Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou dat laat zo wel zn wensen over, ik denk dat velen hierzo het beter maken. Althans mijn ontwerpjes zien er niet alleen steviger uit en weet ook zeker vergeleken met deze halsters dat ze veel sterker zijn
Hoe mooi deze halsters ook zijn, vindt het weg gegooid geld als je dr 1 zou aanschaffen
neusriem is tekort waardoor het geheel te kort op het oog ligt
maar laat het een waarschuwing zijn voor ieder die het ook eens gaat proberen
van die dunne halters kunnen misshcien mooi zijn maar heel lelijk uitkomen op een paard mits het niet netjes afgewerkt is, en tevens is het gewoon niet sterk genoeg
Ik zoek al wééééken een welbepaald soort snaps om eens een showhoofdstelletje te kunnen maken, maar ik vond ze nergens. Zaterdag in de grote ruitershop geweest, lag er daar maar 1tje meer, nja daar ben ik ook niets mee. Kom ik dinsdag in de dierenwinkel waar ik braafjes elke maand poezenkorrels ga halen, liggen ze daar met hópen !
Heb er maar direct een paar mee gegrabbeld natuurlijk.
Laptop is at home 

Ik vind hem ook nog wat kaal, maar ik ben bang dat het een carnavalhalster wordt als ik er nog meer versiersels op ga maken

mar zeg al dat kan op sommige paarden weer wel heel leuk staan hoor ! 
) http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F9315
Een heel dun kettinkje over de neusriem. Dat staat wel heel sjiek denk ik! Of ik doe ook dat gele band over de neus, en dan knip ik die 'touwtjes' er gewoon af, en doe ik een dun kettinkje langs de bakstukken
Hmm, weet het nog niet, haha.
Daarom dacht ik ook aan een zilver, dat is makkelijker te 'matchen' dan goudkleur.
Een lastige kleur om ergens bij te matchen. Zilver zou ook wel mooi zijn. Ik zat ook nog te denken aan zilveren figuurtjes of kraaltjes op de bakstukken, zodat de neusriem en bakstuk beter bij elkaar passen.

Mooi allemaal!
Ik ga deze week even reageren op alle werkjes, heb nu niet zoveel tijd.. Ivm inleveren verslag over het Arabisch Showtuig ..