Ja Marije is een toppertje!!! zoekt nu bouncing smiley dit hier helemaal niet is...duh
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 20:36
Stelletje slijmballen! Maar ja, inderdaad heel blij met Marije, die toch maar mooi zaken uitzoekt, regelt, ter sprake brengt en heullllll snel reageert! Top!!!
dat zag er super fun uit dames met jullie rarebieren en de koeien!!
Hele gave pics!! Je mag zeker trots zijn op Nada, Yes, !!!
Super Marije met al je werk die je doet!!
mvg Glenn (Shameless heeft vandaag 1ste maal gedekt op de bok, na 2x proberen lukte het, nat in het zweet stond hij maar voldaan, haha; nog nerveus, analyse zaad héél goede kwaliteit en dan onmiddellijk insiminatie in de merrie! Dus nu hopen dat ze drachtig is! Hij blijft er nog enkele dagen om nog een paar keer te springen dat hij zijn job goed kent, moest er nog iemand Shameless als date willen of iemand die je kent let me know)
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 21:20
Ik hou jouw knappe man zeker in gedachten Glenn. Droom nog altijd van n Marwan nakomeling, bij voorkeur n meidje om verder mee te fokken. Die lijn past zo goed bij Tie!
Wetsernfriek
Geplaatst: 27-05-13 22:23
Had ik ook gehoopt een dame, maar twerd hengst, dus zoek ik nu langzaam een date om met hem dan een merrietje te zoeken! lol
dromen hey!!
mvg Glenn
CounTree
Geplaatst: 27-05-13 22:29
haha Glenn doet nu officieel mee in "De SEX industrie!". Met kei gaaf super zaad Die Glenn
Ff spammen...iemand nog op zoek naar kinder show outfit....Ik heb inmiddels een winkeltje in tweedehands van top tot teen . Wel overwegend ROZE
Wat een gave foto’s en knap hoor dat jullie dat zo doen tussen die kleine monsters. Lijkt me echt geweldig om te doen alleen heb ik iets met koeien, ben er een beetje benauwd voor maar zolang je op de rug van een paard zit lijkt het me super. Moet er niet aan denken om er tussen in te lopen bbbrrrrr
Dit zijn onze nieuwschierige buurkoetjes!!!!
StalBerguil
Geplaatst: 28-05-13 11:43
En ik zal jullie mijn vriendjes eens voorstellen.
Djalila (a.k.a Tinkerbel)
Haron (a.k.a Harrie)
A.F Belarus ( a.k.a Rusje)
Zo eerst weer genoeg foto spam
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 15:03
Leuke pics van je mooie bieren!
Proficiat Bella! Foto van je nieuwe aanwinst?
bella24
Geplaatst: 28-05-13 16:26
Ik zal snel foto's maken! Hij is net binnen met de post en ik heb hem nog niet eens op Alter gelegd Ik moet ook nog even op zoek naar een pad.
Leuke foto's! Belarus is nog steeds knap!!!
Wetsernfriek
Geplaatst: 28-05-13 18:41
Haha Nancy, zo erg is het nog niet, met 1 dekking heb je nog geen industry haha! Wie weet later wel!
Super een tweedehands BM, benieuwd naar de foto's
StalBerguil, hele knappe collectie van arabische volbloeden, en een heel leuk kleurenspel met al die verschillende kleurtjes, (ik dan maar saai 3x bruin, haha, hopelijk nu andere kleuren) !!
mvg Glenn
canisia
Geplaatst: 28-05-13 20:13
Whoehoeee foto van je zadel!!
Oefff Belarus is wel een heel lekker paardje hoor!
Ik zit hier nog helemaal op een soort roze wolk haha vanmiddag met Nadesh aan de slag gegaan in de bak. Begonnen met wat basic dingetjes en wat nieuwe oefeningen, die hij paar dagen geleden pas voor het eerst heeft gedaan en toen nog snel freakte. Als het op het bewegen van zijn eigen lichaam aankomt, denkt hij namelijk snel dat die dood gaat bij alles wat nieuw is. Dan is het de truuk om het hem toch een soort van te laten doen, zonder dat hij al te veel in zijn stress modus komt. Dus babybaby stapjes en regelmatig herhalen dan komt het er met de tijd wel eens in is het plan. Maaar vandaag bedacht meneer dat hij met zijn 7 jaar toch wel eens echte volwassen stappen kon maken! Zeg ik 1x back en hophophop daar gaat die al haha, had nog geen druk nergens gegeven hihi! Zelfde verbazing met een turn om de voorhand, iets waar die vorige keer nog geen touw aan vast kon knopen, liet hij nu al iets zien wat er echt op ging lijken. Ook met zijn jog opeens een giga sprong in de goede richting. Super duper trotsss op me ventje!
Toch wel beetje moe van dat volwassen zijn
bella24
Geplaatst: 28-05-13 22:17
Haha, wat beschrijf je de training met Nadesh leuk! Lekker dat jullie zo vooruit gaan.
Vanmiddag ook even gereden in de bak en zowaar, de goede momenten van de les vrijdag kon ik nu in mijn uppie er ook uit rijden Alter denkt trouwens dat hij dood gaat als hij zweet...
StalBerguil
Geplaatst: 29-05-13 08:57
@Bella24 leuk, leuk nieuw zadel....en uhh nog niet eens op je arabje gelegd ???? @Canisia super dat het zo gaat met rijden heerlijk !!!! en idd leuk omschreven
Nu nog een zwarte en dan hebben we echt een mix.....nee geen vierde erbij ik heb mijn handen vol aan drie arabjes Belarus was gisteren een beetje opstandig ...meneer had geen zin om het land uit te gaan hij was het er niet mee eens en liet zien dat hij heel acrobatisch met zijn voorbeen kan zijn. Grappig om te zien maar als mijn ruin te die dicht in zijn privat space komt hoor je een hoge gil en gaat dat voorbeen omhoog
bella24
Geplaatst: 29-05-13 10:41
Dit is het zadel, later volgen nog foto's op Alter. Heb hem van Alida gekocht:
@Stalberguil, nog geen tijd gehad om hem op Alter te leggen. Gistermiddag kwam hij binnen, gisteravond moest ik weg. Ik ga vanavond op mijn gemak puzzelen, ik weet niet eens hoe ik een westernzadel aansingel namelijk dus ik wil daar even rustig de tijd voor nemen
Ja precies, die van mij is wel een trailmodel namelijk... Maar ach, als het maar past en lekker zit.
Ik heb na de koetjes van zondag echt nog stééds last van mijn zitbeenknobbels. Ik kan op m'n werk wel weer op mijn wiebelkussentje zitten, maar ik voel het nog steeds
Morgen maar weer eens sinds lange tijd weer rijden. De singelwond is weer mooi rustig en dicht, dus even een kort ritje om te kijken of ik de rijdende onderdelen mee kan doen de 9e. Wil niet dat het door te lang rijden weer open gaat
Kan niet wachten tot mijn mattes-singel binnen komt. Maar dat duurt nog wel een paar weekjes...
bella24
Geplaatst: 29-05-13 11:39
Het maakt mij ook niet uit wat het precies is, ik vind het een leuk model om te zien
Van welke singel heeft je paard een wond gekregen? Ik wil straks ook nog een betere singel erbij kopen. Maar ga eerst een Skitopad bestellen en dan moet ik sparen want ik ben een beetje heel erg blut nu
Van een leren singel met schapenwol. Heb wel een FRA gekocht maar die vertrouw ik nu al niet, en ik heb er nog niet eens mee gereden. Neopreen vind ik niet fijn, dus dan toch maar een grote uitgave voor de Mattes.
StalBerguil
Geplaatst: 29-05-13 21:06
Zitten ze echt zo heerlijk als ik altijd of vaak lees de BM? Ze hebben een appart uiterlijk wat ook wel iets bijzonders heeft maar qua uiterlijk...'k weet niet (of heb ik het helemaal mis) Maar idd zolang het zadel goed past en je er lekker in zit das het belangrijkste en een goed passend zadel vinden is een hele klus pfffff
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 21:26
Veel modelletjes zijn idd spuuglelijk! Maar idd ze zitten super lekker en ze zijn moeilijk te vinden maar ik aas op n betaalbare, flowertooled BM showzadel met veel zilver. Ik heb er gewoon moeite mee om €2000 neer te tellen voor n boomloos zadel dus zal nog ff sparen en afwachten zijn...
For the time being heb ik vandaag dan ook maar mijn ouwe vertrouwde BC gepimt, heel blij met het resultaat!