Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zahlina schreef:griebels schreef:Trouwens, hier ook even
Sabiha staat op stal
We hebben er 1u over gedaan om haar op de trailer te krijgen. We hebben haar niet gedwongen maar met lichte druk proberen over te halen. Uiteindelijk hebben we eerst de kleine erop gezet en moest Sabiha smal geladen worden. Dat lukte eigenlijk ook niet, en het laatste stukje hebben we haar zowat in de trailer getilt. Dominike (reader) zei al dat ik niets overdreven had mbt het laten van Sabiha. De trailer stond een 100m van de wei af (ivm modder voor de wei) en toen ik haar aanknipte stond ze al met angstige ogen naar de trailer te kijken die dus verder weg stond. Eenmaal voor de trailer stond ze echt te trillen van angst. Zelfs Dominike kreeg dmv contact maken haar niet op de trailer. Hij zei ook dat ze echt paniekerig aanvoelde...
Maar goed, alles is goed gegaan en ik ga gewoon wat vaker met de trailer oefenen, voeren op de trailer enzo... Hopelijk mag ik de trailer van de stalbaas daarvoor gebruiken.
Gelukkig dat het goed is gegaan.
Tis altijd heel erg moeilijk als paarden bang zijn voor de trailer, tis zo lastig om ze te vertellen dat het niet eng is.
Maar nu heeft ze er wel weer een wat betere ervaring mee.
sherif schreef:toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon
![]()
![]()
![]()
iedereen bedankt voor het dansen
Jeddah schreef:Leuk paardje!! Ik hou wel van die mooie blessen! Welkom!
Carita schreef:bij ons heeft het de hele middag geregend en dan weer opeens was de zon erweer en daarna weer regen en zon, regen, zon, enzo.
ik heb wel nog ff carita gelongeerd aan de passoa toen het zonnetje naderhand wat langer bleef!
het heeft zelfs bij ons nog geonweerd
groetjes michelle
griebels schreef:Sabiha is altijd zonder problemen op de trailer gegaan. Maar toen ze van de kliniek (operatie aan haar voorknie) naar huis mocht is ze in paniek geraakt in de trailer. Ze had nog verdoving in haar lijf zitten ivm het verwisselen van het verband. Sindsdien is het paniek met de trailer. Ze heeft daarna alleen nog maar goede ervaringen gehad met de trailer, maar het wordt steeds erger.
Jeddah schreef:@Mietje, waar zit jij dan?
Nou, de bedoeling is wel Ommen te starten, klasse I met mijn Paint merrie. Eerst Soest klasse II mits mijn ribben het tegen die tijd (is al over een maand!) trekken...
Tmroes schreef:Endurance lijkt me echt super!
Helaas dat het hier in de buurt bijna onmogelijk is om hiervoor te oefenen.
Alleen maar asfalt... en geen bossen of velden![]()
Trainen jullie endurancers veel?
Jeddah schreef:Ja! Appelscha kan wel kloppen! Inderdaad in het zwart/rood!
Jij zit dus in een mooi deel van Drenthe of niet?
Jaimyliefje schreef:hey hey mensenhoeist?
remsy schreef:Hey eef leuk dat je hier ook bentenne we hebben nog steeds niet gemeet he
Carita schreef:bij ons heeft het de hele middag geregend en dan weer opeens was de zon erweer en daarna weer regen en zon, regen, zon, enzo.
ik heb wel nog ff carita gelongeerd aan de passoa toen het zonnetje naderhand wat langer bleef!
het heeft zelfs bij ons nog geonweerd
groetjes michelle