[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

JustOneBite

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:32

Haha oh domdomdom! Als ik gewoon je onderschrift gelezen had, dan had ik het wel geweten Victoria! Duimen voor goed nieuws vind het een gave combi ook!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:34

Een dracht is inderdaad altijd een risico, ongeacht de leeftijd ;) Hopelijk is Zjaba drachtig!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:55

Hier ook thumbs up voor jullie Vic! +:)+

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:54

Fijn Kat dat het eindelijk goed gaat :D Ben je al een keertje langs geweest? Wat een toffe oma heb jij zeg! Zulke moderne oma's zijn zeldzaam hoor.

Mooie foto's Roma :) Nikki maakt er altijd wat prachtigs van!

Super dat Vegas zich gelijk thuis voelde :) En spannend van je dametje, duimen draaien!

Nyhla heeft alweer veel meegemaakt afgelopen week :P Jong geleerd is oud gedaan toch. En super dat het wondje van Tie goed gaat! Wanneer heb je weer endurance wedstrijd? Haha die Nour, grappenmaker :))

Wat een leuke pupsel Canisia. Super dat ie zo braaf was op de boot :) Wat super naar van het zadel van Nadesh :( Dat beurse kan idd heel pijnlijk zijn en langzaam genezen, pff.....

Wauw Annika, ze ziet er zeker goed uit! Heb je wel weer plannen om haar onder het zadel op te pakken als je beeb er is? Gaat het nog steeds goed?

Succes Iloon en Canisia vandaag, zet hem op +:)+

Wat een zoet kindeke Joyce <3

Hier weinig nieuws. Gaat nog steeds lekker. Morgen kruip ik er weer voor het eerst op :)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:44

Dat klinkt goed Nicky dat je weer kunt rijden het word als het goed is morgen ook lekker weer.

Je eerste eigen gefokte veulen van Cosimo word dan familie van onze Dibah word wel een hele leuke combie denk ik. Ik heb zelf ooit nog wel eens El Sid in gedachten gehad voor Dibah en dit is ongeveer de zelfde combie ik ben benieuwt ;) .

300 foto,s is wel heel veel hoor Joche :P . Haha ik ben benieuwt want daar moeten toch wel een paar leuke tussen zitten.

Wat balen van het zadel van Nadesch maar fijn dat het goed gaat met het puppie.

Het is zo leuk dat jonge grut Yildiz je kleine meid ook al op de trailer zo schatig zoon dapper kleintje.

Kat je kind staat er heerlijk ik zou daar ook wel in de opfok willen eigenlijk.

Ze ziet er prahtig uit annica en ik wil eigenlijk ook wel weten welke hengst :P .

Onze jaarlingen groeien echt als kool op het land heb geen idee hoe groot ze nu zijn kwa stokmaat maar ik denk wel dat het flinke E pony,s worden. Nog steeds weinig met de paarden gedaan ben erg moe ach nou ja ze staan lekker.

Helaas gaat het nog niet goed met Noor het leek in het begin heel goed vooruit te gaan maar nu heeft ze echt al een paar dagen geen vooruit gang. Vind het zo sneu voor haar dat ze zo zielig alleen hier in de padock staat. Ze heeft gelukkig nog wel wat aanspraak van de schetjes maar ja ze mist haar kudde natuurlijk. Van Vadim hebben we niks meer gehoord dus die zal wel niet naar ons gaan. Wel jammer want buiten dat we hem wel terug willen had het ook voor Noor wel leuk geweest dan hadden we hem bij haar eerst even kunnen zetten zodat ze wat meer aanspraak zou hebben maar ja het gaat niet altijd zo als je graag wil.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:05

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:23

Nogmaals sterkte met Noor, echt niet leuk dit :(

Ze is leuk Joyce! Maar is ze nou niet van jou? Ik dacht van wel :P

Vanmorgen heerlijk gereden! Hij was super chill. Even in de bak wat oefeningetjes gedaan. Sinds heeeeule lange tijd weer eens met bit, ging niet eens zo verkeerd. Bitloos heeft ie heel erg de neiging om er in te gaan hangen en vast te houden, met bit kruipt ie er juist soms heel erg achter, maar dat is wat makkelijker op te lossen :) Daarna nog eventjes geoefend voor de 7e.... :)

Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 23:19

Hij ziet er goed uit! En wat wordt hij al licht van kleur!

Azi is gewoon van mij, hoezo? :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:19

He wat balen van Noor! Hopelijk snel de oude...
Ook jammer van Vadim, wie weet krijgt hij nu wel een ander lief baasje? Laten we t hopen.
Ja eenmaal op t land vind ik die jaarlingen zo onwijs groeien.
Ga vandaag maar weer eens langs ben sinds vrijdag niet meer bij de meisjes geweest. :o

Hij ziet er goed uit Nicky! Zo veel volwassener geworden.
Ik denk dat Nicky het veulen met de hengst verwarde? Omdat je daar eigendom etc bij had gezet?
Tis echt n lekker mupke Joyce!❤️

Vandaag wordt Jazzy geïnsemineerd, Fingers crossed en hopen dat de dames weer snel naar huis mogen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:24

Spannend Roma met de lease van Mausi! Ik ben errug benieuwd.

Jemig wat balen van het zadel Canisia!

Azi is leuk Joyce, die oortjes :D

Nicky ik ben nog niet bij Ilya geweest, ik heb nog nauwelijks een dag vrij en ook teveel te doen nog haha. Maar ik wil ook liever dat hij eerst helemaal ingeburgerd is

Hè wat vervelend van Noor -O- en wat stom van Vadim en dat die mensen niks meer laten horen..

Dayem ziet er echt goed in vorm uit zeg!

Oeeeeh spannend Yildiz! Ik duim voor jullie

Ik heb niet zoveel te melden, ik ben erg blij dat mijn dames zo tevreden zijn, vanmorgen lagen ze lekker samen naast elkaar te slapen en grazen doen ze ook nek aan nek, heerlijk weer rust in hun wei en dat ze samen zo goed kunnen.

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:46

Dank jullie wel, wordt er helemaal verlegen van :o Hij zit echt super in z'n vel, 3 weken vrij heeft hem goed gedaan :)

Oja ik zie het al Joyce, ik verwarde hem met de hengst :P

Oeh spannend Yildiz, ik zal voor jullie duimen!

Wel lekker dat je veel bezig bent Kat. Maakt het gemis misschien ook wat draaglijker?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 10:12

En hier valt n ander kwartje! :)*
Dat is die jonge schimmelhengst die ik bedoelde Annika! Hamdhani. Hahaha, funny!

Je meidjes zien er top uit Katja! En je jonge man even lekker laten settlen zonder dat de mensenmama in de buurt is is heel niet verkeerd.

Ga Nour weer zoetjes aan oppakken, hij ligt alleen maar te slapen haha. Helaas zag meneer mij aan komen sluipen maar enkele momenten hiervoor lag alles plat op de paddock.

Afbeelding

En gisterenochtend echt n zalig ritje gemaakt op mijn lieve kanjer.

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 11:30

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 13:36

Heerlijk yildiz! Topic bekijk ik later :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:10

Hoi allemaal :wave:
Yildiz, haha, leuk hoor, allemaal plat op de grond!

Katja, de dames zien er super uit.

Dayem ziet er idd super in z'n velletje uit!

Ik ga nogmaals een poging doen om jullie bij te houden. Het is hier zo druk de laatste tijd. Ik voel me vrij goed en doe dan veel te veel, haha!
De jongens zijn gezond en happy, EN Fin z'n zaakje is nu duidelijk 100% ok! Totaal geen hengstengedrag echter bij hem, terwijl bij Adje de hormoontjes duidelijk aanwezig zijn :-)
Voor wie ze graag nog eens wilt zien: [ITP] Twee spelende hengsten: Fin en Adje *deel 2* !

En euh, Fin heeft voor het eerst een dekje op z'n rug gehad :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:06

Ziet er goed uit Nicky!! Ben benieuwd naar Dayem de 7e :j
Kat je dames zien er goed uit, Set komt ook weer lekker aan!
Yildiz, wat een heerlijk relax plaatje! En lekker de zandvlakte over, ik ben jaloers! :+
Tieneke, één dekje? :)) ik geloof dat het er meer waren _O-

Noah en ik hebben gisteren meegedaan aan het pinksterconcours, en hij heeft goed zijn best gedaan tussen alle grote stoere paarden :+: En het parcours was flink gebouwd!!
We hadden even wat drama bij de dubbel, want daar achter stond net buiten de bak een grote gele tent van Mister Ed, dus Noah scheet in zijn broek en gooide op allebei de hindernissen een balk er af :+ Verder ging het wel okee. Tweede rondje was hij lekker heet _O- vanaf halverwege begint hij me toch een partij te scheuren :)) Daardoor wel wat te veel door mijn beenhulpen heen gelopen, maar wel erg fijn gesprongen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:10

wauw wat een sprongen Tam <3 jullie zijn zo stoer!

Leuk Tieneke als je weer mee doet :D je mannen zien er echt super goed uit :j en het worden nu ook echt mannen hihi

Waar is Miranda gebleven, zit die in de meeleesmodus :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:10

Haha, ja eerst was het er 1, maar toen m'n moeder er nog eentje bijhaalde (geen idee waarom), moest ik dat eerste toch ergens laten he :+ Hij was zo relaxed, over het algemeen is hij de laatste tijd heel kalm. :-)

Ik zou bij het zien van dat parcours zelf al in m'n broek schijten :+ Vind het knap dat ja dat zo effe doet hoor. Hier in de buurt is het al springen wat de klok slaat, maar aan mij is het niet besteed. Knap van jou en Noah!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:20

Haha Tieneke, ach waarom ook niet!

Het is ook best indrukwekkend tijdens het parcours lopen moet ik zeggen :)) Vooral hindernis nummer 7, de blauw-witte oxer was mega breed :wow: En op dit concours bouwen ze altijd flink aan de maat, anders zijn er te veel foutlozen en loopt het programma te veel uit :))

We hebben ook een filmpje! zet wel even het geluid uit want het waaide nogal :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:24

Je legt er wel behoorlijk wat kilometers af, wat een bak!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:19

Ik ga voor je duimen Yildiz!
Leuke foto van Nour en zijn minikudde!

Je dames zien er goed uit Katja!!

Je ging ook naar de Amateurkeuring toch Nicky? Ik wil ook komen kijken. Sowieso wat meer shows bezoeken dit jaar :)

Gave foto's Tieneke, ze worden al groot zeg! Wat verandert dat jonge spul ook snel :D

Wauw, wat stoer zo'n 'groot' parcours Tamara!

Heel erg bedankt met de complimentjes over Azi! Ben nog steeds helemaal in de wolken met haar, ze is in het echt nog zoveel mooier dan op de foto's <3

En.... mijn website is klaar! :D
http://www.ymj-arabians.nl

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:47

Wat een luie paarden zeg Yildiz, slecht leven..... :O Nour ziet er weer happy uit :) En het kindeke is prachtig!

Hey Tieneke! Wat fijn dat je mannen zo goed gaan, toppie +:)+

Noah het springkanon, gaaf man! Ik zie jullie de 7e weer :D Voor Nootje neem ik een zak worteltjes mee :))

Ik ga zo eens ff je website bekijken Joyce!

Wow, vandaag voor het eerst weer gedraafd, zo fijn! Spatzuiver en zo flexibel als een elastiekje. Oude vertrouwde poownie is weer terug <3
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:57

Ja ik zit in de meelees! :D
Meestal op mobiel dus das geen doen met reageren, maar ik hou jullie in de smiezen. :D
:wave:

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:10

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:43

Wat n vrolijke kerels Tiene! <3

Joyce, op m'n Phone staat de foto op je homepage gekanteld?
Das genieten he die guppen? Ga je dit jaar opnieuw dekken of verras je ons volgend jaar weer?

007 kan toch wel met n mobieltje overweg? :P
Zag weer n leuke pic van Fu voorbijkomen op FB!

Echt waanzinnig gaaf die springactiefotos, of zeg maar gewoon springactie! Jee, doen jullie toch maar even! _/-\o_

Fijn dat Dayem weer lekker loopt. Die longeerhulp, werkt dat fijn?