Bont of niet, ze blijft knap! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bont of niet, ze blijft knap!
en liever iets te rijk dan te dun. te dik is echt slecht, maar een beetje reserve is wel een fijn idee. Vaak valt ze tegen februari ineens heel erg in namelijk. Ik voer nu hooi, lucerne en muesli. soms slobber. maar niet alles elke dag.
echt te dik is ze niet, misscchien een paar kilo zou er eventueel af kunnen
maar ik ben blij zo, kan ze zichzelf goed warm houden. 

.

Nickyyyy schreef:Nicky, zadel is van een onbekend merk,dresuurzadel, heb hem van een oud studiegenootje over kunnen nemen. Stiekem baal ik wel een beetje, het ging de laatste tijd allemaal zo goed, maar misschien is het wel goed zo hem eventjes wat meer rust gunnen![]()
Haha lekker dan! Heb je gelijk een smerig paard Kellaxy!

Iemand waar ik een paar jaar geleden mee heb gewerkt. Ze stuurde me op fb een berichtje, super leuk. We waren bezig en gelijk vragen of ze nog wat kon doen. Lekker initiatief tonen, hou ik van! Ze hoeft niet persee te rijden, Parelli, lekker wandelen en tutten vind ze prima
Alle jonge paarden die ik heb beleerd, daarmee heb ik dit ook gehad. Eindelijk lekker bezig, en dan vallen ze, verwonden ze zich of weet ik veel wat
Fijn dat je een verzorgster hebt gevonden Nicky!