Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
joysjuh1987 schreef:oke wat leuk heb je verder nog meer dan? of alleen hun 2, hebben ze hun diploma gehaad?
Heb naast hen ook nog een vol zusje van 19
dus we hebben een lekker groot leeftijdsverschil 
Maar gewoon niks gehoord, dus tsja.
ga eens kijken of ik het filmpje op youtube kan zetten, kan ik een topic maken 
EN als alles weer weg gaat dan is alles meteen zo kaal omdat er ook nog geen nieuwe blaadjes aan de bomen zijn enzo :p
luisteren kreng

Eerst moesten we al omrijden, vanwege wegwerkzaamheden, toen zijn we nog een ongeluk tegen gekomen (volgens mij 4 auto's tegen elkaar, iedereen stond gelukkig naast de auto's) en toen hebben we 10 minuten in de garage van de Ikea rondjes gereden om een parkeerplaats te vinden 

het is alleen een balsempopulier en de bladeren ervan ruiken heel sterk, ik weet niet hoe dat met het hout zit

Vind het leuk om te weten hoe groot het dan is, ik vind dat het nog best snel groeit.
kan me voorstellen dat dat heel moeilijk was, maar klinkt wel als een goede beslissing, het moet wel veilig blijven voor jezelf!
set_elkol schreef:Leuk Annika! welke vitamine/mineralenbrok geef jij nu?
kan ik kijken wat voor soort product het is! Setel krijgt nu volgens mij wel genoeg binnen maar die is ook nog niet zo ver.