Ik heb een mini-schriktraining gehouden met Piert: kussen van de tuinstoel en feloranje kampeermatje. Eerst gedroeg ze zich héél Arabisch, maar op het laatst is ze zelfs achter mij aan over de oranje mat gelopen en mocht het kussen op haar rug liggen
Dat hoef ik niet met die van mij te doen.. Alle dingen waar ik van denk die zijn normaal vind ie dood eng.. Zoals hoog gras aan zijn benen, dan flipt ie helemaal..
En dat soort dingen die jij beschrijft is ie echt niet van onder de indruk
Piert opjagen? Geen idee hoe: had een zweep met flapperend plastic, mensen, harde muziek, vreemde binnenbak, bloembakken...en er kwam me toch een allerachterlijkst sukkeldrafje uit Zucht!
Dat was een evenement twee weken geleden waarbij vijf aspecten van de paardensport werden vertegenwoordigd: dressuur, speed, liberty, cross en springen. Dat was in Renswoude en wordt jaarlijks gehouden.
Ik heb meegedaan aan de dressuur (althans een poging gedaan ) en de liberty.
BabiiVeeraa
Geplaatst: 31-08-11 10:25
@Tanika; ik was ook beide dagen in Ermelo Moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van het 2jarige hengstje van Klarenbeek Arabians, mijnGod wat een ontzettend mooi paard!
Wel vond ik het ontzettend jammer dat de Nationale Keuring zo ontzettend aan kracht verliezen. Er is zo weinig publiek, weinig inschrijvingen, en veel van de inschrijvingen vind ik qua kwaliteit nou niet echt geweldig. Jaren terug had iedereen je uitgelachen als je zou vertellen dat de Nationale op zondag om half4 was afgelopen, toen waren er nog serieuze keuringen met in iedere rubriek minimaal 5 inschrijvingen en een programma tot half7 's avonds.
misschien moet je je ook bedenken dat een aantal jaren geleden het arabisch volbloed veel populairder was dan op dit moment. Het is heel jammer maar het is wel zo, de vraag ernaar is gedaald...
De vraag naar paarden in zijn algeheel is gedaald, ook door de economische crisis. Maar het vreemde is dan, in andere landen waar dit ook zo is, weten ze wel volwaardige shows in elkaar te draaien, terwijl daar toch ook de vraag daalt.
Alleen maar lange verhalen met die gekke Arabische clowns
BabiiVeeraa
Geplaatst: 01-09-11 10:45
Echt heel leuk Kim!
Eventjes iets heel anders, maar ik ben blij Heb namelijk gisteren te horen gekregen dat ik mijn Propedeuse en tweede jaar HBO heb behaald, in 1 jaar tijd!
Dankjewel Ik doe de studie Commerciele Economie, met een dubbele afstudeerrichting, zowel HBM (Horse Business Management) als FSM (Financial Service Management)
Calimero_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-11 13:12
Zo, vanmorgen mijn tweede L1 wedstrijd Gelukkig ging deze beter! Hij was alleen nog niet zo actief als ik hem wil en de puntjes moeten nog wat op de i, maar ik ben tevreden