Krijg ook een beetje het idee, dat hij wat meer sport gefokt is ofzo..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Youko schreef:Ik heb zelf ook een Pool, en die is ook absoluut niet fragiel. Ze heeft ooit een tank van een vent van 2 meter groot heel de erf doorgesleept
gabrycha schreef:Nou rawaat is dit ook zon ielig fragiel beestje?![]()
gabrycha schreef:Ik heb toch niet iel gezegd, en fragiel wil breekbaar, gevoelig zeggen.
Manuutje1990 schreef:Wel goed dat er toch nog wel Arabieren fokkers zijn die heel selectief zijn in zowel uiterlijk, karakter en prestatievermogen. Zo krijg je niet alleen de mooiste maar ook de beste Arabieren lijkt me..
Rawaat schreef:Manuutje1990 schreef:Wel goed dat er toch nog wel Arabieren fokkers zijn die heel selectief zijn in zowel uiterlijk, karakter en prestatievermogen. Zo krijg je niet alleen de mooiste maar ook de beste Arabieren lijkt me..
Het vaakst gebeurt het omgekeerde, dat een brave goeie hebt, je doet die naar een trainingstal en je krijg een echt monster terug
horseranch schreef:Youko schreef:Ik heb zelf ook een Pool, en die is ook absoluut niet fragiel. Ze heeft ooit een tank van een vent van 2 meter groot heel de erf doorgesleept
Hier hoeven ze echt geen pool voor te zijn hoor![]()
![]()
Citaat:maar qua uiterlijk heb ik liever een mooie grote ronde (gespierde) pony, met een eigenwijs pony hoofdje en kleine ondeugende oortjes, korte rug, vierkante bouw, en manen in overvloed.
BlazingBoots schreef:Dit is wel een plaatje zeg!
(img)
Citaat:Bella jij hebt toch een wachlarz zoon? Ik vind m leuk hij mist alleen halslengte, maar een super uitstraling !
WildWings schreef:BlazingBoots schreef:Dit is wel een plaatje zeg!
(img)
Bah, nee. Type barbiepaard, kan hem/haar niet mooi vinden