doe ik ook niet, geen probleem! Maar ik voelde me zelf zoooooo genant ermee
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-13 19:11
Als jij lacht, moét je wel n zonnebril op, raar dat de rest geen bril op had..hahaha!!! Klonk weer als een gezellig dagje meiden! Top gedaan! Krijg de foto's niet goed geopend vanaf m'n mobiel dus die bekijk ik nog wel op de pc!
Bimmetje
Geplaatst: 10-06-13 19:32
ja die krista! haha maar groot gelijk hoor! Je moet ook nog naar huis.
Erg leuke foto's zeg! Ziet er echt mega gezellig uit!
Marije, kilometers maken!! Komt vanzelf goed met Daantje. Weer een ervaring rijker, daar gaat het toch om.
Yildiz, welke shows ga je nog meer met nour naar toe?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-13 21:37
Show West in Alkmaar en de Nationale in Raalte
Wetsernfriek
Geplaatst: 10-06-13 21:57
wow, zag er weer super uit mooie pics! Hele mooie arabjes, de groep groeit duidelijk meer en meer super!!
Aaah gaaf yil! Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen!
Wanneer is jou wedstrijdje jessica? Ook al snel toch?
Hihi en krista, wij zijn zooooooo blij met jou!! Door jou heeft de grijze pup zijn 2e kans gekregen en door jou is hij bij ons terecht gekomen en is hij sinds gister toch wel bijna pup af.
Hier het filmpje van de hms! Let niet op het gegil en getrippel van mijn merrie die zich zwaaar alleen voelde https://vimeo.com/68043953
Ja idd druk aan het trainen hier. Maar madam werkt niet echt mee. Ik dacht zojuist maar vast eens even met showpad te rijden. Dus wil de pad erop leggen, peerd helemaal over de zeik! *zucht* wat moet je daar nou mee! Angst is overwonnen, pad ligt er nu op, maar de kwastjes en de sliertjes die eraan hingen heb ik er net af geknipt. Tsjonge ja mijn paard is rillig, maar nu weer een beetje extreem. Pfff Nu staat ze er weer bij te slapen met pad en zadel op. Even laten wennen haha. De chaos heb ik ook al aan gehad en mee gereden. Was bang voor zo'n zelfde reactie en daar reageerde ze dan weer helemaal niet op. Raar paard heb ik..... schijnt toch wel wat van kubinec af te komen dat zeik gedrag.
Bimmetje
Geplaatst: 11-06-13 11:25
Nou heb vandaag toch echt weer heerlijk gereden! Moest ik ff kwijt, na een paar dagen frustie.....
Ja Nour is weer thuis!!! Hij heeft het gisteren super gedaan op show. Waar ik bang voor was, klopte ook wel: hij is op dit moment aan het groeien en moest tegen meer volwassen ogende hengsten. Toch heeft hij nette punten gekregen en heeft hij zich uitstekend gedragen! Beweging kwam niet helemaal tot zijn recht omdat het voor zijn klasse net heel hard had geregend en hij twee keer wat ging schuiven, maar toch nog een 19. Het trailerladen was echter een drama en dat is iets wat ik meteen ga aanpakken, stom genoeg nooit tijd aan besteed. Hij heeft gisteren al lekker buiten gestaan met Tie (die hem meteen liet weten dat zíj de baas is ) en ook nog even met zijn vriendje Joe (quarter) waar hij lekker mee geravot heeft. Moest zo lachen om zijn maffe bokkesprongen! Hij was zo ongelofelijk blij! En ik niet minder! Toen hij even later plat en uitgeteld in de box lag ben ik nog even lekker bij m gaan zitten. Mijn grote knuffelbeer is eindelijk weer thuis!
Wetsernfriek
Geplaatst: 16-06-13 10:08
Super Yildiz, dat is een uitstekende prestatie voor jouw 'kleine/grote man', ja dat is vaak het probleem dat je moet concurreren tegen paarden die van jan/feb, geboren zijn en die van jouw is net als Shameless van juni laat dus!! Dat is een half jaar verschil! Hopelijk veel PICS gemaakt??
Ja het trailerladen, daar heb ik toen veel tijd aan besteed en neem hem nog even op een ritje, en zet hem nu al een paar keer op andere locatie, aangezien Shameless zich moeilijk aanpast op nieuwe locaties! Is voor hem goed dan! Hij staat wat kreupel, had zot gedaan, omdat de merrie's met veulens naast hem liepen en ja dan ging hij koersen wisten de staleigenaar te zeggen! Veearts komen kijken maar is niets zegt ze, wat overdaan, dus nu 3dagen box rust gehad en sinds gisteren aan het stappen, een tikeltje later met zijn achtervoet, dus toch nog liever enkel wat stapwerk.
Malha woensdag scannen op 18 dagen of ze drachtig is ben benieuwd!! Hier anders nog volop aan de stallen bezig, het grote werk is af, maar die afwerkingen dat duurt precies een eeuwigheid (perfectionistisch ), de weiden, zijn gehooid, dan bekijken voor de omheiningen, de bosmaaier, grasmaaier, verfborstels, rollers, boormachines, .. die staat hier niet stil, ... wat aan het aanplanten geslaan (droom ...), kortom we weten wat doen!
Wat goed Yildiz!! Toch fijn om ondanks de moeilijke omstandigheden te horen te krijgen dat je kleine het al zo goed doet! Zijn tijd komt nog wel
Spannend Glenn, hoop dat de kleine spruit er nog zit. En beterschap met je uitslover. Tsja, je moet je wel laten zien aan de dames natuurlijk En sjieke behuizing zeg!!
Bimmetje
Geplaatst: 16-06-13 15:51
Aaah super om te horen yildiz!! Mijn kleine vent had hetzelfde probleem op de HK, maar goed die Nour van jou heeft toch maar even zijn beste beentje voor gezet voor je. Toppertje. Hij komt er wel ja. Fijn dat hij nu weer lekker thuis is, idd lekker knuffelen met m. Dat had ik toen ook zo gemist met die grote knuffel van me hihi
Zo glenn, dat ziet er goed uit!! Hopelijk is Malha mooi drachtig. Ik duim voor je. en dan uitslovertje shameless, wat een man toch ook he. Ja hij moet wel even laten zien wat voor knappe vent hij is natuurlijk
Ja glenn, ik heb mn showpad (nu niet meer hetzelfde als die van jou ) even wat moeten aanpassen. Heb de flosjes paardenhaar eraf moeten halen en ook de touwflosjes. Anders ging het nie goed nie haha Af en toe is ze echt opper zeikmerrie. Maar goed, kleinigheidje..... Maar het misstaat zeker niet hoor zonder die tierelantijntjes. Kijk maar
en ook weer net terug van wendy. Nog even een lesje mee gepikt voor volgende week. Even de puntjes op de 'I' gezet. Les ging lekker, verder nog wat werk mee gekregen en zo kunnen we ons goed voorbereiden op volgende week. DRHA reining debuut!
Wetsernfriek
Geplaatst: 16-06-13 17:37
Zo Bimmetje dat ziet er zeker niet mis uit zeg!! Is heel mooi zo zonder de tierlantijntjes ook ! Leuk dat de les zo goed ging! Ik duim echt door voor je reiningdebuut (dan bij drha) !!! LAAT MAAR DIE DIKBILLEN EEN POEPIE RUIKEN met jouw rarebier
ps deze vond ik ook heel gaaf, ik zoek bijna dagelijks het net achter arabworld en zeker western arabians uit de us, deze hengst heb ik altijd al heel gaaf gevonden, heeft wel een heel mooi hoofd, maar niet zoals de europese showpaarden! maar na zijn pleasurecarriere is hij in de reining gegaan en wow wat doet hij het goed zeg!! Zijn kinderen gaan zijn weg op! Staat een dochter van hem die sprekend op hem lijkt! En met het nodige ali jamaal bloed erin, https://www.facebook.com/ArezzoNL (vind grappig NL, doet me dan altijd aan NEDERLAND denken jullie kenteken van de wagen maar het staat duidelijk voor northernlightsarabians.com. Staat op deze facebook pagina ook trouwens een mooie pic van SUNDANCE KID V, vind ik ook zo een aansprekende western arabier en dan nog eens zwart !!