! Hopelijk brengen de volgende jaren wat meer geluk! Ben het zo een beetje beu zonder western wedstrijd paardje
!mvg Glenn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
Krista schreef:nuja, ik was blij dat jij 'm had gevonden

yildiz schreef:Jeumig wat een hoop Posts!!!
En CT; ze is gaaaaaaf! Wat is ze ook al groot zeg, wat gaat dat toch hard!
Waar wordt het EK dit jaar eigenlijk georganiseerd? Of lees ik daar nu overheen?![]()
Glenn, ik vind het nog steeds heel erg zielig voor je, want wat was de ride on Scorpio tof!!!![]()
![]()
Mocht er een volgende x komen; ik zal niet meer bieden ok? Heb ik t nou weer een beetje goed gemaakt?
.
)
Dan denk je bijna kan er nog wel iets goed gaan?
. Heb recent een waanzinnig Dale Chavez hoofdstel weten te scoren wat een perfecte match met June der BM zadel zou zijn. Op hoofdstel en zadel zitten nl. dezelfde conchos!!
Inmiddels heb ik hem flink geolied (om leerkleur zelfde te krijgen als het zadel) en zojuist het zilver in badje soda gedaan en hoofdstel weer in elkaar gezet. En voila zie hier het matching resultaat...wat nog beter is dan verwacht

. Met deze komplete zet heb ik echt zo ontzettend veel mazzel gehad. Beide stonden hier te koop op bokt. En dat zadel was precies zoals ik het hebben wilde...wilde het liefst rawhide knop, diamant tooling, donkere zitting en zo'n cheyenne roll (zilverrand), ook was het het model wat ik zocht. Voor het zadel moest ik ff in de auto springen en naar Apeldoorn, maar dat hadden we er graag voor over.