Jolindaa schreef:Ik ben ooit gebeten door een cavia en nu vind ik ze engdie tanden zijn echt scherp!!!
Ik ben er super allergisch voor
vind ze daardoor ook niet leuk:pMaar baby diertjes zijn over het algemeen altijd lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bijzonder idd.
Benieuwd hoe t Asal zal staan, vast prachtig!!
Ging Umoyax halen van de week, loop door de stal, zie hoop kalfjes staan, los. Het zal wel....ze stonden braaf voor een hek (daarachter stonden ook weer kalfjes) en wat weet ik nou van koeien?
Umoyax zowat een hartverzakking
Vond die dingen zelf al onvoorspelbaar dus leek me geen goed moment om cowsense te ontwikkelen voor Umoyax, ben buitenom gelopen naar een '''veilig'' stuk terwijl Mel mensen is gaan bellen.

kunnen wij ook eindelijk eens meegenieten

en toen hij dus ineens vroeger dan normaal tegendruk voelde, ook al was het een fractie van een seconde voor het touw alsnog vierde, draaide hij zich dus vliegenvlug om, of eigenlijk, dat probeerde hij
met als gevolg dat ik ineens een ruk aan het touw voelde en dream op zijn buik lag met gespreide achterbenen
Daarna was het wel weer ok.
je ziet ze altijd samen, samen spelen met de pion, samen achter veulens aanjagen, samen merrietjes pesten, samen stoeien. Leuk stel
Maar goed, we haalden shanaya eraf, ik had mish er net uit en pap draaide shanaya door het hek en trok hem gelijk dicht. Ramaylla stond al te wachten achter het hek en ineens schieten die 2 bandieten achter ramaylla vandaan en duiken achter shanaya aan, padri voorop
Hij duwde pa het hek in
Maar pa was snel genoeg om het hek alsnog dicht te trekken zodat fahkour iig wel binnen bleef. Nu mogen ze normaal toch los naar binnen wandelen dus hij wist de weg, maar we hadden emira voor shanaya eruit laten gaan zodat zij alvast naar haar box kon wandelen.... En emira is niet zo vriendelijk
Dus heb ik shanaya en mish samen vastgehouden terwijl pa achter padri aan liep, emira bleef gelukkig op commando in haar box staan terwijl padri ook daar voor de deur stond. Pa kon hem redelijk vlot weer pakken en in zijn eigen box zetten
en beetje stout met wandelen (lees: telkens proberen een hap gras te nemen). Totdat ik echt ff boos werd en zei dat ze moest kappen, toen was ze alleen nog maar 
is, is ze nog steeds gewoon te handelen
Het is altijd soap daar volgens mij met binnen en buiten zetten.
Maar voor haar doen was ze
Wat resulteert dat ze elke keer in het gras wilt duiken en heeel snel wilt gaan stappen
En dat stoute hoofd.. En dan wilt ze voor me uit lopen en dan zeg ik een paar keer zachtjes "Djuuuuunaaaah.... Djuuuuunah!!" En dan draait ze dr hoofd om, steek ik mn hand uit en dan gaat ze die likken
En dan kijkt ze geïrriteerd, omdat er niets in zit en dan loopt ze weer voor me uit 
) maar zowel Mish als Dayimah begint uit te groeien als lama.............
ze wilt die spuit ook gewoon hebben!