Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ArabianRanch schreef:Ik heb ff een leuk filmpje in mekaar geflanst van Siv en Loon op De IJzeren Man met bewegende beelden,helaas door uploaden is de kwaliteit achteruitgegaan![]()
*click hieronder*
Super !! jazz-fan schreef:Stond die in de stallen bij die zwarte Magnum Psyche dochter dan? Dacht wel dat die bij de Polen zou staan.
jazz-fan schreef:oh op die manier. Maar waarom staat hij in quarantaine dan?
Maar wel mooi om te zien.ArabianRanch schreef:Ik heb ff een leuk filmpje in mekaar geflanst van Siv en Loon op De IJzeren Man met bewegende beelden,helaas door uploaden is de kwaliteit achteruitgegaan![]()
*click hieronder*
http://i22.photobucket.com/albums/b321/horseranch/Sivmayall/th_ARSivmayallseptember2008.jpg
Rawaat schreef:jazz-fan schreef:oh op die manier. Maar waarom staat hij in quarantaine dan?
Voor diepvries sperma. Als je naar een evenement gaat moet je opnieuw in quarantaine.
jazz-fan schreef:Hier is hij dan

liesB schreef:
liesB schreef:PIANISSIMA

Ook volgens mij één van de mooiste merries ter wereld. Ook ik snap niet dat er zo weinig over haar nakomelingen te vinden is, maar er zal vast een reden voor zijn.
Menno heb ik ook nog niet gesproken, dus die weet nog helemaal van niets

CtjeLief schreef:Wat die embryo's betreft, ik vind het echt te ver gaan.. maar wie ben ik..