Ga me toch te veel ergeren, haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga me toch te veel ergeren, haha.
Dat Nas dit jaar een druk showseizoen heeft was dan iig een acceptabele reden om haar pas volgend jaar in te gaan rijden, maar die paarden waren allemaal zó vervelend als je ''pas'' met 3, 4 jaar ging inrijden, nee, dat kon niet.. Beter met 2 de basis erin en dan de zomer op het land. 
Neem dan idd geen jong dier!
Wat grappig zeg, zijn we elkaar denk ik gewoon misgelopen! 

Ik vind het een erg mooie merrie
Vind het ook een erg mooi halster! Welke is dat?
Maar heb het trucje nu een beetje door haha. En we moeten oefenen met zakje ritselen aan de hand, ze knijpt dan nog erg en das natuurlijk niet de bedoeling...
Ze wordt ook echt steeds mooier hoor
Begint echt op te drogen nu
En t is zo'n lieverd... Vertrouwt me zo onvoorwaardelijk, echt heel bijzonder.
ramaylla had een dikke bos manen tot op dat bot dat vooraan op de schouder zit, haar voorpluk tot haar neusgaten en haar staart was dik en sleepte over de grond... Nu zijn haar manen en voorpluk nog maar een cm of 5 (knotjes formaat) en haar staart is een dunne spriet geworden... Haar zoon wil kapper worden

met Derfen gaat het wel heel goed en ze groeien hard! 
Naja, de galop is daarbij het grootste punt. Zodra die bevestigd is, kan ze makkelijk een B-proef lopen 
dus daar zat ik met 4 en half op, maar dat was dan ook eigenlijk alleen zitten en een tijd later begonnen met buitenritjes. 

dayababy heeft nogal last van zijn puberhormoontjes. Zo probeert hij geregeld de stoere alfaruin te dekken met zijn spillepootjes. Als ik hem over zijn voorhoofd aai dan kijkt hij zo ongeveer zo: "mahaaammmm!!! Doe nou niehieeeetttt!! "...

en afgelopen zomer sprongen we 1.25, sprongen we een BB cross, en hij kan netjes wijken en SB, en in stap appuyeren, en we zijn nu bezig met contragalop er op zetten (vind hij als spring/eventing poown erg lastig, hij changeert liever
)