HAHA ja naja mijn vriend is nogal lomp soms.. ik was ook echt pissed en hij zal het wel begrepen hebben want de week erna nam hij me ineens mee uit eten hier in Groningen (normaal wil hij maar 1x per jaar uit eten)
Wat een klote streek Tam! Groot gelijk, laat maar ff lekker in zn sop gaar koken, zou ook behoorlijk pissed zijn! Die opmerking van jouw vriend Kat... Hoe bedoel je lomp
Wat een gedoe Tam Echt hoor, mannen...... Nooit aan beginnen.
Oh wat een leuke bonte zeg!
Hele avond gewerkt. Nu m'n bedje opzoeken. Morgen weer trailerlaadtraining Trusten!
yashilha
Geplaatst: 10-11-13 09:43
Tja Tam,Katja mannen! Ik zal ze nooit begrijpen, maar bij zulke opmerkingen hadden ze toch een groot probleem Lekker links laten liggen zou ik zeggen. Nicky hard gewerkt Hoe is het met Dayem? En lukt de parelli een beetje?
Ben er gewoon nog steeds chagrijnig over. Bah. Stomme mannen... denken alleen maar aan zichzelf. En aan de andere kant vind ik mezelf nu heel zielig want ik had eindelijk weer eens iemand die interesse toonde, gebeurt er zoiets. En dan gaat het me niet om het feit dat ie toch niet kwam, maar echt om de manier waarop.
Gelukkig heb ik Noah nog, die knuffel ik lekker de hele dag of ie het wilt of niet
Nickyyyy
Geplaatst: 10-11-13 11:06
Goedemorgen!
Wat een gaaf beest zeg die bonte een paar pagina's terug
Wat een eikel Tamara! Daar zou ik ook flink pissig om zijn! Laat hem lekker in zijn eigen sop gaar koken.
Gisteren zadel gepast bij Ludo, en hij ligt goed! Hij had voor de eerste keer het zadel op en vond het allemaal geen probleem! Hopelijk is de ring vandaag niet 1 zwembad, kan ik weer is aan de slag met hem
Top dat het zadel past en hij er zo chill onder is Nicky! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen ohz straks wanneer wil je er voor het eerst op gaan zitten?
hier ook een lazy sunday, met de hond en een kop erwtensoep op de bank straks naar het afzwemmen van mn broertje en zusje, daarna meteen door naar stal. Noah heeft al lekker 3 uur in de paddock gestaan, en is in de grootste plas van de hele bak gaan rollen zei een stalgenootje
IlonavL
Geplaatst: 10-11-13 15:56
Fijn dat je een zadel hebt voor Ludo Nicky!
Hier een foto van Jassie met zijn jassie Maat 175 is dit (was er zelf verbaasd over dat hij dit al past) Helaas is de nattigheid van afgelopen week ook te veel voor onze paddock, hoop dat het nu weer iets kan drogen.
Ik weet niet wat lady heeft gedaan maar bij dr kont is het aan een kant helemaal hard? Krijg het ook niet helemaal weg en je ziet gewoon nog dr eigen kleur vacht