Ik zit op de site van je stal te kijken, Juul, maar wat ziet dat er netjes uit Ook mooi dat ze zelfs op zo'n grote locatie ook stallen hebben met een uitloop Vind het er echt goed uit zien, mooie locatie
Uitloopstal is idd ideaal Ben ook heel blij dat Djuun die nu heeft
Barcelano
Geplaatst: 27-03-13 22:38
Bij ons in de buurt wordt er een manege opnieuw gebouwd, ook met uitloop stal. 2 binnen banen Paddock Stap molen Buitenbak
Alleen vind 395 x 2 op dit moment wel erg veel. Ik betaal straks 100,- minder en heb ook van alles behalve uitloop stal maar worden ze wel buiten gezet voor een aantal uur.
Het heeft voor en nadelen. Voor paarden houden kan je beter in een minder dichtbevolkt gebied wonen, qua werkgelegenheid kan je beter in een dichter bevolkt gebied wonen. Alles heeft wat Alhoewel ik er persoonlijk niet aan moet denken om in de Randstad te wonen, vind Zeeland heerlijk Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Sadira
Geplaatst: 27-03-13 23:07
De pensionstallen hier in de buurt die alles inclusief hebben (lees: maar dan wel zonder weidegang en met een paar uur kleine paddock per dag op z'n hoogst, moet je zelf buiten zetten, als zij het moeten doen kost het extra. Stapmolen kost ook extra) zijn ongeveer 320 per paard, dus hier zijn de prijzen ook pittig.
Barcelano
Geplaatst: 27-03-13 23:13
Ja soms zijn de prijzen echt bizar... En ik wilde nog wel richting zwolle gaan wonen
Maar 200,- voor een lekkende stal is ook veel geld
Oproepje: Bij ons in het verzorgingshuis woont een bewoonster met een hond, helaas kan ze niet meer goed voor deze hond zorgen. In overleg met familie is besloten dat de hond het verzorgingshuis moet verlaten, erg triest allemaal, maar het is voor alle partijen het beste. Een van de familieleden wilde in eerste instantie de hond laten inslapen, echter was een deel van de familie hier op tegen. Nu gaat de hond vrijdag! naar het asiel. Deze hond is helaas al 13 en het zit er dik in dat zij haar laatste maanden daar zal slijten. Ik vind dit zo ontzettend sneu voor de hond, het is echt een schat van een beest, zit totaal geen kwaad in en ziet er nog prachtig uit, het is een kruising herder/husky, heel rustig, beetje bangig, maar geen angstbijter oid. Wellicht weet een van jullie iemand voor Tara? Of misschien weet wie ik hier evt ook voor kan benaderen, het is natuurlijk wel erg kort dag, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd! Tara:
Sadira
Geplaatst: 27-03-13 23:21
Barcelano schreef:
Nou laten we zeggen tussen en rondom zwolle en T harde