Tis dat ik niet de keuze mag maken, maar anders had ik dr in huis gehaald
Jes, ik vind 20 euro voor een lekkende stal al te veel. Sorry, maar dat is gewoon be-lach-e-lijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tis dat ik niet de keuze mag maken, maar anders had ik dr in huis gehaald
Fijn dat jij nog een pa hebt die kan rijden, mijn ouders hebben een Panda... zonder trekhaak
Bedoel, mijn moeder doet Djuun als wij niet kunnen of op vakantie zijn (en sowieso meestal 1 dag in de week). En daarbij gaat ze vaak mee en heeft ze al kilometers gefietst naast het paard in de loop der jaren. 
de huur blijft hetzelfde en het scheelt nogal of ik dat over 26 (volle stal) of 10 paarden verdeel
in deze omgeving dan he
Aleeneh schreef:Toch maar niet naar Zwolle verhuizen dan jij
Als iemand zou zeggen prima jij naar die regio maar wel een eigen grote auto en trailer...pak ik nu meteen me spullen...beetje rare manier van denken en zeggen......maar ik heb nooit heimwee en zou het ook niet krijgen ook...
lief he
ze wordt 3 dit jaar, praat/schreeuwt vrijwel non-stop, weegt iets van een kilo ofzo, ze is wel klein maar niet overdreven, dus ze is indd errug slank
en ze zit nauwelijks stil. Dat hele nest had iets siamees/oosters-achtig qua bouw en praten. Ze heeft ook van die kleine ronde voetjes
En dan die enorme ogen he