@Yildiz een karakter merrie dus, ik mag dat wel heerlijk. Ze is drachtig van de man naast haar een Quarter ruin. Ze hebben meerdere Quarabs gefokt oa Asal alleen heeft Asal een Paint vader. Deze combi heeft al een nakomling, deze loop endurande heel ander typ dan Asal maar ook een leuk karakter.
YildizArabs
Geplaatst: 30-05-15 19:18
Dat is bijzonder van een ruin drachtig!
joysjuh1987
Geplaatst: 30-05-15 20:56
@yoldiz geintje natuurlijk de quarter man wilde ik typen
Tieneke
Geplaatst: 30-05-15 21:22
Joyce, idd, ik probeer ze aan redelijk wat dingen bloot te stellen. Daarstraks hebben ze een vallende boom meegemaakt en mannen die met de bosmaaier onkruid aan de kanten wegmaaiden. Het verbaast me hoe cool Fin blijft. Adje is een beetje een kip zonder kop :'
Asal halfzus, spannend!!
Eline, schijn bedriegt een beetje. Fin vond het wel ok, maar Adje moest er aan blijven wennen. Hij is sowieso een beetje rillerig :p
Yildiz, dat is het plan, maar dan met een dekensingeltje, dat het er niet plots vanaf valt of zo
Set_Elkol
Geplaatst: 30-05-15 21:29
Goed bezig met de mannen Tiene ze zijn wel stoer zo met een dekje op
Leuk Joyce als mams drachtig blijkt!
YildizArabs
Geplaatst: 30-05-15 21:35
Haha Joyce!
Tiene, dikke tip: probeer ze te desensibiliseren op die dekjes. Want het moet er JUIST vanaf kunnen vallen zonder enige drama! Terwijl je ze los aan touwtje houdt in open ruimte pak je met andere hand dekje en ga je ermee over hele lichaam. Pak ritmische beweging en flapper ermee over, onder en op hun lichaam. Wegspringen mag maar zorg dat je de beweging dan wel houdt. Pas als ze rustig zijn en stilstaan gaat het dekje weg. En weer opnieuw. Net zo lang totdat het geen drol meer uitmaakt wat waar en hoe de beweging gaat. Begin van zadelmak!
Daar heb je een goed punt! Gisteren viel het plots van Adje's rug door de wind. Hij deed niks, dus denk dat hij het gewoon niet doorhad
IlonavL
Geplaatst: 30-05-15 22:28
Goedenavond!
Chique halster Joyce, dat staat vast heel mooi op je vosjes!
Ik ga denk ik niet naar Sint-Oedenrode, wel naar Houten volgende week om te kijken en Nicky te helpen
Wow, TT is zeker groot! En nog steeds mooie dikke manen!
Mooie dames Kat, ga je Set weer rijden nu?
Vervelend hoor Aleeneh, hoop dat jullie er uit kunnen komen!
Pfff Eline... ik vind het echt heftig, ik ga ook voor jullie duimen! Je hebt er wel een heel mooi topic van gemaakt, lieve Sem!
Het houdt ook maar niet op bij jou Gelske, klote hoor! Had je evt. (als backup misschien) al een osteo gevonden? Of toch alternatieve geneeswijzen? (ik ben ook totaal geen zweverig type hoor maar vind het zo vervelend voor jullie dat er nog steeds geen duidelijke oorzaak is gevonden)
Fijn dat Ely zo op haar plek is, ze ziet er onwijs goed uit!
Asal weer APK'tje, altijd fijn! En leuk dat haar moeder drachtig is!
Oow heerlijk die Adje en Fin met dekjes!
Echt een prachtige plek voor Ilya en super dat je zo op de hoogte wordt gehouden!
Veel plezier met foto's maken Miran, ik hoop idd op beter weer morgen
Mooooi Roma!
He getver, dat zijn geen leuke berichten Nicky Ooh dat wordt zonnebrandcreme en veel water mee volgende week!
Was weer een top weekend in Heteren (is al een week geleden, de tijd gaat te snel!) Echt weer van genoten en "onze" paarden met ruiters (asi met suus en een andalusier ruin van vrienden met wie we waren) hebben weer een heleboel lintjes binnengehaald. En redelijk geslapen in de bed & breakfast (ook wat waard! , ik slaap nooit zo goed op andere plaatsen maar vorig jaar in een niet nader te noemen vakantiepark was helemaal ruk )
geshahquille
Geplaatst: 31-05-15 11:28
Zo te lezen een super weekend gehad Ilona .
Ilya doet het super op zijn logeer plek wat is het daar ook prachtig.
TT word groot mooi behang ze heeft wel echt een aparte kleur bruin of zal dat nog veranderen? Hoe gaat het eigenlijk met Tie die liep ook niet helemaal goed.
Eline het zit bij jouw ook echt niet mee ik zal voor je duimen dat hij nog heel lang bij je mag blijven.
Prachtige foto,s Roma maar ja als het met zulke knappe paarden niet lukt houd het op he .
Verder ben ik de draad weer kwijt sorry.
Het is echt een klote tijd zo met de paarden en ik begin ook een beetje het plezier kwijt te raken. Maar dat komt mischien ook wel omdat ik erg moe ben nou ja ik zit er gewoon even doorheen. Noor blijft het zelfde ze is wel megaa af gevallen maar ze gaat verder niet voor of achter uit. Ze is zo sneu we geven haar veel aandacht maar ze is natuurlijk niet happy.
Wat Sjaak betreft ik heb verder niemand bij hem gehad ik wilden hem lekker een zomertje zonder gedoe in de wei gunnen en dan zouden we in de herfst weer verder zoeken. Maar hij is dus nu duidelijk kreupel dus wie weet krijgen we nu een antwoord op wat ie heeft ik heb echt geen idee.
Onze pukkies groeien in ieder geval lekker door heb even niet de energie om te rijden maar volgens mij vinden de dames dat niet zo erg. Eesrt maar even alles weer op orde al lijkt daar geen einde aan te komen
Jeetje dat is echt pech zeg Eline! Hoe is het nu dan met z'n lever?
Leuk Joyce, weer een beeb!
Tof Iloon, braaf paard is Moyo toch! Heb je nog foto's?
Durven jullie de weg op met de voorspellingen van dinsdag Gelske? Wij zitten heel erg in dubio. Het gaat hier aan zee echt stormen. Als de voorspellingen niet minder worden, brengen wij het paar misschien maandag al.
Pff, ik had een tijdje terug m'n trailer heel mooi gepoetst, vond ik zelf Na twee dagen zag het er echt niet meer uit! Bleek ik dus echt verkeerd spul te hebben gebruikt. Trailer moet toch weg voor wat reparatiedingetjes dus gelijk laten poetsen. Dayem kan weer shinen in z'n bolide
Prachtige foto's weer Gelske, wel beterschap met alles
Oeeh prachtige trailer Nicky!
ik wil bij Ilya langs pff hihi. kreeg net hele leuke filmpjes
Tieneke
Geplaatst: 31-05-15 19:31
Die bolide is niet mis hoor, ik zou happy zijn als ik Dayem was :p
Gesha
Ilona, fijn dat je een goede nachtrust had. Helemaal gaar zijn 's ochtends is idd niet ideaal
Adje was zo stoer vandaag Het regende, dus heb ik de paraplu maar even mee de wei in genomen. Fin vond het niks, maar Adje kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen
wat is Adje stoer! Die kus foto op facebook vind ik net een trouw portret
__Nicky
Geplaatst: 31-05-15 19:51
Dayem is stiekem ook wel blij met z'n bolide
Zien Kat!
Stoere poown! Wat wordt Adje snel wit zeg. En mooie kap zit erop hoor
joysjuh1987
Geplaatst: 31-05-15 20:27
@Nicky gave trailer ziet er weer uit als nieuw @Ilona fijn dat het zo goed ging @Gesha gave actie fotos @Tieneke adje wordt mooi bomproof zo
Vandaag is mn mini arabje 1 geworden
Tieneke
Geplaatst: 31-05-15 20:34
Aaaahw, ze is zoooo cute! En dan dat dekentje en dat halstertje
De kusfoto :p
Hij is bijna helemaal wit, vooral zijn benen zijn nog echt donkergrijzig. Maar dat palominoachtige springkipje is wel verdwenen Kon op een gegeven moment met de paraplu zijn nek strelen, de paraplu draaien en hem in en uitklappen voor zijn neus. Zo trots op m'n bink!!
Eline91
Geplaatst: 31-05-15 20:36
Gelske wat een pech heb jij toch zeg! Ik kan het wel begrijpen dat je er wat doorzit, het heeft de laatste tijd ook echt nog niet meegezeten Arme Noor toch, hopelijk gaat het gauw wat beter! En hopelijk vinden ze deze keer wel iets bij Sjaak
Nicky, bij de laatste controle was de lever iets verbeterd, vandaar ook de beslissing om de cortisone terug op te starten. Het blijft nog de vraag of en hoelang zijn lichaam het volhoudt zo, hij lijkt zich nu wel goed te voelen maar binnenin gaat er vanalles fout. Wat is je trailer mooi zeg Daar is Dayem vast blij mee
Tieneke wat is Adje toch een leukerd, heerlijk met die oortjes vooruit ^^
Sem heeft een nieuw vriendje, een leuk tinkertje! Niet van mij, maar van bokker Lori Ik heb een weidemaatje voor hem gezocht, zodat hij eens een tijdje de wei op kan en geen hooi meer hoeft.
Het leek een tijdje echt beter te gaan, maar vanmorgen kreeg hij toch weer de hele tijd hoestbuien. Maar ach, we zien wel hoe het loopt.
Gezellig kennismaken Even tonen wie de baas is! Lama
Volgende week ga ik met Fharao naar de KNHS-meninstructieweek, ik kijk er al naar uit
Tammy_
Geplaatst: 01-06-15 15:56
Joyce, hihi ik dacht al, Asal haar moeder drachtig van een ruin Maar ik ben benieuwd of ze nou wel of niet drachtig is!
Eline, wat een boel drama met je paardje zeg, heel erg veel beterschap voor Semmetje! Vast veel plezier op KNHS kamp!
Nicky, trailer ziet er weer toppie uit, net als nieuw!!
Iloon, hee een nieuwe naam!! En weer een lintjesregen, gaat lekker zo!
Tiene, wat een heerlijk stoere foto's van je ventjes! Met die paraplu, hapje hooi aan het delen samen?
Katja, geen gebrek aan fotomateriaal van je ventje Heerlijk!
Roma, wat een heerlijke foto zeg!! Zo'n wijze uitdrukking
Joyce, wat een lekker vrolijk halster er bij!! Amy ook weer gesponsord haha Yus ziet er zo lekker pluizig uit in haar winter-werk outfit!
Gelske, wat heb jij toch ook een boel pech Sjaakie kreupel, Noor nog steeds niet lekker... Sterkte meis, en veel succes morgen in Utrecht!
Yildiz, Wat is T toch een heerlijk beest, en inderdaad giga voor haar leeftijd! De longeerhulp gebruiken wij heel veel op stal voor de sportpaarden. Bij de jonkies (3 jaar, moeten merriekeuring lopen) zetten we hem aan het halster (met bontje op de neus tegen het schuren) vooral in stap, soms stukje draf. Bij de volwassen paarden aan het bit. Zelf vind ik hem niet prettig voor Noah, ik kies voor hem voor de pessoa of gewoon touwtjes. Zeker met het oog op ons ORUN examen, waarbij we ook met touwtjes moeten longeren, pak ik die tegenwoordig wat vaker.
Miranda aka 007 is ook weer aanwezig Ruzie met internet, oh jee Ik ga in je topic spieken!! Echt heel sneu van de poes, sterkte...
Aleeneh, fijn dat het zo goed gaat met Olina! Wel balen dat het op stal niet zo lekker gaat... Hopelijk is het op te lossen!
Zo dan Afgelopen vrijdag met Noah meegedaan aan het scholenconcours, in stijl met de chique vrachtwagen met Noah-cam naar Ermelo afgereisd, en een prachtig rondje gesprongen, met 1 balkje en 66,5 stijlpunten komend weekend weer eens dressuren, op het NK van het AVS de woensdag daarna weer springen, en die zondag het NK carrousel Noah voelt zich nu een optimaal sportpaard geloof ik
YildizArabs
Geplaatst: 01-06-15 18:54
Even geen bijleespost. Heb gisteren Prive nogal rotnieuws ontvangen wat me nogal raakte. Maar goed, life goes on en m'n vriendje is vandaag 4 jaar geworden! Als de dag van gisteren... Wat gaat dat toch snel...
En ja ik denk dat de kleur van Zahra wel zo blijft. Echt n Wildkleur bruin met aalstreep enzo. Typerend voor die bloedlijn. Vind t wel wat hebben zo licht, bijna dun/valk. Terwijl ik dacht dat ze juist donker zo worden.
Yil, gefeli met je man, vervelend van je privesjit..sterkte.
Eline, mooie foto's, Sem is grappig! De wei is wel het beste voor hem!
Spannend Joyce, ben benieuwd! Gefeli met die kleine arab, lieve foto's!
Die trailer glimt als een tiet!
Tienus met de plu, straks zijn ze kipmak! (onze pony staat er met zijn neus bovenop als we met de bosmaaier bezig zijn.. )
Tam, wat doe je veel!
Iloon, gelukkig was dat een week terug qua weer! Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is, er moet een extra aanbouw bij voor de prijzen.
Gelske, wat een stoere foto's! Hopelijk valt het mee met Sjaak, lastig hoor dat gewakkel. Knuffels voor hem en Noor!
De foto's maken is natuurlijk niks geworden, het weer was knut met een rietje. Hopelijk lukt het nog wel deze week want anders zijn de rododendrons alweer uitgebloeid.
Fu kan inmiddels wel goed plassen op commando, alleen nu laat ie 'm constant zakken. Nu heb ik een pony die zijn tong uit kan steken en een paard die dat andere ding eruit gooit. En dan kijkt hij er ook nog heel triomfantelijk bij, zo van:"Dat verdient een beloning!"...
Hey, ik had jouw foto's net niet gezien! Lekkere vreetzakken, straks denken we nog dat Set weer drachtig is! We willen nu ook wel weer eens foto's van kabouter op arabier.