Tammy_ schreef:en ik ben echt bloedfanatiek, vooral nu! Ben nu niet echt verdrietig meer om ex-vriendje(niet)lief maar vooral heel erg boos en verbitterd, dus ik heb me voorgenomen om er ZO strak en sexy uit te zien dat hij zichzelf voor zijn hoofd gaat slaan of al zijn haren uit zijn knappe hoofd gaat trekken
 Meis, je moet het vooral voor jezelf doen en niet voor een ander
 Meis, je moet het vooral voor jezelf doen en niet voor een ander  

Geplaatst: 08-04-14 19:35
               Geplaatst: 08-04-14 19:35				         

Zoals de high tea, voor herhaling vatbaar!
 Zoals de high tea, voor herhaling vatbaar!

Hoeft niet perse heel fanatiek, maar gewoon gezellig
 Hoeft niet perse heel fanatiek, maar gewoon gezellig 

en rond etenstijd trok het hier open en hadden we zon.. kortom we hebben behalve sneeuw alles gehad
 en rond etenstijd trok het hier open en hadden we zon.. kortom we hebben behalve sneeuw alles gehad 
 ), terwijl ze de tijd daarvoor het echt ver-schrik-ke-lijk saai vond en totaal niet mee wilde werken
 ), terwijl ze de tijd daarvoor het echt ver-schrik-ke-lijk saai vond en totaal niet mee wilde werken 

Ik heb nog nooit zo'n verbaasd paard gezien hahaha, we hadden hun echt moeten filmen of fotograferen
 Ik heb nog nooit zo'n verbaasd paard gezien hahaha, we hadden hun echt moeten filmen of fotograferen