En ik ben waarschijnlijk de kortste-BM-bezitter-ooit
Ik heb mijn zadel vanavond weer doorverkocht. Ik was er toch niet helemaal blij mee dus ik ga weer verder zoeken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tis maar goed dat het geen showzadel was, anders had ik hem van je gekocht
Twee keer doen en hij gaat uit zichzelf, dus veel andere dingen tussendoor en af en toe gewoon over het balkje stappen of ervoor stilstaan. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen zondag!
Alleen maar mooi dat je hem zo snel alweer kwijt bent!
Grooote paniek en onbegrip, wilde niet van me af en begon de volledige balk naar me toe te sidepassen...
Uiteindelijk toen ik hem over de laatste 1cm zette, viel na heeeeeul veel pogingen het kwartje haha. Gelukkig leert hij verder rete snel, dus eergisteren deed hij hem voor het eerst helemaal vanaf ervoor, midden in de bak (ipv vlak voor de bakrand). Die achterwaarts opstellen en dan back up tussen 2 balken door was ook een flinke kluif, maar we gaan het zien
Hopelijk ligt die heeeel erg breed haha. Wij hebben er iig zin in! 
Ook niet 'ffies' heen en weer voor het feestje?
En nog zelf het pattern in elkaar geknutseld ook
en uhh shampoo foto's
Die was erg herkenbaar (of moet ik zeggen onherkenbaar) gisteren
Daan en Marije gingen echt super! Ik heb de Hms van jullie op film staan, echt netjes hoor!! En geweldig om te zien hoe spannend Daan de balkjes vind, maar vervolgens zo dapper achter Marije aan stapt. Heerlijke vent! 

Bij mij en desh ging het al mis toen hij bij de walk over vol óp een balk stapte.. en die verschrikkelijke plastic balken daar zijn zó slap dat hij gewoon knakte onder zijn hoef en de uiteinden kwamen aan beide kanten omhoog, bijna tegen zijn buik. Dikke schrik en juuuump!
Hij deed daarna alsnog wel super stoer de jog over, dus toch wel erggg trots dat hij dat wel weer gewoon deed. De back up tussen twee balken van 50cm breed werd bij iedereen een drama, en bij de sidepass was hij ook aardig de weg kwijt. Hek ging wel goed en de brug uiteindelijk ook (na eerst 3minuten met alleen zijn voorbenen erop te staan twijfelen haha).
.
Robina had het wel wat lastiger, want omdat shamit als laatste de bak in mocht, was ze het er niet zo mee eens dat desh uit het zicht was verdwenen. Vervolgens liep ze zich aardig op te fokken en kreeg robina haar niet meer echt bij elkaar gereden. Pas bij de reverse werd ze wat rustiger, want toen ontdekte ze desh eindelijk weer (die reed namelijk de hele tijd achter haar haha
). Gekke merries 
Shamit was het er wat minder mee eens. Ik ging nog de horsemanship rijden met haar, wat resulteerde in een gillende merrie tijdens de proef haha. Ze bleef wel redelijk te rijden en we hebben toch nog prima het pattern kunnen doen (op het gegil tussendoor na
).
) dus maar keurig aan de jury gevraagd of ik hem op mocht houden....