Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

juul23 schreef:De boom van de Massimo zadels zijn wel aan te passen, een aantal maten.
Ik ben bijvoorbeeld van maat 30 naar 27 gegaan!
Heeft iemand ervaring met stang en trens bij hun arabier?
Welke stang liep jullie paard fijn mee?
Ik ben me aan het oriënteren

Suus had het idee dat het zadel niet helemaal meer lekker meer lag en op aanraden van de zadelmaker een afspraak gemaakt met de osteopaat. Asi was al eens bij de fysio geweest maar dit is toch wel heel interessant en ook geen overbodige luxe. Deze man had veel ervaring met westernpaarden en arabieren dus dat is ook een voordeel. Hij legde ons van alles uit over gewrichten, wervels en organen en heeft ook allemaal handige trucjes uitgelegd om je paard los te houden. Echt super! Asi haar lichaam is natuurlijk wat veranderd na haar dracht dus het kon geen kwaad om eens even alles te checken. Hiermee kan ze weer ff vooruit
Ze beweegt echt een heel stuk fijner!
Dat is gewoon ideaal voor onderhoud
masseren laat ik ook geregeld doen voor onderhoud
bovenal vindt daya het zalig, dus het is winwin
Shief heeft natuurlijk ook een hoop veulentjes gehad dus kan me voorstellen dat er iets niet meer helemaal lekker zat.. Osteo gaf zelf ook al aan dat het goed was om in de zomer weer even terug te komen 
En hij is te koop...
Dan had ik alleen Angela nog even lief aan moeten kijken
haha 

Ben benieuwd wat Djuun van de witte hekjes en de spiegels in de binnenbak vindt

spannend!
Gelukkig kunnen we wel eens die van mn tante ook lenen (die staat op korte rij-afstand van Djuun), maar das toch anders
), en heeft weer mooi, mooi spul meegenomen voor nieuw showhalsters/sets 
die een huisje zoeken