[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:23

Nou dat is duur.
Hij heeft het gisteren wel goed gedaan.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:13

van mij had marraj wel kampioen mogen worden, vind hem persoonlijk een stuk exotischer in het hoofd.. (maar mist misschien wat van het 'here I am' zoals zn vader dat natuurlijk extreem heeft!) en Marwan reserve.. Maar ja.. je kan niet alles willen haha, ik kreeg wel kippevel van vader en zoon zo samen in de ring! Prachtig!!! Ik had best een minuutje gratis willen shoppen in de ring! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:39

Ik vondt het mooi dat die man op die hengst dooor de ring kwam zondag

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:16

[quote="katjamanny"]
hee missfcdb, wel een mooie in memoriam voor de vader van je paardje in het AVS magazine, niet? Lachen

Ik heb het nog niet gezien.
Heb geen avs magazine ben nog geen lid. (volgend jaar jan wel)
Maar zou het wel dol graag willen zien als iemand het uit heeft en het niet meer wilt hebben wil ik het boekje dol graag.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 07:37

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:26

jazz-fan schreef:
De dekkingen voor Australie waren dit jaar zo verkocht.

Ook voor Europa, 20 stuks dadelijk verkocht. Aan 20000$

Marwan is toch wel het meest begeerde paard op dit moment. Marajj is wel exotischer in het hoofd, maar Marwan is onklopbaar in de opstelling.
Dit is ook de reden waarom Abha Palma eindelijk eens een res. kampioenschap wist weg te kapen. Ze is heel harmonisch, zowel in beweging als in de stand up.
Magnum's Madonna die nog maar een aantal weken in Belgie was na een behoorlijke reis vanuit Zuid Afrika heeft het ook geweldig gedaan. Dikke proficiat aan de dochter van Paul Geyssen met haar leuke kado.
Al bij al was het wel een speciale show: gedomineerd door de Al Shaqab fok. Enkel de junior hengsten was heel zwak.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:35

Wat pica's van het DAWRA NK afgelopen zondag in de link in mijn onderschrift.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:34

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:57

Ja ik vond de junior hengsten ook erg tegenvallen in vergelijking met de rest.. Magnum's Madonna is WERKELIJK een plaatje, mn mond viel open.. Ja er liep heel wat moois rond.. eerlijk is eerlijk!!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:30

CtjeLief schreef:
Ja ik vond de junior hengsten ook erg tegenvallen in vergelijking met de rest.. Magnum's Madonna is WERKELIJK een plaatje, mn mond viel open.. Ja er liep heel wat moois rond.. eerlijk is eerlijk!!

Ik moet eerlijk bekennen weinig van de show gezien te hebben. Wij vonden dit ook niet erg, daar het buiten zulk mooi weer was en wij uiteraard Ilona & Sivmayall moesten supporteren ! Zij hebben erg goed gepresteerd voor de NL-ers (samen met Annelieke en Kelsey). De NL-ers stonden 2e in de Nations Cup ! Haha! Alles wat ze gereden hebben zaten ze in de prijzen Haha!
Ilona & Siv hebben veel ZZ-ruiters achter zich gelaten, 2x een 4e plaats (denk dan wel van de 23 starters !) en 1x een 5e plaats in de moeilijkste proef op stang en trens (die Siv nog maar een 9x in zijn mondje heeft gehad) met een Wertnote van 6,8 !! Door deze 6,8 (die minimaal een 6,0 moest zijn) hadden ze zich gekwalificeerd voor de Kür op muziek, in spaanse sferen Pling Deze ging ook heel goed en kwam heel goed uit (terwijl ze de donderdag ervoor pas het CD-tje thuis gestuurd kreeg en totaal niet meer kon oefenen !!!!). Wie had ook gedacht dat ze zo goed gingen? (zeker na het kreupel staan van Siv, zijn 'onstuimige' buien en de wortelkanaalbehandelingen van Ilona). Volgend jaar zullen ze de kür ook zeer goed in mekaar gaan zetten en er écht voor gaan (de duitsers gaven iedere keer -na de proef- zéér positief commentaar en zagen Loon en Siv graag in de ring).
Wij (fokkers en eigenaar van de hengst AR Sivmayall) zijn MEGA trots op onze kanjer en op de kanjer Ilona Bax, wat een spirit heb jij zeg ! (zo ook Annelieke en Kelsey, Marian & Karin) ! Pling Het was een ontzettend gezellig weekend !! Op naar Aachen volgend jaar Haha!

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... 1&id=38246

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:29

met ALLE terechtheid trots, wat een prestatie! "Heb hem weer gemist *schaam* maar we kwamen ook weer ns wat laat aan haha (as usual) en dan zie je iedereen weer enzo, dus je kent dat wel.. ooit gaat het nog wel ns lukken!

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:42

ArabianRanch schreef:
CtjeLief schreef:

Ik moet eerlijk bekennen weinig van de show gezien te hebben. Wij vonden dit ook niet erg, daar het buiten zulk mooi weer was en wij uiteraard Ilona & Sivmayall moesten supporteren ! Zij hebben erg goed gepresteerd voor de NL-ers (samen met Annelieke en Kelsey). De NL-ers stonden 2e in de Nations Cup ! Haha! Alles wat ze gereden hebben zaten ze in de prijzen Haha!
Ilona & Siv hebben veel ZZ-ruiters achter zich gelaten, 2x een 4e plaats (denk dan wel van de 23 starters !) en 1x een 5e plaats in de moeilijkste proef op stang en trens (die Siv nog maar een 9x in zijn mondje heeft gehad) met een Wertnote van 6,8 !! Door deze 6,8 (die minimaal een 6,0 moest zijn) hadden ze zich gekwalificeerd voor de Kür op muziek, in spaanse sferen Pling Deze ging ook heel goed en kwam heel goed uit (terwijl ze de donderdag ervoor pas het CD-tje thuis gestuurd kreeg en totaal niet meer kon oefenen !!!!). Wie had ook gedacht dat ze zo goed gingen? (zeker na het kreupel staan van Siv, zijn 'onstuimige' buien en de wortelkanaalbehandelingen van Ilona). Volgend jaar zullen ze de kür ook zeer goed in mekaar gaan zetten en er écht voor gaan (de duitsers gaven iedere keer -na de proef- zéér positief commentaar en zagen Loon en Siv graag in de ring).
Wij (fokkers en eigenaar van de hengst AR Sivmayall) zijn MEGA trots op onze kanjer en op de kanjer Ilona Bax, wat een spirit heb jij zeg ! (zo ook Annelieke en Kelsey, Marian & Karin) ! Pling Het was een ontzettend gezellig weekend !! Op naar Aachen volgend jaar Haha!

mega trots mag Loon en Arabian Ranch wezen !!fokker van deze mooie hengst, wist ook niet wat ik zag toen loontje aan kwam op sivje Afgod echt prachtig zo mooi om daar te staan wat een piste zeg pfff en ook zo mooi weer ik heb genoten om naar siv en loon te kijken , mag toch niet mopperen met deze plaats en de punten.
2 dagen in aachen echt top mooie arabjes pfff Kwijl even nog met Qr-marc staan knuffelen Haha! een heerlijk ventje (sabje heeft nog 2 fotos gemaakt) zaterdag avond met Isabel en sabrina bij Claudia Darius wezen kijken met een heerlijk buffet daar kwam ook heel veel moois langs was erg in de indruk van de hengst die daar voorbij kwam. en wat moois wat je allemaal ziet daar sta je dan zo dicht bij zo moois ohwww rillingen had ik zucht
Venetzia Kwijl Pianissima Kwijl Marwan al Shaqab Kwijl

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:53

missfcdb ik wil het stukje van de week wel voor je scannen of kopieren. Geef me dan even je mailadres!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:17

Thx Ctjelief en Liesje, we zijn meer dan trots en iedereen mag het weten ook !!!!! Haha!

Ik vond dit nog zo'n gave foto, Kelsey met Aviv Shakira (merrie) en lieve brave Siv ernaast (na de ereronde)

Afbeelding

Siv en Shabri reageren ERG boos op mekaar, ze kunnen mekaar niet zien of luchten Bloos (dit kwam soms een beetje verkeerd over) Ach gut

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:38

Siv en Ilona hebben het weer super gedaan, gefeliciteerd!
En hele mooie foto, wat is hij toch braaf Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:35

ArabianRanch schreef:
CtjeLief schreef:

Ilona & Sivmayall van harte gefeliciteerd met de plekken.
Zoals ik al eerder zij isabel is dit gewoon de perfeckte combi.
En siv leert echt snel al naar 9 keer 2 bitten in zijn mond en loopt of die ze al jaren in heeft.
Wij hebben genoten van aachen via de live streams ik heb vanaf vrijdag tot zondag af en toe gekeken.
Maar snapte niet alles wat er werdt gezegt.
Maar nogmaals jullie zijn een geweldig duo Ilona & Sivmayall.
Ik zou zeggen waar blijven de reeksen foto's die zijn beloofd aan de trouwe fan Knipoog Haha! Ikke dus
ookal ben ik niet aanwezig ik hoor het wel en duim voor jullie Knipoog Bloos

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:42

Thanks Es & Vicc Pling

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 00:06

Ik heb ff een leuk filmpje in mekaar geflanst van Siv en Loon op De IJzeren Man met bewegende beelden,helaas door uploaden is de kwaliteit achteruitgegaan Verdrietig

*click hieronder*

Afbeelding

MMSultan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:29

Mooi filmpje van Ilona.
De punten zijn ook zeer verdient door Siv en Ilona.
Ondanks de tegenslagen, bewijzen ze toch maar weer dat ze zich niet uit het veld laten slaan.
Top combi!!!!

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:30

Hier is hij dan Haha!

Afbeelding

Afbeelding

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:35

Laatst bijgewerkt door Djilna op 01-10-08 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's quoten

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:53

MMSultan schreef:
Mooi filmpje van Ilona.
De punten zijn ook zeer verdient door Siv en Ilona.
Ondanks de tegenslagen, bewijzen ze toch maar weer dat ze zich niet uit het veld laten slaan.
Top combi!!!!

Thanks Wendy, het was ff een mega karwei dit filmpje, maar het ziet er toch nog aardig uit Pling
Ze zijn indd 2 toppers !!!!

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:02

ArabianRanch schreef:
Ik heb ff een leuk filmpje in mekaar geflanst van Siv en Loon op De IJzeren Man met bewegende beelden,helaas door uploaden is de kwaliteit achteruitgegaan Verdrietig

*click hieronder*

is zo mooi denk dat iedereen trots zou zijn als Isabel als je eigen paard mee doet in aachen !!
ik zou aapen trots zijn Afgod ja op loon ook hoor Pling ik heb genoten daar

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:20