! Ik had ook een 4 staan bij mijn overgang naar galop, Princesa schoot er als een bezetene vandoor toen en er stond heel groot naast: VERZET. Hihi. Was geen verzet, was een vreugdesprong
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! Ik had ook een 4 staan bij mijn overgang naar galop, Princesa schoot er als een bezetene vandoor toen en er stond heel groot naast: VERZET. Hihi. Was geen verzet, was een vreugdesprong

Ze hebben bij hem thuis vroegâh ook paarden gehad, dus het zit er wel een beetje in. Zijn vader heeft in Amerika (Vriendlief is half Amerikaans) altijd meerdere Quarter horses gehad, ook voor het werken. Hij snapt alleen niet altijd waarom Yusraa bijna wekelijks nieuwe spullen nodig is
Zou wel een vrouwen iets wezen, haha!

lilskie schreef:Ik ben de juiste gewoon nog niet tegengekomen.. En zoals mijn ouders altijd zeggen: 'als je al je vrije tijd in Princesa steekt, dan vind je hem waarschijnlijk nooit'... Lekker bemoedigend.. Haha.
. Hij vind paarden leuk! Hij kan een beetje longeren, poetsen etc etc. Een echte paardenvent zou ik niet moeten hebben.. deze denkt af en toe al iets beter te weten dan ik
. Irritant! Hij denkt dat als hij er op zou durven, dat ie perfect kan rijden omdat ie de theorie wel weet.. droom verder schat
. Ik regel graag een keer een paard voor hem maar dat durft ie niet

Maar nu niet meer