Yildiz, fijn dat Tie weer goed loopt. Hopelijk blijft het nu eens goed.

en tja uuuhhh filmpje, hoe moet ik dat in hemelsnaam gaan regelen! haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

erna met de camera naar de computer, bestandje eraf halen, evt bewerken via een bewerk programma, uploaden via vimeo of iets dergellijks ennn de link hier neerzetten :p haha tot zover zou ik komen. Missch zyn er makkelijkere manieren hihi
Maar dat geeft niks. Ga in het najaar Nour zadelmak (onbelast) maken en het jaar daarna mag hij verder opgepakt worden. Nu al zin in!
canisia schreef:Camera op de hoek vd bak zetten, aandoen, jy en nada jullie kunstje doen en erna camera weer uitzettenerna met de camera naar de computer, bestandje eraf halen, evt bewerken via een bewerk programma, uploaden via vimeo of iets dergellijks ennn de link hier neerzetten :p haha tot zover zou ik komen. Missch zyn er makkelijkere manieren hihi

Mister Plumeau wordt steeds meer mans, gaat al beter opstellen en loopt aan de hand als een kanon! Zo benieuwd! Ga hem volgende week weer zien! Mis m echt vooral als Tie een sjachoweek heeft, grrrrr.. Merries!!!
en al helemaaaal geen kans op koliek want dat hebben hun pony's ook niet
. Ja en mocht hij dan alsnog wat krijgen zou hij de dierenarts kosten wel vergoeden..
. Soort van als mijn paard zware koliek krijgt door zijn afval en leeggepompt of geopereerd moet worden op Utrecht of hij daar komt te overlijden en ik met mijn rekening bij hem aanklop van een paar duizend euro, hij dat toch niet betaald want dat is veel geld. Buiten dat feit is er niks wat jou paard terug kan brengen.
Na het rijden Tie dus nog even op de wei gezet (moeten we op zondag zelf doen) en zelf lekker op t terras gaan zitten. Dat moet natuurlijk ook gebeuren!

kilometers maken he!! 
Dat heeft bovendien bij nada toch geen zin, want de volgende dag is dat dan toch weer even eng.

Nou sorry het blijft nog steeds mijn paard en ik bepaal wat en hoeveel ik erin stop. Vandaar dat we nu ook ergens staan waar we alles zelf doen. Iets meer werk, maar wel alles in eigen controle
Geeft een hoop rust in ons hoofd!
En superrrr goed gedaan met de wedstrijd! LeukLeuk!! Nu kom je 9juni ook wel mee doen toch?
Wij nemen dan ook onze 'alles is nog nieuw en compleet onbekend' guppy mee! Iig voor de in hand klasses, maar misschien ook een poging pleasure. (Summershow is overigens al over 3 weken, moeten de inschrijfformulieren er niet langzamerhand aankomen?
)
Verder dan wat backups en side passes zijn we voorlopig namelijk nog niet hihi
Wat voor film kunnen we hem in bewonderen straks?
Doe je mij wel een brave Jessica?
Wordt sowieso mijn eerste keer op een 'echt' westernpaard
En ook helpende handen zijn nooit weg, dus mocht je zin hebben om een dagje te vrijwilligeren, laat het dan weten!!
. Deed meestal op zaterdag de kleine kids.