt Roma en ja hoor je jochie zadel ehhhh kind mak het blijft een lekker ding zal zeker een kanjer straks zijn onder het zadel.

Prachtige foto,s Joyce van je drie tal je houd je jaarling wel spanend zo ;) . Vadim is verkocht verder heb ik geen info waar maar wie weet zoekt de nieuwe eigenaar nog eens contact

Vandaag lekker op het land gereden met de dames Sil en Dibah ze deden beide goed hun best. Als ik ga rijden doe ik altijd het stroom eraf en dan gaat Qaseem lekker aan de plastic paaltjes lopen trekken. Heb natuurlijk uitgelegd dat dat niet de bedoeling is. Maar zodra ik wat verder in het land ree ja hoor tot dat ik weer in het zicht kwam en daar stond de kleine boef heel braaf ik doe niks :D .

Nou ja het is dat ie zo knap is ;) .

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:46

wat een boef is het Gelske :D lekker rijden dus!

Naar Ilya is vanaf mij 4 uur rijden