Met Piefie gaat t goed! Love of my life
Elke dag weer zo intens blij met haar.. Echt 't beste wat ooit op m'n pad is gekomen!Met mij gaat 't ook, ben erg druk, met vanalles en nog wat! Morgen autotheorie-examen
Ik was inderdaad opzoek naar een showsetje voor ohz met Show Alkmaar, leek me wel wat! Daar zal onze zwarte schone niet in misstaan denk ik
Brenda ik stuur je even een pb'tje, thanks!Ik ga nu even de laatste mooie foto topics langs, dan laat ik iig nog iets van me horen
Vind het sowieso leuk om al jullie verhalen zo af en toe te kunnen bijlezen!

) En nog een hele berg westernblankets in allerlei kleurtjes. En nog meer zooi, kan wel 10 paarden compleet betuigen 
Hebbie nog leuke foto's van Pieffie? 
Die is qua karakter en rijbaarheid echt fantastisch! Maar dat paard is weer veel te goed voor mij, zou zonde zijn als die in de M ergens blijft hangen terwijl die potentie heeft om internationaal te worden
Maar die heb ik eigenlijk nog nooit gespot..
En nie handig van de tijd haha. Nu moet je nog een keer een 30km starten om klasse II te mogen?
Maar hij is de deur uit en nu niet meer eraan denken. Smiddags maar even bijgeslapen en savonds heerlijk met Raff aan de slag gegaan en na wat grondwerk er in me uppie opgeklommen. Was niemand op stal, dus maar wel ff zussie in Sicilie geappt, dat ik er nú op ga en erna geappt dat ik weer veilig op de grond stond
)