Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en snotneus is vervelend maar niet onoverkomelijk voor je meisje
ben erg benieuwd of het volgend jaar doorgaat! 

al is dat aan de foto's niet te zien

Ja ze is en blijft voor mij een heel speciale merrie. Ben ook benieuwd wat er uit de combi met Arjen gaat komen, als dat tenminste lukt dit jaar...

Mesitran/honingzalf gaan smeren Yildiz, ben je er echt zo vanaf! Spannend het dekken, hopen dat het gaat lukken! Welke hengst had je ook alweer? Tof dat Nour het zo goed doet. Knap hoor voor zo'n jonge heer dat ie zich een dag na het dekken zo netjes gedraagt naast een hengstige merrie 
Ben hier nog wel eventjes zoet mee...

nog even geduld, dan zal ik hem weer in zijn geheel tonen
Fijn dat het met Noor al wat beter lijkt te gaan!
hij is te koop
balen van de wond bij Tie... Ik hoop dat het dekken etc allemaal voorspoedig verloopt! Mooie siësta foto daar
Maar wel balen van Vadim... 

een hoefsmid in Veenendaal weet ik zo gauw niet...
Set vind het wel lekker rustig zo
Ik vind ribbetjes nooit zo erg, zie ik liever dan geen toonbare ribben! Noah vind ik momenteel zelfs te vet... Zal straks eens foto's plaatsen nav de balkentraining, je ziet heel goed wanneer meneer het gras weer op ging
meteen die pens er onder 
Gefeliciteerd met 9 jaar Sets baasje zijn! 
Van de week ook weer eens gesprongen, lekker voorwaarts en enthousiast! op een stijlsprong tot de 1.10 gegaan, omdat hij op de stijlsprongen het meeste balken pakt op wedstrijd. En de 1.10 is er geen enkele keer af gegaan! 

en inderdaad Set is toch niet heel vol van zichzelf, deze foto vertekent ook verschrikkelijk, de foto's van vandaag is ze een heel ander paard

Hij ziet er goed uit hoor, lekkere body!
En alles gaat zo goed, fijn dat hij nu een grote vlekkenvriend heeft. Nour reageert nog altijd heel heftig op ijscos waar hij mee in de opfok stond, dus dan weet je dat Ilya dat later met vlekken krijgt hahaha!
Ga zo je topic bekijken, benieuwd naar de resultaten!
YildizArabs schreef:Vandaag overleg gehad met mijn DA toen hij er toch voor Jazzy was (ivm ET) en besloten om de dekking voor Tie n jaar uit te stellen. Andere optie was om sperma zelf te gaan halen (Zuid Duitsland/Zwitserland) en dat is nu dus geen optie voor mij. Beetje tegenvaller want ik had me echt op n nieuw veulen van Tie verheugd, weeeeer een jaar wachten.
Dus...mocht je iemand weten: Tie staat nu ter lease aangeboden (on farm, dus uiteraard wel gewoon bij mij) voor de fok. Zonde om zo een merrie weer een jaar leeg te laten staan dus hopelijk kan ik iemand anders zo de gelegenheid bieden een mega gave baby arab te fokken.
Jullie gaan helaas echt te snel voor mij om het bij te kunnen houden. En de laatste tijd hier een flinke rollercoaster, dus ook daardoor weinig tijd..
. Een kleine kat met denk ik een hele jonge Set leuk.
.
. Of ze het erg vinden ik denk het niet volgens mij hebben ze het wel naar hun zin zo op het land
.
Wel jammer hoor dat je de dekking moet uitstellen!
Hoe ging het op de Kossack?

Jullie komen er wel! Dayem is niet mee geweest naar de Kossack, helaas. Niet eerlijk als ie de dag ervoor in elkaar is gebeukt