Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:30

Kom je 9 juni ook kijken dan? Dan kun je een beetje kijken hoe het er op een DAWRA-show aan toe gaat :) Waar kon je vandaan?

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:48

Ik ben van België - westerlo . Waar is het ergens te doen ?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:36

Oh dan is het wel een eindje rijden := Het is in Zeist.

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:52

Dat is idd een heel eind :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:52

Maar je bent in ieder geval welkom :))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 15:06

basarova schreef:
paardje is een Valerio ibn eternity zoon . 6 jarig paardje , heeft eigenlijk enkel wat recreatief gelopen en dat op de engelse manier . Ik heb altijd engels gereden en rijd nu eigenlijk al een hele tijd recreatief met een westernzadel . Ben nu lessen aan het nemen in de rawhide ranch en hoop toch wat wedstrijdjes mee te pikken . Heb ook een kubinec zoon staan die super gereden is , maar die iets gevoeliger is als de Valerio . Hem hoop ik ook zo snel mogelijk beginnen te rijden .

Dit is de kubinec
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... 0009a3.jpg

En zijn zoontje die ik ook door houd , 75% arabier en 25 % amerikaanse appaloosa
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... 68b205.jpg
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... 2a7efd.jpg
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... b6edbf.jpg

Kwartje is gevallen!
Onze paarden staan op dezelfde stal! Tenminste... Als je knappe appiebiertje er nog altijd staat?
En Kas Jack! Wat n gaaf paard is dat! Heb m begin van t jaar als hengst bij Sven mogen bewonderen!

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:37

jaja dat is de mijne , knappe mams met zoontje staat er nog . En kas jack staat bij mij thuis intussen :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 15:59

Dan ga ik m zaterdag weer zien, ga dan Nour weer eens bezoeken.

Mocht iemand interesse hebben: ik ga mijn supergave turkoise showblouse van Hobby Horse verkopen, eventueel met matching showblanket van Mayatex. Joyce heeft wel een eerste optie dus wil haar eerst de kans geven.
Blouse is geïmporteerd uit USA, maat S (maar is meer M, is voor mij ruim), dubbel gelaagd met kant, zilverdraad en steentjes. Zeer luxe en glamoureus! Echt n eyecatcher!
Slechts tweemaal gedragen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 16:03

Afbeelding

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:19

oeh , mooi op jack :D . Zal maar eerst zien dat ik er effectief mee aan het rijden ben :D

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:43

Oeh, mooi setje! Maar een beetje voorbarig voor mij :D Misschien wip ik 9 juni ook langs, voor mij om de hoek.

Prachtige appebier op de foto's, gaat een leuk paardje worden. Ik las verder over mooie wedstrijdplannen voor Cyann, een knappe Shameless en een lastige maar drachtige merrie :P

Hier nog steeds lekker aan het lessen bij Alice (iedere 14 dagen) en bezig met de Grote Zoektocht naar een zadel :D Blijkt niet makkelijk!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 20:31

Yildiz, als Joyce geen intresse heeft, wil ik heeeeeeel graag!! :D
Tenminste als je prijs ook een beetje leuk is haha :P

Bella, dat ziet er goed uit!
Leuk dat je ook western gaat rijden.

En een knap KUBI-kind!! :D
En goevoelig? hihi tja ik ken het! Mijn Kubi-kind is ook zo'n gevoelig dier. Ik heb overigens een Kubi-meisje ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 20:34

Leuk he dat Menesbloed?! :D

Tis geen goeiekoop blousje, zware kwaliteit en daar betaal je ook voor. Maar dan hebbie ook wat! ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 20:40

ja precies en dat geloof ik ook wel, maar he, ik moet het wel kunnen betale he hihi
Maar eerst Joyce maar ff afwachten..... :D

Menesbloed, tja..... maar I LOVE IT!! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 20:45

Haha ja zo is het!

Karakterpaarden noemen ze dat hihi! :x |o _-:( :roll: :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:05

Whahaha ja idd. Ok ik geef iets minder menesbbloed was ook niet erg geweest. ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:08

basarova, (ben jij niet Saar van op het Arabische forum?), Knappe bink je valerio zoon! Dan neem je les bij Christel Poels, voor de pleasure?
Ik wist niet dat Kas Jack ook al ingereden was, ook voor de western? zal een gave bink zijn onder het zadel!
Ik wist dat je hem had gekocht!

Doe zo verder! Dan komen er meer en meer western ruiters met Arabieren in België!!

mvg Glenn

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:12

Yildizh, ga je voor een nieuwe setje misschien? voor op Tie en op Nour??

Hoe gaat het trouwens met mister plumeau,,??

At Bimmetje, later Nada dekken met andere lijnen, ali jamaal, pools, Versace (droooom zucht) ... dan gaat het Menesbloed wat minder aanwezig zijn eh!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 21:20

Heb idd ook gekozen voor n outcross destijds met Tie, qua karakter heeft dat super uitgepakt! Russisch met Amerikaans/Braziliaans... Ik ga er voor! *\o/*

Ga m zaterdag weer zien Glenn. Ben benieuwd, heb er al ruim n maand niet geweest en ik vond m vorige keer na twee weken al zo veranderd. Maar hij schijnt het goed te doen. We"ll see! Ben nu bezig lekker muziekje te kiezen voor z'n show! ;)

Ik wil inderdaad weer nieuwe setjes, hihi! :o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:38

@ Basarova...wauw wat een mooie paarden!! En die appie...I love it!! Heb ook jarenlang met appies gekruist...zo gaaf. Alleen had ik ze dan gekruist met een nederlandse app. Kwam 4x een stippel uit mijn arabische merrie. Ik blijf ze prachtig vinden.

Zo de paarden staan weer binnen. Net nog ff in de box op peppy en scar gezeten. Halstertje om met twee knippen en ze laten wennen aan mijn wiebel wiebel benen hihi. Wat een bonk is peppy toch ook, dat is een ware relax stoel als je daar op gaat zitten...zo'n tweezitter. Scar is daar maar wat iel bij. En wiebel benen? Nou boeit Peppy weinig. Scar vond het ff dood eng, wilde vluchten, maar ik bleef door wiebelen totdat ze stil stond en toen begreep ze het. Duwen met mijn benen vond ze irritant en wilde liefst bokken, maar ja...box is niet groot dus ja..deed ze maar niet LOL. Toen ze voorwaarts ging 1 stap en het naderhand nog eens herhaalde, had ze ook die door. Contact aan 1 kant...hop zijwaarts (bij peppy niet gedaan, die grondles heeft ie recent niet gehad). Achterwaarts ook voor beide geen probleem, commando druk op de knippen en ja stapje achterwaarts. Maar jeetje wat is Scar super gevoelig, dat moet wel ietsjes minder worden hoor, want dat is niet handig, vooral niet als haar adraline sky hight is bij schrikreacties. En tussendoor nemen ze gewoon hap hooi whaha. Met hooi in de mond lukt het ook. Toch wel veilig zo in een box zonder tralie werk. Whaha ja ik ben een beetje maf, ;-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:56

Glenn, ja als ik ga dekken ooit met nada dan idd liever weinig of geen menes erin, aangezien menes wel 3x voorkomt in dezelfde generatielijn, dan 3x aswan en 4x arax erin terug komt in haar stamboom. Pfff

Versace, jaaaa die s gaaf!!
En ik ben zelf nogal gecharmeerd van Enzo!
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 22-05-13 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:57

Nancy, wat goed zeg dat het allemaal O lekker loopt met die gekke scar! Haha

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:59

jajaja leuk kinders die kubinec mannetjes , maar ik zou niet anders willen !!

Ik ben idd Saar op het arabisch forum , en jack is super knap onder het zadel binnenkort post ik daar ook wel eens pics van ;)

Vandaag paardjes op de wei gezet met een 150 grams regendeken , ze hadden het gisteren koud :/ waar blijft dat goed weer nu toch !

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:51

Mooie paarden basarova!

Oja, het Arabisch volbloed forum, daar probeer ik me al 3 jaar aan te melden..... maar krijg steeds geen bevestigingsmail. Heb het inmiddels opgegeven. :p

Gister was het hier ook steenkoud, echt enorme wind ook. Dus Henk loopt weer met dik deken op..... pff.

Op dit moment zit ik in Kiel, op de Costa pacifica, echt een enorm cruiseschip, vriendlief moet hier even de formule 1 simulator afstoffen en inspecteren en dan straks door naar Kopenhagen waar zaterdag een ander Costa schip aankomt, daar schijnt het weer wel iets beter te zijn dan in Nederland.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 13:14

Ja malu! Voor mij precies zelfde verhaal met dat AV forum haha :?
Hier aan de kust valt het ontzettend mee met het weer! Af en toe zelfs een zonnetje en nog steeds droog! Hopelijk blijft het nog even droog en kan ik zometeen aan de slag met Shamit. Gister helaas wel verzopen toen ik Desh aan het rijden was |(