Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is inderdaad erg benauwd, vies en vochtig. Heb er zelf ook last van, ben vanmiddag nog half in de waterbak gaan hangen

Pff, alleen er al naar kijken was een rede om helemaal over de zeik te gaan, nadat ik zelf al ontploft was, maar besloten om even een praam om te doen, dat hielp behoorlijk, dus kon het even schoonmaken, maar het ziet er heel goed uit, amper zwelling (wel op laag op d'r neus, vermoedelijk door d'r panisch gedrag en druk van het halster). Heb er nu wat aloe vera opgedaan en besloten er verder geen zorg meer aan te geven, het zijn schaafwonden en zijn mooi droog en ze wordt zo panisch, dramaqueen. De zwelling op haar schouder is minimaal, maar dat is gewoon te behandeling, geen centje pijn, trut 

Heb m eerst ook weer afgedaan, omdat ie ook iets te groot was. Doel is trouwens het UV zonlicht in haar ogen. 
Hij was ook constant met z'n bovenlip aan het klooien omdat het kriebelde

Wel meteen laten weten he?! Ben benieuwd...
(voor Nour z'n halster in de liberty) 

nu op Pavo Liga gezet (voor sobere pony's/IJslanders) zodat ze nog wel wat kan knabbelen als Set eet en wat vitaminen en mineralen binnenkrijgt. Morgen de hoefsmid dus mijn paarden zijn weer helemaal onderhouden straks haha 
Check die kont... Weer lekker uit verhouding!
Aan een voorbeen een klein beetje en aan de andere een stuk erger. Was de eerste keer dat ik haar na vakantie weer zag, dus dat heeft ze in de tussentijd ergens opgelopen met al die regen in het natte weiland. Ik hoop dat het een beetje vlot wil genezen. 
De stalhouder houdt er ook een oogje op. Ze ziet er echt super uit he?
De eigenaresse van Mish d'r vriendinnetje vindt haar ook helemaal leuk.
Maar zonde van Pony zeg!
je hoeft niet op alles te reageren joh.
beetje naarling af en toe.