Ik moet helemaal naar wageningen (uur reizen) om 1 stom beoordelingsdocument af te geven. Omdat mijn docent het vergeten was te kopiëren en ze per se het origineel moet hebben, dus ik kon geen scan mailen. En omdat ze er morgen niet is moet ik vandaag speciaal voor dat stomme documentje 2 uur in de trein en bus zitten
Set en Blue vandaag weer ontwormd, en Blue eens goed bekeken volgens mij is ze weer gegroeid, ik schat haar nu eerder 1,30!
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 19-06-14 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Woogy
Geplaatst: 19-06-14 16:47
nope, maar zaar is net groot maar oogt veel kleiner. Zal ook liggen aan die giraffen nek van hem
zou niet mis staan op jouw mooie schimmel
Set_Elkol
Geplaatst: 19-06-14 16:49
Haha Gon? Neh vind ik niet bij Set passen. Ben wel aan het overwegen Blue ook ooit te dekken, liefst met een vos hengst en AV staat uiteraard hoog in de optie (Vandaar dat ik blij ben dat ze groeit)
Wauw, very Nice pics van Gon! Zag er op FB ook nog wat gave voorbij komen! Ze hadden meer pics in de voorring moeten schieten daar liep ie echt echt top!
Leuk Katja! Welke hengsten spreken jou aan? Voor Set en voor Blue zoek je natuurlijk totaal verschillende types?
Set_Elkol
Geplaatst: 19-06-14 17:01
Dat vind ik zo moeilijk te verwoorden Ik wil graag een hengst met meer type, vooral in het hoofd, liefst richting de Egyptische bloedlijnen, hoeft niet 100% te zijn (maar daar kan ik nog finaal van afwijken). Maar geen puur showpaard, moet wel een gebruikspaard blijven. Bij Set ben ik heel blij met de benen dus daar wil ik niet op inleveren, qua bovenlijn een hengst met een hogere staartinplant, plattere croupe en liefst minder hoge schoft als Set (rechtere rug vanaf hals naar kruis). Hals mag ook wat beter. Gon past vooral qua bloed niet bij wat ik wil (ik verwoord sommige dingen niet op de juiste correcte manier).
YildizArabs
Geplaatst: 19-06-14 17:15
Keuze genoeg... Maar wat is je budget?
Voor Blue kun je ook alle kanten op. Wat zoek je daar?