Wat leuk meiden! Spijt dat ik niet ben gekomen......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als een paard er echt geen enkel plezier in beleefd, zou ik het ook niet doen
Wel zo eerlijk

maar vind het een veiliger idee. (Al heb ik het nooit helemaal uitgezocht)

Amy ik zag je nog wel lopen aan de andere kant van de ring, heb je nog gezocht met rondje lopen maar kon je niet vinden 
haha ik ben echt een nerd wat dat aangaat hoor
Ook nog even de zadelrubriek meegespiekt! Vond het er erg netjes uitzien Jeanette!
Is dat altijd? Of alleen nu in St oedenrode?
Knap dat je zo'n eerlijke blik nar je paard kunt hebben. Ben ook erg benieuwd wat Shief van de Liberty vind ik Alkmaar! Ze houdt wel van uitsloven en aandacht, maar sluit het ook niet uit dat ze volledig dichtklapt. Ach we gaan het zien! Heb na gister echt enorm veel zin in Alkmaar!
en wat goeed van Zaar!! 

Als jij degene bent die alles betaalt, en iedereen jou bij dat paard ziet, zullen ze jou zien als eigenaar. Maar wat Lisa zegt, die papiertjes zeggen niet zo veel 
Flinke oxer van 1.05 hoog en 1.15 breed met een object er onder, dikke staanders, en meneer blikt of bloost niet en zeilt er zonder moeite overheen
Ik heb een enkele hindernis tot 1.25 gesprongen met hem, maar op wedstrijden is hij altijd iets te enthousiast en gaat hij wat te vlak en dan hebben we balkjes
Maar de tijd komt vast nog wel dat we geen balkjes rijden en dan komen we gewoon in de prijzen, want qua stijlpunten zitten we altijd goed
stiekem wel genoten toen hij daar liep
Barcelano schreef:Even vlug tussen door hoor.
Was heel de week kei druk met voorbeiding![]()
Z als ik al zei ben ik op show echt een Jojo![]()
![]()
Ik heb ontzettend genoten!
Brak geslapen in de trailer in me slaapzakkie.
Uber trots op mijn kanjer Montoyo![]()
![]()
Eline wat een mooie foto!!
Even spammen hoor:D
Onbeschrijvelijk hoe ik me voel.
En Zondag zaten we 1 punt van nummer 1 af![]()
![]()
En ik had dit never never verwacht.
Zaterdag was ook helemaal top!
Vic gefeliciteerd!!
Was close call![]()
![]()
Super gaaf!!
Ik kreeg wel een hartaanval hoor zaterdag toen Mo opeens besloot om er een liberty van te maken![]()
Maar sorrystiekem wel genoten toen hij daar liep
![]()
![]()
Hij liet zich wel zien.
Dacht dat hij op zou zijn daarna.
Maar steeds maar weer ging ie als een kanon
Hij laat me iedere keer weer verbazen en lachen![]()
![]()
Zo nu al me zooi opruimen en vanavond even op me gemak het topic doorlezen!!
[ Afbeelding ]
en ze is volwassen
concurrentie was te zwaar voor ons maar weer super veel geleerd
en de gooedkeuring van Nourmissfcdb schreef:Barcelano schreef:Even vlug tussen door hoor.
Was heel de week kei druk met voorbeiding![]()
Z als ik al zei ben ik op show echt een Jojo![]()
![]()
Ik heb ontzettend genoten!
Brak geslapen in de trailer in me slaapzakkie.
Uber trots op mijn kanjer Montoyo![]()
![]()
Eline wat een mooie foto!!
Even spammen hoor:D
Onbeschrijvelijk hoe ik me voel.
En Zondag zaten we 1 punt van nummer 1 af![]()
![]()
En ik had dit never never verwacht.
Zaterdag was ook helemaal top!
Vic gefeliciteerd!!
Was close call![]()
![]()
Super gaaf!!
Ik kreeg wel een hartaanval hoor zaterdag toen Mo opeens besloot om er een liberty van te maken![]()
Maar sorrystiekem wel genoten toen hij daar liep
![]()
![]()
Hij liet zich wel zien.
Dacht dat hij op zou zijn daarna.
Maar steeds maar weer ging ie als een kanon
Hij laat me iedere keer weer verbazen en lachen![]()
![]()
Zo nu al me zooi opruimen en vanavond even op me gemak het topic doorlezen!!
[ Afbeelding ]
Wat een weekend jessica.
Ik heb echt genoten van de boys. And i love you red dragon. So dan lekker relax en knallen dan.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en op naar de volgende show
raven schreef:Kelly idd zoals Tamara en Lisa het zeggen, ik heb bij een deurwaarder gewerkt en op het moment dat jij alles betaald en bij het paard bent zien ze jou als eigenaar. Het is zelfs zo dat als je op een pension stal staat en de eigenaar daarvan heeft problemen kunnen en mogen ze op alle paarden beslag leggen. Dan moet jij kunnen aantonen dat ze van jou is doormiddel van papieren en afschriften dat jij alles betaald.
Het overlaten zetten naar ht AVS is idd erg duur alleen het lidmaatschap wat je moet hebben is al 80 euro ofzo.
Tamara gaaf zo'n peerd dat zo goed kan springen.
Woogy schreef:raven schreef:Kelly idd zoals Tamara en Lisa het zeggen, ik heb bij een deurwaarder gewerkt en op het moment dat jij alles betaald en bij het paard bent zien ze jou als eigenaar. Het is zelfs zo dat als je op een pension stal staat en de eigenaar daarvan heeft problemen kunnen en mogen ze op alle paarden beslag leggen. Dan moet jij kunnen aantonen dat ze van jou is doormiddel van papieren en afschriften dat jij alles betaald.
Het overlaten zetten naar ht AVS is idd erg duur alleen het lidmaatschap wat je moet hebben is al 80 euro ofzo.
Tamara gaaf zo'n peerd dat zo goed kan springen.
Je kan haar ook NRPS inschrijven, kost aanzienlijk minder en heb je toch papieren die je nodig hebt als eigenaar.