Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:11

Hey Yildiz!! Mooie punten hoor!! Top gedaan!!

Pracht restultaten en foto's ook voorbij zien komen. En we gaan voor je duimen Glenn...drachtig!!! _/-\o_

@Jes...ben best een beetje jaloers op je voorbereiding. Ik heb Cyann voor laten gaan ivm double judged wedstrijd vandaag. Patterns geoefend en zelfs Pleasure wilde ze oefenen....mot nie gekker worden met haar ;)
Net terug uit Vrouwenpolder en ze heeft de arabier weer duidelijk op de kaart gezet! Ze werd met June bij de ene jury Allround Champion en bij de andere Reserve Allr. Champion met de volgende resultaten: 4x 1e plaats (halter en In hand Trail), 1x 2e (horsmanship), 2x 4e plaats (horsemanship en pleasure) en 1x 5e plaats (pleasure). Helaas een disqualificatie in de Trail. Het trail pattern was gewijzigd, nadat ik het had uitgeprint....Tja, wie verwacht dat nou?! Toch een mooi leermoment daar gepakt, achterwaarts door het hek ipv voorwaarts, wat heel moeizaam ging, maar Cyann geeft niet op. Oftewel TROTS!!

Nu snel voorbereiden voor de NRHA...snel June weer terug zien te "tunen" naar mijn hand zodat ze die weer keurig volgt. Tis niets zo'n puber op der rug....maar June heeft nu ook telkens zo'n "ja maar" momentje.... := . Yep paarden spiegelen. :+ :roll:

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:38

SUPER DIKKE PROFICIAT NANCY, CYANN en JUNE natuurlijk, de arabier staat nu weer op de kaart! Die zwarte parel doet het toch super goed zeg! Hopelijk krijg je ze snel weer terug naar je hand Nancy en kan je met haar goed aan de slag! Binnenkort wil ze nog enkel Cyann op der rug ;-).

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:06

Super mooi die showpad Jes!!!! En jee, Shameless... Rarebier, wat maken ze soms rare capriolen.... |o Hopélijk loopt ie snel weer ok! Fingers crossed voor Malha, hopelijk zit ze vol! Houd ons op de hoogte he?!

Jeeee *\%/* Gefeliciteerd Cyann!!! Top gedaan! Cool!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:52

Wat een toppertje is die cyann toch he! Echt mooi om zo'n meisje al zo gedreven te zien.

En ja nancy, ik heb geen kinderen, dus kan alle voorbereidingen en stress voor mezelf houden haha. :')
Nou we zijn in de GAG met 3 leerlingen van wendy. Wendy zelf is erbij om ons te coachen. Ben ik echt heul blij mee! :j

Dank je yildiz :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:04

oh ja dat is super hey als je coach erbij is. JP doet dat ook altijd. Kom je zaterdag ook nog kijken??
Cyann verheugt zich nu al op de moeder en dochter strijd..hahaha "gaan we eens kijken wie de hoogste punten heeft mam, jij of ik!!.... gnagna.... Of ga je weer voor de nul score mam? " Tja van je dochter moet je het maar hebben :o . Lekker dier. haha LOL. Gelukkig heb ik dubbel kans...en die ga ik nodig hebben tegenover die troela. :(:) :Y)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:39

hahaha wat een schatje is het toch hihi
Nee ik kom zaterdag niet kijken denk ik. Weet niet of ik dat redt met de tijd. ;)
(moet stallen doen, zelf nog rijden, paard wassen, tuig poetsen, alles klaar zetten, enz.)
Weet je hoe laat cyann moet rijden? Moet jij ook zaterdag nog een keer, of 2x zondag.
Ach nanc, als je maar lol hebt samen. Toch? :D

Ja ben blij dat wendy er is en doet coachen. Altijd fijn als er iemand langs de kant staat, die je op het juiste moment nog instructies kan geven. Hopelijk hebben we er wat aan.
Ik wilde op 1 hand starten, maar op aanraden van wendy nu voor de eerste keer maar op 2 handen starten.
Aangezien nada nogal kijkerig is en het nogal een kijkerige bak is, kunnen we beter het zekere voor het onzekere nemen. Op 2 handen kan ik haar natuurlijk net even wat beter erdoor heen rijden als op 1 hand. In de GAG mag het nog, dus pak die kans zei ze. Dus ga ik maar braaf naar haar luisteren hihi :o

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 20:11

Fijne coach! Ja echt top dat je een routinier aan je zijde hebt, die vanuit ervaring net dat verschil kan maken. Het is dis dit weekend? Zet m op he?!!! *\o/*

Morgen weer n fotoshoot gepland met Maris en Nour in de duinen. Heb er nu al zin in! :D

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:17

oooh leuk!! Ben nu al benieuwd naar het resultaat hihi
Je hebt altijd zulke mooie foto's daar in de duinen!

Ja klopt, dit weekend is het wedstrijd. Ik moet zondag rijden tegen Nancy :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 00:04

haha ja tegen mij en nog ca. 37 andere....

Ik doe zaterdag mee aan de NRHA Rookie level 1, die is meteen sochtends en ergens eind van de middag/begin avond is Cyann in de NRHA Youth 13 and under. Rookie wordt class in class gereden met level 2 en de Youth wordt class in class gereden met jeugd tot 18 jaar. De plaatsingen zijn per klasse apart.
En dan zondag de GAG. Groot gelijk dat je op 2 handen gaat.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:28

haha ja tegen jou en nog 36 andere. ;)
pfff, ik ben allang blij als we ons pattern gewoon netjes uitrijden :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 16:43

May the best cowgirl win!!! :D

Jullie hebben gewoon kei veul geluk dat Cyann niet meedoet haha!!! }>

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:52

Haha ja precies yil! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:38

Zeg dat maar niet te hard, Cyann kennende gaat ze score vergelijken....maakt haar niet uit dat wij in een andere rubriek rijden of een ander pattern nummer rijden . :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:09

Ships! Zeg maar dat dat niet telt haha :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:32

whaha daar trapt ze niet in. De arabieren strijd is nu al losgebarsten...Zo geinig. Hey nieuwe smiley {:}

Echt mijn weer.... *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 23:09

Ooooh ook mijn weer hoor! :D
En de arabieren strijd? Hahaha owjee..... :=

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 23:51

Wacht maar totdat die gup over een jaar of wat onder t zadel is, gnagna.... <<)

Vanavond shoot in de duinen gehad met Mr Plumeau. Ja, dat kunnen wij alleen verzinnen met die hitte door t zware zand rennen, hahaha! :D Nour werd iets te heet en boem daar lag ik, lekker zand happen maar ook t touw door m'n handen, auwie!!!
Buiten dat, heeft Nour uitstekend meegewerkt! Heb de pics op de camera gezien enne.... Ze zijn weer gaaaaaaaffffff!!!!! *\o/* Mariska kan dat wel! :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 13:38

Heb vandaag al een voorproefje gekregen van de shoot van gisterenavond! De rest volgt later!
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 19:08

Laatste, dat beloof ik... :o

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 20:14

ow wauw yildiz!! Echt gaaf weer! *D
Ga je topicje openen? Anders raad ik je aan om gewoon hier door te spammen!!

Wij hebben hier een kinderfeestje gehad vandaag.
Erg druk en warm, maar het was zeer zeker geslaagd!! Wat hadden ze een lol!
Geweldig!
Voor de liefhebbers :D :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 433&type=1

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:15

ooooooh Wauw yildiz....Mariska is echt heeeeeul goei!!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:35

YildizArabs schreef:
Heb vandaag al een voorproefje gekregen van de shoot van gisterenavond! De rest volgt later!
[ Afbeelding ]

WOOOW amaai <3 :~ :~ , echt prachtig, ook heel mooi showhalster trouwens!! had graag ook zo een foto van shameless gehad dat hij zo achterom keek is voor volgende shoot dan! Hij is echt prachtig Yil en wat is hij al volwassen zo op korte tijd!! Hopelijk niet te veel pijn want zo een touw dat kan hard snijden heb ervaring mee vroeger op de quarter stal een hengstje van 3moest ik longeren die ging met mij aan de haal, maar men hand geraakte verstrikt in dat touw, heel het deel tussen men vingers en duim over hand lag open, dus heb ik nog steeds litteken van, vervaagt wel, en dan zeggen ze quarters zijn rustig arabieren zijn heet, toen wist ik wel het tegendeel haha!

veel succes aan beide arabcowgirls!! let's slide and spin till your win ;-)

ps hier ook goed nieuws 2x zelfs *\o/* *\o/* , shameless zijn date moest maandag op controle, dinsdag morgen telefoon, jaja merrie drachtig dus shameless en die merrie voor beide 1ste maal hebben dat goed gedaan! en vandaag was het malha haar beurt jaja ook bingo ook 18 dagen , hopelijk blijven ze beide vol, want dan is 2014 een speciaal jaartje, dan wordt malha moeder en grootmoeder in 1x ;)

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:40

Wat een super goed nieuws glenn!! *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:48

Wat heerlijk Glenn, fijn!!!!!

Meeeeeeeeeeeer Nour! :):)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:16

let's slide and spin till your win +:)+ :D !

3 x arab cowgirls in de race. Moeder, dochter en jess. :P

2x Super nieuws Glenn!! Gefeliciteerd met je kanjers.