Ik heb een super aanbod gekregen, ik krijg de mogelijkheid om op mijn stagebedrijf te gaan wonen, dus ook na mijn stage! Mag Noah meenemen en voor kleine prijs stallen, als ik voor de paarden zorg als de staleigenaar weg is... klinkt zo geweldig, paard aan huis!! En een binnenbak, buitenbak, crossterrein, en bos op 1 minuut afstand...
Nou zodra ik weer een auto heb kom ik zeker eens op de koffie Altijd leuk kwijlen bij arabjes. Als we nu richting stal rijden staan er ook altijd bij een huis allemaal Arabieren in de paddock. Weet hun naam alleen niet, behalve dan dat het de eigenaren zijn van de pas overleden Bas Safari.
Ik weet wel zo beetje hoe en wat kwa opstellen maar is altijd leuk om dingen bij te leren
dat is vrij dichtbij indd. zijn erg aardige mensen
Barcelano
Geplaatst: 26-03-13 18:43
Ben er wel eens geweest omdat een iemand die ik kon daar een AV had gekocht. Ze doen ook nu veel met mini's.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-03-13 23:30
Zoowh ik heb me net even lopen ergeren aan iemand die 'heel rustig aan doet' met der net 3 jarige paard die al lekker in de krul gaat en helemaal in het zweet (met nauwelijks vacht en deze temperatuur) Ik heb weer even genoeg gebokt voor vandaag!
Had het topic idd gezien en ben het helemaal met je eens. Vind het een onwijs gave merrie, maar ik vind met de kop af drie al zo lopen gewoon too much. Maar hey! Mijn paard niet, ik doe liever nog 20 jaar met mijn paard op zn minst...
Maar moest gewoon beetje lachen om je Je ergert je namelijk aan precies dezelfde dingen op bokt als ik
Barcelano
Geplaatst: 26-03-13 23:46
Ik heb het ook gezien en toevallig hadden we het vanmiddag op stal in het algemeen over dit soort dingen...toen had ik de topic nog niet gezien.. Wordt een net 4 jarige gerust 2 uur gereden Mijn reactie was: Dan heb Montoyo en Mirka idem echt een luizen leventje En dan twijfel ik nog weleens dat ik Mo mss te laks onder het zadel train kwa aantal dagen...
Hij wordt niet meer dan 3 x in de week gereden...(op dit moment niet) en niet langer dan 45 minuten Mirka eigenlijk hetzelfde want kwa spieren vind ik haar net een jong paard, dus doe ik ook rustig aan
Laatst bijgewerkt door Barcelano op 26-03-13 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt
MirandaMalik
Geplaatst: 26-03-13 23:47
En dan die reacties, hoe heb je het aangepakt, daar kan ik wat van leren...
Dat andere topic van die paarden die ze aangesnoerd in de bak zetten..
Ehm, Djuun scheelt soms een beetje. Normale week (nu we weer een zadel hebben) is 2x les, 1 of 2x bak en/of een buitenrit Volgens mij niet overdreven vaak. En in de praktijk komt het meestal op minder uit.
Maargoed jongens... Ik ga slapen, ben totaal niet fit (verkoudheid) en heb vandaag 13 uur op mn werk gezeten, dus tijd voor bedje
Naja, qua rijden vind ik het er niet direct slecht uitzien Vind het alleen te vroeg allemaal, maar daar zijn al jaren de meningen over verdeeld... Heb het idee dat veel mensen gewoon niet kunnen wachten.. Koop dan geen jong paard denk ik dan...
Sieltjuh
Geplaatst: 26-03-13 23:53
Ik ging
Barcelano
Geplaatst: 26-03-13 23:54
Het ziet er inderdaad netjes uit. Alleen de leeftijd zitten er vraag tekens bij...al hoe wel voor het zelfde geld zet ze het paard hierna een tijd in de wei en pak ze hem pas erna op. Dat wordt ook vaak gedaan...
MirandaMalik
Geplaatst: 26-03-13 23:56
Hey naar bed jij! Het rijden is toch teveel aan de voorkant zitten en onrustig naar mijn smaak, voor zo'n jonkie helemaal..dit zie je beter in de filmpjes (die er niet bij staan natuurlijk) En af en toe maar dan veel te veel is ook niet zo fijn ook al gaat ie daarna op de wei je overbelast zo'n beessie.