Maar ach, gewoon ff wat minder nu, tis ook lekker weer om andere leuke dingen te doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar idd niet aan het bit, sowieso zet ik niks van longeren aan het bit, bit signalen wil je zo fijn mogelijk houden voor onder het zadel.
*
Nour heeft toch wel een lekker leven daar, lekker slapen!
En vervelend dat jullie nog geen duidelijkheid hebben over Vadim, moeilijke situatie!
We wilden nog wat spulletjes voor de baby gaan kopen, maar zoals altijd bij ons ging dat net wat anders dan normaal en kwamen we thuis met een nieuwe wasmachine

Dus toch waarschijnlijk niet alleen t wondje maar waarschijnlijk toch verstapt (is paar keer gestruikeld in Ermelo)? Dus even rust wat eigenlijk niet zo best is aangezien ze echt te dik aan t worden is. Daarom haar nu op kale wei gezet waar madam het niet geheel mee eens is.

Vroeger sprong ik ook best veel, lijkt me ook wel tof om uiteindelijk met Fardani af en toe eens te gaan doen, maar geen idee of hij daar talent voor heeft. 
Maar het blijft even goed genieten, al is het jammer om het niet te kunnen delen.
Eufie droogt mooi, en wat een voorpluk 
Ah nee wat rot van Tietje.... Lekker even stappen en hopen dat het zsm weer goed is!
Vind het super stoer van jullie!!
Hij heeft wel wat weg van Shariah KSI, z'n koppie dan!
Hoop dat ze snel opknappen!

! Enorme knuffelkont.. En stoffig? Nee joh.. ff lekker gedoucht en ze shined weer!
die grasjes komen altijd weer lekker aan in het voorjaar.. haha pff. Zakt ook zo lekker snel naar die merriebuik. Als je zou zeggen dat ze drachtig is geloven ze 't zo
dus ik vind een mini meeting wel leuk! 
Kei leuke pics ook van jullie beidjes!

ben benieuwd.
Yil, jij komt ook gewoon kijken!
super cute!
Ze loopt goed hoor, maar met zo'n oma doen we toch liever even extra voorzichtig en rustig an, ze moet nog lang mee
Dus shief heeft een soort voorjaarsvakantie haha