Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haar hele schouder wordt elk jaar bruiner, en haar lendenen. Over een paar jaar is ze gewoon weer een vos
of een Papillon! (zo ver gaat ze vast niet)
) mams is de onderste, met Sets broertje.
juul23 schreef:Ik kan het topic niet meer vinden en heb er vluchtig naar gekeken.
Ik sta op een stal met 400 paarden, dan leer je op een gegeven moment wel naar jezelf te kijken..
Het iedereen willen helpen laat je wel op een gegeven moment.
Iedereen heeft een andere kijk en ziet daar de waarde van.

Sieltjuh schreef:Mijn ervaring is dat 9 vd 10 keer mensen helemaal geen hulp willen
Ik vind ook dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij/zij met zn paard doet. Zolang ik ook in mn waarde wordt gelaten
MirandaFuego schreef:Set heeft echt erge roestplekken!![]()
Hoe oud is mams daar, dan kun je misschien bepalen hoe het verloopt met de vliegjes?
Fuego zit nog te dik in zijn vacht om er wijs uit te worden, ik moet nog even afwachten hoe hij er dit jaar bij staat!
Setels vader is ook niet echtvliegenschimmel en haar broers en zussen ook niet, dus dat is wel grappig. Ze is eigenlijk de enige zo gestipt!
Fuego tandpasta
Hilarisch
) in het trainen van Arabs onder het zadel oa.
Maar ambities voor wedstrijdsport heb ik niet. Ik wil voornamelijk genieten en zo'n onderlinge wedstrijd af en.toe vind ik gewoon wel leuk

en dat we op de meeste vlakken erg matchen met de staleigenaresse
Lekker ongedwongen.manier en qua rijden zitten we net in een andere tak vd sport en leer je juist van elkaar.
daarbij hebben we ook nog een apart pad wat ons naar het Amsterdamse bos brengt, echt fijn!
)( maar meestal probeer ik het probleem elders te zoeken)
set_elkol schreef:haar moeder is daar 11 en Set is ook nu bijna 12, dus haar moeder al keihard voorbij qua vlekjes! Ik denk tenminste dat die foto in het voorjaar is vanwege het veulen. Haar moeder is intussen al weer 7 jaar ouder dus misschien ook wel verroesterSetels vader is ook niet echtvliegenschimmel en haar broers en zussen ook niet, dus dat is wel grappig. Ze is eigenlijk de enige zo gestipt!
toen ze van haar verschrikkelijk lieve pony viel die een minibokje gaf, ze ging hem even bewerken met de zweep toen ze hem gepakt had (het arme beestje bleef braaf staan toen ze viel..)dat meisje was toen een jaar of 10.. 
Maar idd, het is grooooot daar
juul23 schreef:http://www.stalwennekers.nl/
Is in Aalsmeer, kennen jullie het?
Ja wat een erge dingen kun je tegenkomen he, in het begin had ik het er wel moeilijk mee..

Wij en vooral Djuun hebben het hier nu zo naar ons zin
Staan nu gewoon super en wil daar voorlopig echt niet weg
Voordeel van pensionstal is dat er veel voor je wordt gedaan
Ik hoef niet zelf voor mn werk mn paard te voeren en te regelen dat her 's middags wordt gedaan etc. Idem met buiten zetten enzo
Iloontjeehh schreef:Leuke foto's komen er weer voorbij! Jeetje wat lijkt Set Elkol op haar moeder zeg! Heb je haar zelf gefokt? Heeft haar naam ook een betekenis?
Wennekers, daar heeft m'n zus weleens gestart bij de WRAN (western) Als het ff uitkomt wil ze er dit jaar wel weer starten, is lekker dichtbij voor onsMaar idd, het is grooooot daar
De fokkers hadden vooral schimmel en zwarte (Egytpische) Arabieren. Ik weet eigenlijk niet of iemand ze kent in het arab-wereldje ik kwam wel op google een keer een stukje tegen waar hun namen in voorkwamen, over de dawra.

Ken er wel een paar (kom regelmatig een schimmeltje tegen en Dilan die hier voorheen ook wel eens kwam staat natuurlijk ook niet ver weg), maar loopt niet over. Maar Djuun doet het ook goed tussen de Paints en Quarters
Grappig dier, kon veel VD-kunstjes