[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:52

Denk dat je het beste het AVS ff een mailtje kan sturen ;)

Wat leuk meiden! Spijt dat ik niet ben gekomen......

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:30

waarom niet op de naam inderdaad? en wat vaag geen inschrijving erbij..

Haha Siel :')

Kel ik merk niks aan Blue dat ze hengstig is! Net zo lief

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:57

Zou ff Carmen van AVS bellen, weet je t meteen. Of mailen idd. Ze zijn vrij vlug met antwoorden.

Heb echt n super leuk weekend gehad! Echt heel tof ein-de-lijk wat mensen van hier te meeten irl en ook mensen van FB. Echt super leuk!
Heb gruwelijk veel complimenten over Zaar gekregen (oa vanuit USA) en ze heeft dit weekend weer hoge scores en puntjes gehaald voor Tie. Met de Tulip erbij zit ze al dicht tegen het Max aan te leveren punten. Heel trots op haar! <3

En Nour, wat n gaaf paard is hij!
Ik moest zo lachen: de meisjes waren vanmiddag weg en had de gewonnen strikken uit praktische opruim overweging op zijn stal gehangen.
Halve minuut later lagen ze op de grond! Alleen die twee, z'n eigen gewonnen strik zat nog vast! Hilarisch! _O-
Wat ik wel pijnlijk vond is dat hij me nog eens duidelijk maakte dat dit niet zijn ding is. Ik zag z'n lichtje letterlijk doven in z'n ogen gedurende het weekend. Deed me pijn. Ik had gedacht dat hij de liberty wel leuk zou vinden... Hij wilde echt niet...
Thuis lekker op de wei gezet en daarna was hij weer Nour: danste naast me en z'n blije blik was terug!
Hij gaat nooit meer geshowd worden als strakjes onder het zadel. Hij is mij te puur en te bijzonder om zijn duidelijke signalen te negeren.

Al bij al was t voor ons een topweekend. Wel uitputtend dus deze week alles lekker in de ontspanningsmodus! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:05

Jammer Yildiz maar hoe fijn en hoe goed dat hij het je kan laten zien! Veel vertrouwen en heerlijk voor hem dat je ernaar luistert. Je hebt prachtige paarden en door het scheren kwam Yahzara mooi uit de verf!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:17

Heel eerlijk Yilidiz :) Als een paard er echt geen enkel plezier in beleefd, zou ik het ook niet doen :) Wel zo eerlijk :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:24

Tof te horen! :) Ken m ook als mijn broekzak en hij is heel expressief. Blijkbaar houdt hij niet van de entourage? Op de premiekeuring los showde hij bv wel, plezier spatte er vanaf! Alleen showen voor select gezelschap blijkbaar, haha! :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:26

:')
Toch kan ik het me wel voorstellen hoor. Het is druk, veel kabaal, veel andere paarden etc. Kan me voorstellen dat niet elk paard er erg veel lol in beleefd...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:32

Mee eens, was Yanour nou ook diegene die toen hij los ging, liever in eerste instantie in de broekzak van zijn handler wilde kruipen?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:48

Nou, ik vind het geen fijn idee dat, mocht ik ooit in de sh*t komen, je gepakt kan worden met je paard :=

Misschien raar van me haha en dat is ook niet de bedoeling uiteraard :') maar vind het een veiliger idee. (Al heb ik het nooit helemaal uitgezocht)

Jammer dat nour het niet leuk vind! Maar wel eerlijk van je. Geisha "zegt" het ook duidelijk als ze iets niet wilt..

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:58

Ooh maar op naam staan van een paard zegt niks hoor :)
Er staat nog n fjord op mijn naam die ik in 2001 heb verkocht en Darmorah heb ik nooot als overleden opgegeven, dus die staat ook nog steeds op mijn naam :Y)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:37

Als je op die manier bang bent voor problemen heb je haar ook in no-time over geschreven want dan geef je het eigendoms papier aan een ander en zeg je dat ze net verkocht is en wordt overgeschreven.
Kosten zijn vrij hoog. Ze zal opnieuw moeten worden geschetst voor het AVS, je zal zelf lid moeten worden van het AVS (zijn de SCID en CA testen niet verplicht tegenwoordig, of geldt dat alleen voor veulens?)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:47

Hallo dames! Heerlijke dag gehad gisteren :D

Heb niet iedereen gesproken die er waren volgens mij :oo Amy ik zag je nog wel lopen aan de andere kant van de ring, heb je nog gezocht met rondje lopen maar kon je niet vinden :P
Ilona sorry dat ik je niet herkende :oo haha ik ben echt een nerd wat dat aangaat hoor

Maar wat heb ik genoten! Heerlijke paarden voorbij zien komen :j Ook nog even de zadelrubriek meegespiekt! Vond het er erg netjes uitzien Jeanette!
Kwam wel tot de ontdekking dat je naast gezamelijk in de ring rijden, ook nog alleen moet? := Is dat altijd? Of alleen nu in St oedenrode? :P

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde prijzen! En Yildiz jammer van Nour maar heel eerlijk :j Knap dat je zo'n eerlijke blik nar je paard kunt hebben. Ben ook erg benieuwd wat Shief van de Liberty vind ik Alkmaar! Ze houdt wel van uitsloven en aandacht, maar sluit het ook niet uit dat ze volledig dichtklapt. Ach we gaan het zien! Heb na gister echt enorm veel zin in Alkmaar!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:26

Ik heb ook genoten, zowel zaterdag als zondag. En moet eerlijk zeggen dat ik wel heel trots was op Zaar met der zilvere medaile, en een beetje op me zelf dat ik het uitgelopen heb met Tie hahha. Zondag wel zere voeten maar dat geeft niet. Zondag wel een paar bekende gezien maar weinig mensen gesproken, hadden de honden mee en man lief vond het erg saai dus als ik wil dat die nog eens mee gaat moet ik maar Yacky meenemen anders denk ik niet dat ik hem nog snel mee krijg.

Yil wij komen snel een keer langs om Nour te zien in zijn eigen omgeving, hij had er idd niet echt (geen) lol in helaas. Maar ga hem vast tegenkomen op de wedstrijden.

Lisa,, Gong was naast de trailer wakkerder dan in de ring, toch moest ik wel om hem lachen, hij had er echt geen zin in.

Was erg gezellig om iedereen in het echie te ontmoeten.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:51

Yildiz wat mooi dat je voor je paardje kiest, en hem zo goed aanvoelt/ kan lezen :j en wat goeed van Zaar!! :D
Lisa had een te relaxte knol, balen -O-
Wat fijn dat jullie het allemaal zo gezellig hebben gehad! :)
Kelly, als je paard op jouw naam staat wilt dat niks zeggen hoor. En als je in zulke troubles komt dat je paard in beslag genomen wordt doen ze dat toch wel :+ Als jij degene bent die alles betaalt, en iedereen jou bij dat paard ziet, zullen ze jou zien als eigenaar. Maar wat Lisa zegt, die papiertjes zeggen niet zo veel :')

Noah heeft gisteren weer heerlijk gesprongen, stomme knol tikt in de training natuurlijk geen balkjes he :') Flinke oxer van 1.05 hoog en 1.15 breed met een object er onder, dikke staanders, en meneer blikt of bloost niet en zeilt er zonder moeite overheen :+

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:37

Kelly idd zoals Tamara en Lisa het zeggen, ik heb bij een deurwaarder gewerkt en op het moment dat jij alles betaald en bij het paard bent zien ze jou als eigenaar. Het is zelfs zo dat als je op een pension stal staat en de eigenaar daarvan heeft problemen kunnen en mogen ze op alle paarden beslag leggen. Dan moet jij kunnen aantonen dat ze van jou is doormiddel van papieren en afschriften dat jij alles betaald.
Het overlaten zetten naar ht AVS is idd erg duur alleen het lidmaatschap wat je moet hebben is al 80 euro ofzo.

Tamara gaaf zo'n peerd dat zo goed kan springen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:46

Ja ik ben er ook erg trots op :D Ik heb een enkele hindernis tot 1.25 gesprongen met hem, maar op wedstrijden is hij altijd iets te enthousiast en gaat hij wat te vlak en dan hebben we balkjes -O- Maar de tijd komt vast nog wel dat we geen balkjes rijden en dan komen we gewoon in de prijzen, want qua stijlpunten zitten we altijd goed 8-)

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:47

Yildiz, wat leuk zoveel complimenten en punten voor Zaar.
En wat fijn dat jij en Nour zo goed met elkaar kunnen communiceren. Als hij er inderaad geen plezier aan kan beleven, is het ook niets waard..

Druk meeting weekend is het dus weer geweest.

Ik heb zaterdag weer een bokt fotomeeting gehad met kleine Har. Hij was zo braaf!
Jim loopt lekker op de wei met zijn vrienden, beetje genieten van het weer haha. Wat een leven..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:53

Die paarden hebben het maar fijn, en wij maar zwoegen zodat zij een luizenleventje hebben _O-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:18

Even vlug tussen door hoor.
Was heel de week kei druk met voorbeiding :o

Zoals ik al zei ben ik op show echt een Jojo :D :o

Ik heb ontzettend genoten!
Brak geslapen in de trailer in me slaapzakkie.

Uber trots op mijn kanjer Montoyo <3 <3

Eline wat een mooie foto!!
Even spammen hoor:D

Onbeschrijvelijk hoe ik me voel.
En Zondag zaten we 1 punt van nummer 1 af :wow: :wow:
En ik had dit never never verwacht.

Zaterdag was ook helemaal top!
Vic gefeliciteerd!!
Was close call ;) :D
Super gaaf!!

Ik kreeg wel een hartaanval hoor zaterdag toen Mo opeens besloot om er een liberty van te maken _O-
Maar sorry :wow: stiekem wel genoten toen hij daar liep :o :o
Hij liet zich wel zien.

Dacht dat hij op zou zijn daarna.

Maar steeds maar weer ging ie als een kanon
Hij laat me iedere keer weer verbazen en lachen <3 <3

Zo nu al me zooi opruimen en vanavond even op me gemak het topic doorlezen!!

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:26

Leuk meiden, zo'n meeting! :))

Yildiz, je hent ook gelijk, als je paard er geen plezier aan beleefd is het voor jezelf ook niet leuk.
Tof dat Zaar het zo goed doet!

Tam, dat zal idd wel beter gaan als de spanning er een beetje af is.

Ja, de paarden hebben het maar makkelijk, Fuego heeft het wel al eens moeilijk met het weinige dat ie moet doen..soms denk ik:"Ik zet hem eens een paar weken op de manege, dan is ie blij dat ie terug is!" ~~}>

Harry is weer op de foto geweest!

Prachtige foto Jes!!!

Gister heb ik weer een geslaagde buitenrit gemaakt! :))
Laatst bijgewerkt door MirandaMalik op 16-06-14 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:27

Barcelano schreef:

Z als ik al zei ben ik op show echt een Jojo :D :o

Vic gefeliciteerd!!
Super gaaf!!

Ik kreeg wel een hartaanval hoor zaterdag toen Mo opeens besloot om er een liberty van te maken _O-
Hij liet zich wel zien.

[ Afbeelding ]

Wat een weekend jessica.
Ik heb echt genoten van de boys. And i love you red dragon. So dan lekker relax en knallen dan.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en op naar de volgende show :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:30

Zo daar was ik ook weer. Ff 10 pagina's bijlezen :+
Hier beetje druk gehad, vorige weekt toets weer, shows met de mini's en trainen met Asal wand morgen begint voor de de Almelose ruiterdag *\o/* *\o/* *\o/*

@Kat set lacht gewoon om de kegeltjes aan dr uier, blue is nu masker mak :') en ze is volwassen :')
@Siel fijn een nieuwe laag in de bak, beterschap voor djuun wat schrikken zeg en ziet er wel zielig uit
@Jessica mo weer apk gekeurd, altijd fijn. Super gave foto van mo
@Eline je ouders zitten daar wel erg mooi, mish groeit ook mooi in etappes. Vind dr net een een baby djuun
@tamara super gave springfoto en top gedaan, ik was 2x 2e en 2x 3e op de show maar in beide rubrieken laatste wand er deden er maar 2 en 3 mee en we hadden 2 beoordelingen hihi :+ concurrentie was te zwaar voor ons maar weer super veel geleerd
@Nicky wat genieten zo aan het strand zeg,, heerlijk, puberen in het bos ik ken het, asal gaat steeds harder stappen dan dribbelen en dan zijwaarts etc |(
@Yildiz heerlijk van die paarden waar je zo mee van huis kunt rijden, proficiat met de dracht *\o/* en de gooedkeuring van Nour
@Ilona proficiat met de resultaten, ideaal een een longeercircel wil ik bij het nieuwe huis ook ipv een padock, asi ziet er ook top uit. Gebruik hier ook vitamine en suplimenten bij maar paarden zien er ook goed uit (vind ik dan hihi)
@Annika Doortje mooi groot, en euf een dondertje hihi krijg je nog werk mee hihi
@suus welkom
@letietz djuun een drama queen ik ken het
@woogy balen dat pony niet drachtig is
@Tamara fijn dat noah zo lang buiten kan en hij het ook nog leuk vind ook fijn dat hij zo goed springt
@Adawi veel dazen nu al he...hier ook achter op de wei als je de paarden buitenzet komt er ook gelijk een zwerm aan maar gelukkig ook goede voorzorgsmaatregelen, cool juigpak heeft jim D
@Miranda super dat Fuego zo lekker loopt

Super dat het zon gezellig weekend was en iedereen gefeliciteerd met de resultaten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:32

missfcdb schreef:
Barcelano schreef:

Z als ik al zei ben ik op show echt een Jojo :D :o

Vic gefeliciteerd!!
Super gaaf!!

Hij liet zich wel zien.

[ Afbeelding ]

Wat een weekend jessica.
Ik heb echt genoten van de boys. And i love you red dragon. So dan lekker relax en knallen dan.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en op naar de volgende show :D

Jaa heb er zin in :D :D *\o/* *\o/*

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:41

raven schreef:
Kelly idd zoals Tamara en Lisa het zeggen, ik heb bij een deurwaarder gewerkt en op het moment dat jij alles betaald en bij het paard bent zien ze jou als eigenaar. Het is zelfs zo dat als je op een pension stal staat en de eigenaar daarvan heeft problemen kunnen en mogen ze op alle paarden beslag leggen. Dan moet jij kunnen aantonen dat ze van jou is doormiddel van papieren en afschriften dat jij alles betaald.
Het overlaten zetten naar ht AVS is idd erg duur alleen het lidmaatschap wat je moet hebben is al 80 euro ofzo.

Je kan haar ook NRPS inschrijven, kost aanzienlijk minder en heb je toch papieren die je nodig hebt als eigenaar.

Eerstvolgende show is Brecht denk ik of niet? Krijg zo de show kriebels van zo'n weekend. Stom dat mijn ene paard blessure heeft en dan ander geen zin _-:(
Laatst bijgewerkt door Woogy op 16-06-14 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:42

Woogy schreef:
raven schreef:

Je kan haar ook NRPS inschrijven, kost aanzienlijk minder en heb je toch papieren die je nodig hebt als eigenaar.

Bij NRPS mogen ze geen volbloeden inschrijven, dus dan zal je paps of mams als onbekend moeten opgeven.