We hebben vliegenspray, beenbescherming voor achteren, springschoenen, bodywarmer, 2 rijbroeken en snoepjes gekocht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kleur maakt me meestal ook niet enorm uit
), een roze geblokte en die twee die ik gekocht heb dan nu. Die Cavallo is een beetje bruin/beige achtig (ws dat ie daarom zo goedkoop was) met bandplooi
Vind het niet het mooiste, maar dat zit zoooo fijn! En hele diepe steekzakken en hoge taille
En dan die andere, dat is een grijze, beetje spijkerstof-achtig
En meer eigenlijk niet. Vind rijbroeken ook altijd een beetje onbelangrijk
Dat is net als setjes, daar heb ik ook zo weinig mee
Op Djuun liggen alleen maar Eskadron dekjes en dr halster zijn bijna ook alleen maar Eskadron. Ik vind pasvorm veel belangrijker, dan of de kleurtjes van mn peeskappen wel bij mn dekje passen 

Je kan er niet eens een vinger insteken zeg maar
Maar viel me van de week opeens op toen ik op mn hurken ging zitten
Heb overigens ook geen fluorescerend ondergoed

MirandaFuego schreef:Een oude vriendin ban me had last van haar knieën en die kon ook niet goed rijden dus ik wist wel dat rijden je knieën belast.
Computerverslaafd is wel gezonder als roken Jes, dat scheelt!![]()
Mooi dat Mirk lekker loopt!
Shief met haar coupe soleil!![]()
Wat heb je allemaal weer gekocht Siel?![]()
Hier schijnt de zon maar die wind is heeeftig!
Jolin, lekker dat je je zadel hebt, das idd geen geld!
Wat ik nu weer zag hier, ongelooflijk wat heb je toch een dierenbeulen rondlopen..![]()
[OPG] paard "in de krul" in de bak
.... Als ik toch zou weten hoe ik ze weer zwart kan krijgen! Had de hoop dat het in de winter wel weer donkerder zou worden maar helaas... Vrees dat ze dan deze zomer gewoon blond wordt
! Wat hebben jullie idd veel sneeuw zeg! Hier gelukkig niks!

maarja, das zo zonde..
Erg geslaagd! In de trailer ook geen stap verkeerd gezet, op het verstappen op de rotonde na. Hij stond vandaag nog steeds te suffen, dus besloten om hem even lekker los te laten en het daarbij te laten. Vond hem zo sneu, zo slaperig, haha.
hahaha.
De lieverd..
Maar wat was ze braaf..