Vanmorgen de trailer aangekoppeld en met een stalgenootje naar Meyendel geweest. Paden waren helaas best zwaar maar toch lekker gereden! Volgend weekend gezellig eindelijk naar Kootwijk, nu al zin in

Schapen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En Set gaat goed
Mooi beest, heb haar lekker zitten te bewonderen in de wei.
gok een leren omvlochten neusriem met metalen kern?
heerlijk is dat he Kat, gewoon kunnen genieten van je mooie paard. Ik doe dat ook vaak, voel me dan zo rijk
maar was benieuwd naar puur de neusriem, ik zou zelf niet zo snel metalen kern nemen maar daar lijkt het inderdaad op!
Ze is ook zo 100x mooier geworden van drachtig zijn,

alleen dat neusbeen is zo gevoelig!
wat een lief klein oog heeft hij eigenlijk
of is dat juist een belediging voor zo'n grote stoere Arab-hengst?
Ben echt heel erg benieuwd naar morgen!! Nieuwe mensen meeten en vooral Mo ontmoeten 
dat het eigenlijk niet moet. Ik vind het juist wel mooi.
wordt weer vroeg opstaan
Stomme
stomme
stomme luie rot Gong gisteren!! Liep door de ring alsof hij thuis was, slomer nog! Als ik hem aan de longe heb loopt hij harder!!! Oh well, op naar pittige training en Alkmaar 
Ach, is ook wat waard toch?
Nu al helemaal zin in Alkmaar!
t was leuk in Sint Oedenrode! Drukker dan welke geplande meeting dan ook, Shanna, Ersilia, Letizia, Yildiz, Ilona, Jessica, Amy, Raven, Eline, Lisa, nou vergeet ik zeker nog mensen ook! Tieneke, maar die is wat minder actief hier.

Vond het echt enorm gezellig om iedereen zo eens in het echie te spreken
Was echt een supermiddag!
Sieltjuh...