Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juul23 schreef:Ik kan het topic niet meer vinden en heb er vluchtig naar gekeken.
Ik sta op een stal met 400 paarden, dan leer je op een gegeven moment wel naar jezelf te kijken..
Het iedereen willen helpen laat je wel op een gegeven moment.
Iedereen heeft een andere kijk en ziet daar de waarde van.
Sieltjuh schreef:Mijn ervaring is dat 9 vd 10 keer mensen helemaal geen hulp willen
Ik vind ook dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij/zij met zn paard doet. Zolang ik ook in mn waarde wordt gelaten
MirandaFuego schreef:Set heeft echt erge roestplekken!![]()
Hoe oud is mams daar, dan kun je misschien bepalen hoe het verloopt met de vliegjes?
Fuego zit nog te dik in zijn vacht om er wijs uit te worden, ik moet nog even afwachten hoe hij er dit jaar bij staat!
set_elkol schreef:haar moeder is daar 11 en Set is ook nu bijna 12, dus haar moeder al keihard voorbij qua vlekjes! Ik denk tenminste dat die foto in het voorjaar is vanwege het veulen. Haar moeder is intussen al weer 7 jaar ouder dus misschien ook wel verroesterSetels vader is ook niet echtvliegenschimmel en haar broers en zussen ook niet, dus dat is wel grappig. Ze is eigenlijk de enige zo gestipt!
juul23 schreef:http://www.stalwennekers.nl/
Is in Aalsmeer, kennen jullie het?
Ja wat een erge dingen kun je tegenkomen he, in het begin had ik het er wel moeilijk mee..
Iloontjeehh schreef:Leuke foto's komen er weer voorbij! Jeetje wat lijkt Set Elkol op haar moeder zeg! Heb je haar zelf gefokt? Heeft haar naam ook een betekenis?
Wennekers, daar heeft m'n zus weleens gestart bij de WRAN (western) Als het ff uitkomt wil ze er dit jaar wel weer starten, is lekker dichtbij voor onsMaar idd, het is grooooot daar