Nour ziet er most awesome uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die ruitersportzaak krijgt het straks nog druk

Fijn dat Amerika zo leuk was.
Ik heb de mok opnieuw bekeken (Mish reikte me heel lief haar voetje aan, ook al vindt ze dat supermoeilijk), en de wondjes zijn alweer netjes gesloten en veel kleiner dan ze waren. Er zitten nog schone korstjes op en het zag er goed uit, dus ik heb besloten om er geen gekke middeltjes op te gaan smeren en voorlopig gewoon even af te wachten of het uit zichzelf weer wegtrekt. Ik heb nu wel spul in huis, dus mocht het toch nodig zijn is dat zo gebeurd
Overigens stond ze op zeewier voor stimulering van hoefgroei, niet voor het kleurtje. Geloof er niet zo in dat dat werkt, maar 't kan weinig kwaad natuurlijk
Je hoor ook wel eens van die verhalen van bijvoorbeeld Friezen die overdag binnen blijven of van top tot teen worden ingepakt om maar dat zwarte kleurtje te bewaren.. Nou dan maar zomerbruin hoor, ik vind 't echt niet mooi bij Shief maar ik ga niet van dat soort maatregelen treffen
Ze krijgt eigenlijk niks speciaal voor glimmen, vacht of dat soort dingen
Bluetje ga ik nog even bewonderen!
Helaas Nour ook gemist want men wat liep het uit! Jammer, daardoor moesten wij de liberty missen terwijl ik nog wel ff wilde spieken voor Alkmaar! Maar wat een retegave foto!
Zo op de foto lijkt het alsof hij er wel plezier in had. En joh je ziet vanzelf wel of jullie nog zullen showen! Allicht ga je eerst lekker zadelrubrieken rijden zodat hij bekend raakt met de hele sfeer en omgeving en wie weet vind hij het dan wel helemaal geweldig! Het is natuurlijk best een hele happening zon ring met alle toeters en bellen
Ik heb een stille hoop dat Shief een leuk showtje weg gaat geven, ze kan het zeker! Maar ik denk dat ze een hertenshow weggeeft
lekker springend galopperen.. Ach als ze maar loll heeft
Staat ook nog op mijn lijstje. Fijn om weer met je paardje te zijn, hoe gaat 't met haar? Was even benieuwd (misschien heb ik het gemist hoor, mijn aanwezigheid op bokt is ook niet meer wat t geweest is) maar is het gelukt met Yus dekken? 
Zolang het mooi rustig is valt het er wel vanzelf af en zeker met deze droge dagen. Maar inderdaad goed in de gaten houden, als het erger wordt er even wat opsmeren 

Snap nu wel waarom ik haar manen dunner vond geworden.
sherif schreef:__Nicky schreef:Moet je ook mestonderzoek doen?Die ruitersportzaak krijgt het straks nog druk
welke leeftijdsklasse valt ie in

). Voor t eerst met m in water gestaan. Vooruit wilde ie niet dus dan maar in z'n achteruit. Dat ging vlotjes en meneer ging zelfs zo hard dat ie flop met z'n achterbenen wegzakte! Net of ik n lekke band had, hahaha
Kwam niet meer bij! En gewoon blijven staan, gelukkig was t geen drijfzand hahaha!
Zijn er zat die er niet om denken. Zo ken ik een grietje die een oud paar had die min of meer met pensioen was, en dan na weken stilstaan hup een aantal uur het duin in ging. Ja gek dat je paard dan daarna niet meer goed loopt 
en super zonde, hoop niet dat het verder doortrekt.
Fijn dat je zo lekker gereden hebt! Ik heb jou niet op facebook voglens mij, heb iig geen foto's voorbij zien komen
amyz schreef:Paarden die schoon waren volgens onderzoek en uiteindelijk doodziek met enorme besmetting op de kliniek belandden. Of maaanden met ellende liepen (maar wormen konden het uiteraard niet zijn volgens onderzoek) en uiteindelijk na een kuurtje vol bleken te zitten. En Joyce/raven heeft ook nog een mooie anekdote erover geloof ik![]()
Ik neem het risico niet en ontworm gewoon volgens schema in elk geval. Het is niet waterdicht en die gok wil ik niet nemen...

We hebben het inderdaad geweldig gehad in Amerika! Ik zag dat meerdere vroegen naar Yusraa. Wegens omstandigheden update ik liever niet teveel online. Het gaat verder heel goed met haar, kan eigenlijk niet beter! En fijn dat Eufje en Door nu in de groep staan!