Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:06

Hey marije, geen dank!! Vond het echt super leuk en super gezellig!!
Je hebt het top gedaan, was top!
Ik ben erg blij dat jullie het allemaal zo leuk vonden. Kan niet beter!
Ja heb je smsje nog gehad, heb nog terug gestuurd. Niet gehad?

Nada heeft het ook super gedaan. Ben enorm trots op mn pismuts haha
Ze vond het wel heel eng om de kudde in te gaan alleen, dus daar hebben we wel even wat hulp bij gekregen. Eerst van wendy en later van joyce. Maar toen ze eenmaal haar koetje voor zich had, had die koe het toch best zwaar haha
Wat werd ze fanatiek!! Zooooo leuk! Hihi
Later de teampenning en ook dat was zeer geslaagd. Super leuk en ging ok heel goed.

We hadden een super leuk clubje zo bij elkaar. Wat hebben we gelachen met elkaar.
Top!!

Yildiz, wat is ie knap die nour van jou! Ziet er goed uit zeg!
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Welkom nieuwe! :D

En yil, joyce past de blouse...... >;)
Balen voor mij!! Grrrr
Haha joyce heel veel plezier ermee. ;)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:21

Jaaaa Nada was superfanatiek, als ze nou wat dapperder wordt bij de kudde dan heb je een geweldig koeienpaard +:)+

Heb bewondering trouwens voor hoe je eraan durfde te rijden, knap! _/-\o_

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:30

haha dank je marije :o
We doen ons uiterste best he, maar sjeuzus wat was ik zenuwachtig. :+
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 26-05-13 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:32

En nu jij straks met Daan, dat kunnen jullie samen echt wel. Weet ik zeker!
Als het nada kan, kan daan het ook. :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:42

Team penning. Hier zijn Joyce, Linda en ik aan het pennen.
Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:54

Hele gave pics, van die cow-teampeanning arabians! Zo nieuwe trend in de dawra aan het komen??

Hij is ontzetten gaaf NOUR, en wat een man al voor zijn leeftijd! Hoop hem dit jaar eens in real te zien!

Vandaag Malha gaan brengen in ERC de morette, voor te insimineren met TDR WHITE STONE, hopelijk deze keer meer geluk, zonder abortus op 4maand en hopend op een donkerbruin merrietje (ja ben echt niet moeilijk :x :x )

En shameless staat er sinds vrijdag, en zijn date (TWD TABASCO klein dochter) sinds vandaag, dus Morgen mag hij eerste maal proberen op de bok, hij was nog heel onwenning ginds en was blij me te zien, is grappig, malha en shameless staan er nu, en dan zie je toch echt dat ze van elkaar familie zijn. Nu enkel sublimo nog op stal, wat mist hij zijn dame, roepen en tieren, heb hem maar bach rescue dag, en in zijn avond eten bach rescue nacht gedaan!

Mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:57

Hopelijk lukt het deze keer in één keer Glenn, en hopelijk ook wat rust thuis op stal.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:02

Ga duimen voor in 1 keer raak een goed verloop van de dracht voor Malha glenn!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 20:21

Thanks Y'all! :D

Was wel beetje jaloers hoor toen ik drie blije gezichten op de stoep had staan vanochtend! Leuke club zo samen en vond het vorige keer ook zo onwijs gaaf om met de koetjes te werken! In het najaar ben ik weer van de partij hoor!!!
Tof dat jullie het zo leuk hebben gehad en ja, van Nada had ik ook wel verwacht dat ze t goed zou doen, toppertje! *\o/*
Benieuwd of het fotograferen nu wel goed ging?

Jammer Jes, maar ja, beloofd is beloofd en fijn dat Joyce m past, ze aast er al ff op haha! Zo mooi die kleur op bay, zal jullie Toppie staan!

Glenn, wat een heerlijke en spannende ontwikkelingen! Fingers crossed dat t ditmaal goed uitpakt en ze dracht goed doorkomt! En jee... Kleine jongens worden inderdaad groot. Man man, Shameless gaat babies maken, zóó spannend! Erg benieuwd hoe hij vererft!

Ik heb inmiddels een schouwmerrie, pffff.... Tis weer zover: Tie denkt dat ze een dekhengst is.... :roll: : elke hengstige merrie moet eraan geloven: naar ze grommen, zich uitsloven, besnuffelen en als ze de kans krijgt springt ze erop! <<)
Dussss... Altijd lachen met dn dieje! :x

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:24

whahaha wat een draakje is het toch! :D
en volgende keer keer ga jij zeker ook weer mee ja! ;)

Of de foto's zijn gelukt? Geen idee hihi
Joep had alleen deze hierboven die gelukt was met zijn telefoon.
Verder nog 2 fotografen bezig gezien, maar weet niet of het gelukt is, ben ik ook benieuwd naar. hihi

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:03

Gezellug hier!! Welkom nieuwe Babbelaar :+

En wat een gaaaaaave foto's Yildiz. Men wat is het MENNEKE veranderd!!! Wauwie. En die ene foto dat die recht op de camera laag snuffend af komt....MEGA.

En ja Marije....de rede dat ik liever een lespaard wil met de koeie clinic is omdat ik veels te bang ben, dat June te fanatiek wordt en daar dan last van houdt. Ook voor Nirvana is clinics te zwaar, maakt niet uit welke. En ik wil ook wel eens op zo'n lespaard meeliften...whoop whoop. :+

Trouwens net de knoop definitief doorgehakt dat we niet naar DAWRA zeist gaan. Ook wij slaan een DAWRA wedstrijd over. We gaan naar Kaatsheuvel. Helaas is daar de bodem veranderd, waardoor die nu opeens niet geschikt is voor reining. Das wel balen, want dit zou de generale worden voor Cyanns debuut op de NRHA. Maar goed...nu gaat ze voor het eerst pleasure doen met June....incl. galop en op 1 hand.....oh oh. :+
Het deelnemers veld in de L3 is weer lekker druk, dus alle onderdelen gaan door met lekker veel competitie. Tof!! Goed voor het vergelijk, waar ze ongeveer staat bij de WRAN.

Oh lees nu pas de post hierboven van deze blz. whaha kwek kwek kwek. Gaaf Glenn dat ie gaat dekken en klinkt als mooie date!!

Ja die koeien....dat is hem wel...haha real arab meeting dag in het zuiden!! Helemaal top. BTW Jes...ben jij dat in mooi roze?! Ja hey. Oh jeee...Cyann heeft concurentie. :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:26

Michel heeft ook foto's gemaakt. Lastige omstandigheden, stof en donkere bak, maar er zit wel wat leuks tussen ;)

En alvast een tipje van de sluier voor Joyce: een levensgevaarlijke DJ :))

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:45

Hahaha dj en gevaarlijk?? Neehhhhh hihi }:) }>

Yes nancy that's me!! Hihi *D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:17

Voor de liefhebbers kan ik ook wel even de link met het hele album mailen, maar hierbij alvast even wat losse fotootjes. Het is geen geweldige kwaliteit, maar er is wel lol op te zien :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

}:) }:) }:) }:) }:) }:)

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 05:21

Wat een leuke foto's!! Doe mij linkje maar! :D
Ja de bak is idd heel moeilijk om goede foto's te maken.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:47

Waaaaauw meiden! Super gaaaf!!! Trots op Nada!! En idd, volgende keer ook gewoon Daan mee hoor marij! :D Misschien moet er voor het najaar maar een dubbele datum komen? Want iedereen is helemaal hooked aan de koetjes!! *\o/* Ik zeg idd nieuw dawra onderdeel! Hihihi

Welkom voor de nieuwe arabieren verslaafde! Join the team! :o

En we duimen voor je mee glenn!

Oh en yil! Waaauww die foto's van Nour! Wat een waanzinnige vent! <3

Gaaf Nancy dat je nu voor je BE kan! Ik heb er alleen maar positieve berichten voor. Het ligt er erg aan welke rijschool je hebt. Ik had 6uur les en was na 4uur volledig klaargestoomd en had niet écht ervaring met aanhanger rijden ervoor. Afrijden was eitje. Robina had wel echt een flop kwa rijschool, dus ik heb van te voren veel met haar geoefend en alles van mijn lesdag doorgegeven, waardoor zij het ook prima haalde. En na zo' n les dag wordt alles gewoon automatisme en dat is zeker met een paard erin wel extra fijn :D

Vrijdag zijn we voor het eerst met Shamit naar Krista gegaan voor onze aller eerste échte westernles haha. Robina was aan het rijden en Shamit deed het super. Stampend en schreeuwend kwam ze uit de trailer, maar eenmaal in de bak.. Oh moet ik nu hier me ding doen? Oke prima! Lekkere muts :o Toen we aan de travers en schouder binnenwaarts begonnen kwam er wel uit dat mevrouw nog exact wist wat ze in haar ver ver verleden aan dressuur had geleerd. Eerst, Neee snap het niet, snap het niet! En dan opeens, Oooohh bedoel je dit? trippel trippel trippel _O-. Nu kunnen we zelf weer even aan de slag met nieuwe oefeningen voor madame haar booty, want blijkbaar is ze wat te lang waardoor ze extra moeite heeft die kont eronder te zetten, weer wat geleerd! :)*
Desh moest nu voor het eerst helemaal alleen achter blijven thuis en heeft zich super gedragen. Heeft zelfs languit liggen snurken! Knappe pup! Dus zeker snel voor herhaling vatbaar!

Wij zullen er wel bij zijn in Zeist! Moeten nog even snel inschrijven. Is er overigens al meer bekend over het 'beginners' starten als 'walk en jogger'? Want ik zie nu dat er voor de in hand trail wel een apart W&J is, maar Showmanship at hand alleen voor Beginners.. :?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:10

@ Canisia, neem even contact op met Marije. Ik heb ze er nl. reeds op geattendeerd nav het reminders mailtje. Misschien is het het makkelijkst om op het inschrijform beginners door te halen en Walk Jog in te vullen achter Showmanship at Halter. Maar neem hiervoor even contact op met Marije. Zal vast wel goed komen.

Heel veel succes!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:17

Marije leest al mee en heeft het ook al in de groep gegooid, dus wordt al aan gewerkt :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:00

Hihi ik voel me wel erg lastig zo telkens hoor als w&j'er :o

Ik heb Yvonne ook al gemaild, aangezien ik vorige keer met haar ook contact heb gehad over het Beginner starten. Dus we wachten even rustig af. En alvast bedankt marije voor het doorgeven!! :D

Ander vraagje, ik ga ook met Nadesh starten, maar heb voor hem nog geen FNW startnummer. Er staat mij iets bij dat je op DAWRA wedstrijden dan een los startnr kan krijgen? Of zit ik daarbij compleet verkeerd?

Ennn.. ik wil Nadesh én Shamit met verschillende onderdelen starten.. Dat kan toch gewoon? Lijkt mij tenminste :P Alleen krijg ik dan 2 inschrijfformulieren hihi

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:28

startnummer kan je gewoon van de DAWRA krijgen tegen 5,00 euro borg.

Als je ze allebei wilt starten moet je idd twee formulieren invullen :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:42

Okee suuuperr! :D startnummer halen is dan gewoon op de wedstrijd zelf met inschrijven?

En er liggen 3 inschrijf formulieren klaar om naar je opgestuurd te worden! Alleen dus nog even afwachten voor die showmanship, hoe we dat in moeten vullen,

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:47

Nummer kun je gewoon bij het secretariaat even naar vragen, er liggen daar losse nummers klaar, maar ik zal het ook alvast op de inschrijflijst zetten bij jullie :)

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:56

Marij, je bent helemaaaaal geweldig!!! *\%/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:59

Jij niet minder :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:43

whahahaaa Joyce, en die tiran }> van jou dan!! hihi _O-

en hoe zit t met de spierpijn dames?
Bij mij valt het mee. Heb wel spierpijn ja, maar had erger verwacht. O:)