Pracht restultaten en foto's ook voorbij zien komen. En we gaan voor je duimen Glenn...drachtig!!!

@Jes...ben best een beetje jaloers op je voorbereiding. Ik heb Cyann voor laten gaan ivm double judged wedstrijd vandaag. Patterns geoefend en zelfs Pleasure wilde ze oefenen....mot nie gekker worden met haar

Net terug uit Vrouwenpolder en ze heeft de arabier weer duidelijk op de kaart gezet! Ze werd met June bij de ene jury Allround Champion en bij de andere Reserve Allr. Champion met de volgende resultaten: 4x 1e plaats (halter en In hand Trail), 1x 2e (horsmanship), 2x 4e plaats (horsemanship en pleasure) en 1x 5e plaats (pleasure). Helaas een disqualificatie in de Trail. Het trail pattern was gewijzigd, nadat ik het had uitgeprint....Tja, wie verwacht dat nou?! Toch een mooi leermoment daar gepakt, achterwaarts door het hek ipv voorwaarts, wat heel moeizaam ging, maar Cyann geeft niet op. Oftewel TROTS!!
Nu snel voorbereiden voor de NRHA...snel June weer terug zien te "tunen" naar mijn hand zodat ze die weer keurig volgt. Tis niets zo'n puber op der rug....maar June heeft nu ook telkens zo'n "ja maar" momentje....