Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:19

Heb enorme gave beenbeschermers gezien van Professional's Choice. Jammer dat ze alleen per 4 stuks verkrijgbaar zijn. SNIK.... :( Balen!!
iemand nog achterbeen beschermers nodig?? Hihi

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:09

Daantje <3

Afbeelding

Ik hou niet zo van voetbal, maar Daan is wel oranjefan :j
Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:18

_O- _O- June laat dat ook toe, maar scar???!!! ....Straks wel ~~}>

Net ff afspraak gemaakt bij rijschool Louise voor BE. Hoopte dat ik in Barendrecht terecht zou kunnen...dat kan, maar pas in oktober plek?! Jeetje...eerste datum die beschikbaar was, was 30 juli op lokatie Gorinchem, dus daar gaan we voor *\%/* . Bergen op Zoom was ook mogelijk, maar ook later....

Ff flink oefenen zodat ik in 1 keer kan slagen!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:37

Ik moet ook nog s een keer die BE halen, maar ik durf niet :=

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:49

haha die daan!! Die doet dat maar gewoon ff!

Nancy, goed bezig!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:54

Het heeft wel enige oefening gekost hoor, maar hij doet het idd erg goed :+:

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 18:21

Wij doen het je niet na hoor! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:01

Jes, je begint gewoon met een boterham zakje en dan steeds groter, duurt ff, maar dan kan je je paard plastificeren :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:41

Bimmetje schreef:
Onverwacht is er toch WEER een plekje vrij gekomen voor a.s zondag 26 mei voor de Koeien-Clinic gegeven door Wendy van Osch.
Lijkt jou het leuk om mee te doen? Geef je dan snel op!

Pak je kans en kom gezellig mee doen en geniet van de verborgen cow-sense in jezelf en je paard!

VOL = VOL

Laatste kans om neg mee te kunnen doen! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:02

Yil, hoe doet Tie het? Loopt ze weer lekker nu?

hahaha ja Nancy, nieuwe missie.... paard plastificeren hihi :P

Ik heb weer heerlijk gereden vandaag. Ook even de pattern geoefend en die ging ook super!
Dus dik tevreden. Daarna lekker rondje buiten uitgestapt en weer op de wei gezet. lekkerding. :D

Zo ik ben er klaar voor hoor, voor morgen!
Trailer staat klaar, auto is ingeladen, morgenvroeg alvast de stallen doen en dan hups peerd laden en naar venhorst. *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:36

Ach gus Daantje heeft zere voetjes na de smid gisteren :(:) Bak ging prima, maar de tegels waren geen succes :n

Ik ben zoooo benieuwd naar morgen!!! Wij proberen er rond 11 uur te zijn. :)

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:43

Haha heerlijke Daan!!

Dat van die rozenbotts ga ik maar eens even proberen!! Wie weet groeit die baby staart van Zig dan nog een beetje!

Zig en ik zijn helemaal happy op HCB!! We zijn al de hele week lekker aan het trainen in de binnenbak! Het is zo'n verschil met mijn vorige stal! Zig is nu echt happy aan het werk, doet onwijs zijn best en gebruikt nu ook zijn rug super! Er is zelfs een begin in de galop! Mijn lekkere bravebier!

Succes morgen allemaal!!

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:53

Ik zit al een tijdje stil mee te lezen maar...mag ik me hier ook melden en mee kletsen?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:15

Tuurlijk mag dat, maar alleen als je jezelf en je paardje even voorsteld.
We zijn ook niet bepaald vies van foto's hihi ;)

Marije, dat is bijtijds maar tenminste wel op tijd. ;)
Wij zijn er half 12 ongeveer.
Daan, gevoelige pootjes. Nada ook al en idd ook van de smid die donderdag is geweest.
Ze loopt redelijk op het harde, beetje gevoelig. Op het zachte gaat ze prima.

Nenaa, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe plekje.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:57

Leuke foto's van Daan! Zo met dat zeil over Alter's hoofd? Hmm... denk dat ie een heel eind accepteert maar zijn hoofd vindt ie meestal minder.
En de verhuizing van Neena is goed uitgepakt. Ik ben jaloers op je binnenbak! :)

Welkom Stalberguil!

Ik heb gister ook een heerlijke les gehad van Alice. Het is allemaal basis, basis, basis maar uiteindelijk was Alter echt lekker aan het sjouwen. Alleen een hele les doorzitten op een engels zadel vind ik echt A-relaxed. Ben nu dus sterk aan het nadenken om een (te dure) tweedehands BM te kopen... :o Ik ben er nog niet uit.

Iedereen die morgen gaat starten... heel veel succes en plezier! :D

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:03

hhmmm wat moet ik eens vertellen.. Heb drie arabiertjes Haron (Pamir) Dajlila (Kas Valdes) en Belarus (Pobeditel) de bedoeling alle drie western te rijden dwz Djalila is nog niet beleerd. Zelf begin ik eerst weer met lessen volgende week vrijdag bij Warren aangezien ik een tijd niet gereden heb. Zit met een zadel probleem op dit moment, voor Belarus al wel een zadel gevonden vorige week maar Haron is helaas uit zijn zadel gegroeid ;(

Verder mams van twee jongens 8 (bijna 9) en 11 jaar, we wonen in Duitsland op een klein boerderijtje met 2.5 hec land en hebben nog een hond en kat. Zelf werk ik part-time in de techniek in Nederland en 33 jaar (alweer)

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:12

Jij bent de eigenaresse van Belarus? Volgens mij heb ik die ooit gezien (een verkoopadvertentie of als veulen bij Arabian fantasie???). Ik heb die naam altijd onthouden omdat ik het een enorm aansprekend paard vond :j Vosje toch?

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:17

Ja klopt vosje :j en hij heeft ook een hele tijd op Bokt te koop gestaan vorig jaar heb ik hem gekocht. Enorm lief dier en een verschrikkelijke knuffel.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:26

Hee heb jij belarus nu, wat leuk! Ik ben ooit nog eens een wedstrijdje aangegaan met Kim die hem toen nog had. Wie het eerste Z was. Een half jaar later was ik overgestapt naar de western :') Prachtig dier met een hele mooie zelfhouding. Ik dacht toen ook al: wat zou die het goed doen in de westernsport :D

En psssst: al DAWRA-lid? :=

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:40

Het staat hem goed een western outfit en hij heeft ook een heerlijke relaxte jog.

Nee.. nog geen Dawra-lid is wel de planning maar niet meer dit jaar. Haron gaat niet meer mee op wedstrijd die heeft veel te veel stress en is ook al een beetje opa (19) zoals mijn jongste zoontje hem noemt. Belarus zou wel mee kunnen en hopelijk mijn merrie ook als ze beleerd is! Djalila is dit jaar vier geworden maar het rijden stel ik nog tot begin volgend jaar uit, ze is nog zo vreselijk jong op een manier dat ik er liever nog even mee wacht. Het is ook echt een muts die vaak met haar benen in een hek terrecht komt omdat ze te laat afremt in het land :+ Verder echt een trutje...we zijn lekker met grondwerk bezig maar verder nog niet.

Waarom heb jij de overstap van dressuur naar western gedaan Rije (ff nieuwschierig) persoonlijk vind ik de manier van rijden prettiger das was mijn reden in 2007.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 23:29

Hey wat een hoop leuke nieuwtjes en jeeee weer n enthousiasteling erbij! Welkom en vooral veel pics posten he?! *\o/*
Iedereen morgen op de cowclinic zoveel plezier toegewenst, gaat helemaal te gek worden!
Helaas kan ik niet aan komen waaien vanwege mijn Schotse/Zuidafrikaanse gast (lach me suf wat betreft de zuidafrikaanse woorden! :D ), maar mijn shirt zal er zijn! ;)

Vandaag met Julia (die vrriendin dus uit Schotland/Zuid Afrika), na een kort pittig ritje in de duinen (Tie loopt weer super, wat een top wiijffie ook!) naar Nour geweest. Had m al ruim een maand niet meer gezien en jee hij is weer erg veranderd qua uiterlijk, maar nog altijd de Nour die ik ken: overmoeibaarbaar knuffelbeest en BLIJ! Hij kan inmiddels netjes opstellen en aan de hand is hij super alert op elke beweging van Stijn, zo mooi om te zien! H
e did a really good job!
Enjoy Mr Plumeau himself! (sorry voor de spam, maar ben echt zo ongelofelijk nog altijd zwaar verliefd op dah menneke!) :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:32

Hij is mooooooooi!!!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:46

Yeahhh een nieuwe western arabieren babbelaar!

Waaaauuuuuuuwwww Yildiz!!!
Wat een onwijze bink zeg!
Hij word idd steeds knapper. Vooral de 6e foto, daar is het echt een beer van een paard! Yum yum spam vooral door zou ik zeggen!

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:58

Wat een gave foto's.....erg mooi :j :j

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:35

Mijn zitbeenknobbels ga ik nog wel een weekje voelen, maar de clinic was mega super ontzettend gaaf *\%/*

Ik had een heer van stand: Eikeltje, van 26 maar nog zo fanatiek als t maar kan! Heerlijk dier, fijn aan de hulpen, en cow sense tot en met :)) Ik heb genoten, maar was wel blij met zo'n ouwe rot, weet nog niet of ik het met Daan zou kunnen... Kan het iedereen aanraden, superdagje! Dankjewel voor het regelen Jes! En heb je m'n smsje nog gekregen? ;)