Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:tja, ik weet gelukkig van mezelf dat ik niet opgeef en ik zie dit niet als opgeven ook, er is gewoon niets wat ik kan doen voor hem, of niets binnen mijn macht (had ik een hectare grond ergens met een schuilstal mocht ie daar de rest van zijn leven slijten zonder menselijk contact, maar dat heb ik niet). Ik heb intussen door de jaren heen meer dan 500 verschillende paarden en pony's in handen gehad, talloze karakters en ook vooral talloze trauma's en issues. Dat helpt wel, en het uitvoerige gesprek met het centrum van annemarie van der toorn hielp ook enorm. Hij mag, in deze staat, gewoon nooit in handen van anderen vallen, want het is een tikkende tijdbom op dit moment, gezien wat hij de afgelopen dagen liet zien aan ons. Die man die hem ophaalt kent mijn DA, mijn DA heeft dream gecastreerd en kent hem heel goed en zal hem nooit in zijn leven vergeten (3x dubbele roes en toen 1,5 narcose en nog blijven staan en woest wezen en vechten). Dus ik weet dat hij niet zomaar met iemand komtIk verwacht echter dat hij ook niets kan doen en dat dream dus voor het einde van deze maand zijn vrijheid eindelijk vind op de eeuwige groene weides. Daar zal hij de rust vinden die hij zoekt.
Nickyyyy schreef:Ooh wat ook wel een leuk feitje is, mijn broer is ruim 1.90....
Haha stinken tjah.. Dat vindt volgens mij iedereen die niks met paarden heeft, mijn broer is tijdens het mesten even buiten in de regen gaan staan, de lucht was niet te harden volgens hem.. Echter ik rook niks