WennieJ88 schreef:Een leuk nieuwtje: Gisteren geboren!
Een hengstveulen: El ninjo x A.F. Fine Bayla.
Naam komt nog!
Gr. wendy
Leuk voor meneer Blaak! Gaat alles goed met zijn paardjes? Dit veulen is wel een latertje he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WennieJ88 schreef:Een leuk nieuwtje: Gisteren geboren!
Een hengstveulen: El ninjo x A.F. Fine Bayla.
Naam komt nog!
Gr. wendy

missfcdb schreef:
katjamanny schreef:zulke filmpjes van zulke machtig mooie arabieren vind je met duizenden op youtube! zo blijven we wel linken
ik vind de schimmelhengst trouwens wel mooi maar niet indrukwekkend.
missfcdb schreef:katjamanny schreef:zulke filmpjes van zulke machtig mooie arabieren vind je met duizenden op youtube! zo blijven we wel linken
ik vind de schimmelhengst trouwens wel mooi maar niet indrukwekkend.
Hoi,
Niet alle filmpjes van youtube vindt ik mooi.
Een volbloed moet mij raken en dat doet de helft van youtube niet.
Geen een paard is perfeckt maar ik vindt filmpjes van een fout paard niet mooi om te zien.

[ITP] AR Sivmayall (arabische hengst) & Ilona Bax door Nanda Brouw
missfcdb schreef:Zo isabel das pas een binnen komer.
Jou woeste hengst is geweldig we want more.
En dat is niets voor hem, want normaal komt hij, als hij buiten is, elk uur wel even binnen kijken. En hij is ook nog nooit een nacht niet thuis gekomen. Ik hoop maar dat hij bij 1 van onze buren in de schuur zit, en weer terug komt, zodra hij er weer uit kan. Het is een heel aanhankelijk katje, en hij loopt ook achter iedereen aan dus ik hoop maar dat niemand hem mee heeft genomen
Ik hoop dat hij snel weer terug komt, ik ga vanmiddag een rondje door de buurt, om te kijken of hij misschien ergens in de schuur zit.
WIJ WEL !!!!
) dus daar gaan we ook nog even een kijkje nemen, ze hebben altijd een heerlijk buffet om van te genieten.
lekker trainen met mijn trainingsmaatje en haar nrps'er!CtjeLief schreef:Ik kom waarschijnlijk zondag even buurten!!