Wanneer ga je dekken Lisa, februari?
Ja heel snel, hij is zondag pas 3 maanden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar de scan zei gelukkig wat anders! De bloeduitstorting is vergelijkbaar met zon schiefel. Nu nog (net zoals nu) twee weken rust houden en groene klei + zalf  smeren en dan verwacht ze dat het nog iets verder slinkt maar zal wel een klein bultje (littekenweefsel) blijven maar die kan geen schade aanrichten zolang hij niet weer groeit
  maar de scan zei gelukkig wat anders! De bloeduitstorting is vergelijkbaar met zon schiefel. Nu nog (net zoals nu) twee weken rust houden en groene klei + zalf  smeren en dan verwacht ze dat het nog iets verder slinkt maar zal wel een klein bultje (littekenweefsel) blijven maar die kan geen schade aanrichten zolang hij niet weer groeit  dus goed in de gaten houden.
  dus goed in de gaten houden.  die waren dan veel verder van huis
 die waren dan veel verder van huis 
   Ze mag gewoon de wei dus op (wel nog steeds vast heen en terug ipv los en crossen
 Ze mag gewoon de wei dus op (wel nog steeds vast heen en terug ipv los en crossen   ) en we mogen wandelen op vlakke ondergrond en dan na 2 weken rustig aan weer opbouwen. Bult moet dan niet groeien of warm worden dan moeten we ff bellen maar in principe gaat het dus neit de pees beschadigen!
  ) en we mogen wandelen op vlakke ondergrond en dan na 2 weken rustig aan weer opbouwen. Bult moet dan niet groeien of warm worden dan moeten we ff bellen maar in principe gaat het dus neit de pees beschadigen! interessant zo'n scan
 interessant zo'n scan  

wat fijn zeg, geen peesbeschadiging.
 wat fijn zeg, geen peesbeschadiging.                                                         

De punten om over te moeten naar een hoger level zijn aangepast dus voorlopig kunnen we nog een seizoentje starten zonder al tussen de goeie mensen te moeten. Kan Moyo ook een keertje mee aan de hand.
  De punten om over te moeten naar een hoger level zijn aangepast dus voorlopig kunnen we nog een seizoentje starten zonder al tussen de goeie mensen te moeten. Kan Moyo ook een keertje mee aan de hand.  

Lief dat je het vraagt!!
 Lief dat je het vraagt!! Werkt een stuk makkelijker met licht
 Werkt een stuk makkelijker met licht 

Zo spelenderwijs bezig leren ze alles.
 Zo spelenderwijs bezig leren ze alles.  Mijn verlichting voor de paddock moet al 100 jaar geplaatst worden:+ ...maar ik kan 's middags rijden en bij de stallen heb ik natuurlijk wel licht gemaakt en gelijk met het geitenhok de lantaarn.
 Mijn verlichting voor de paddock moet al 100 jaar geplaatst worden:+ ...maar ik kan 's middags rijden en bij de stallen heb ik natuurlijk wel licht gemaakt en gelijk met het geitenhok de lantaarn. 

excuses
 excuses