Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is super nieuws, ook al blijft die merrie van jou raar
Met jou ook alles oké?
Hele kleine bedjes met dunne matrasjes en mèèèn, het leek of heel Nederland daar liep, wat een lawaai
Maar soi, paardjes stonden er goed bij en je moet het toch zelf gezellig maken, hihi. Beide gingen met een heel aantal lintjes naar huis en belangrijker nog: een super gevoel! Beide paarden zijn de hele dag zo chill geweest en zeker voor het andere paard was het weer een hele omschakeling want ze heeft hem 1,5 jaar niet gestart vanwege een peesblessure. 

Welke onderdelen hebben ze allemaal gestart?
Voor de allbreed onderdelen (mogen alle rassen aan meedoen) hunter under saddle, hunt seat equitation en horsemanship en voor de DAWRA in hand trail, trail, pleasure en horsemanship. Andere paard startte trail, pleasure en horsemanship in de allbreed klasse. 
Wel erg leuk, toch weer even anders.
Wordt dus busverkoop voor mij. Vind het echt heel jammer en van de betreffende dame vooral erg onprofessioneel. Als je je niet staande kunt houden naast concurrentie kun je je natuurlijk afvragen wat je als bedrijf waard bent. Los daarvan heeft zij ook in Brugge gestaan en geloof ik niet dat we nou zo veel last van elkaar hebben, zij pakt een heel andere doelgroep dan ik.
Nu wel aan het kijken met de organisatie hoe het voor mij alsnog een beetje opgelost kan worden en ach....eens een keer niet heen en weer rennen is ook wel leuk, neem ik Havanna eindelijk weer eens mee. Het blijft toch een prachtige show 
Dat is enorm schrikken zeg!! Fijn dat het mee lijkt te vallen met Djuun haar schade maar bah daar ben je wel even zoet mee. Hoe gaat het nu met haar?
Heeeel benieuwd hoe de set zal staan!

).
Vrij logisch dat het hoofdje meer zeer doet dan de borst, daar is de klap opgevangen door spieren en vet. Terwijl op d'r hoofd, d'r schedel ook genoeg zeer doet
Knuffels voor jullie

Ze is gewoon sinds gisteren (toen het echt wel verrekte zeer heeft gedaan ws) super achterdochtig geworden naar mij.

Hoe gaat het met Diesella?
Gelukkig valt het allemaal mee maar leuk is anders!

) en die komen bij mijn kleine winkeltje toch niks halen, zo'n enorm assortiment heb ik gewoon niet. Echter de ''gewone'' mensen zullen bij haar weer niet gauw iets kopen want je krijgt een rolberoerte van sommige prijzen
Dus ik zie sowieso het hele probleem niet. Maar goed...wie ben ik
Ach ja when life gives you lemons.... Het is balen maar aan de andere kant is het misschien ook wel even goed voor me. De hele situatie met Umoyax hakt er natuurlijk ook enorm in. Weekendje gewoon in de rondte hobbelen kon wel eens een goed idee zijn denk ik dan.
vooral de eerste schok als mensen een voerton of grote tupperware dozen vol krijgen
Vriendin was ene halve dag bezig met strooien, die belde op gegeven moment dat ze lamme arm kreeg 

Woogy schreef:haha die kwallen doen niets gelukkig, daar kun je zelfs tussen zwemmen.
Ben echte wel jaloers op je zeehondjes, heb daar nog nooit zeehondjes gezienHoe gaat het met Diesella?

Jammer hoor, maar hoop dat er nog iets te regelen valt en anders is gewoon genieten misschien ook wel fijn!
Echt een kind van z'n moeder: lichtelijk bijzonder. Mams stond gewoon rustig te eten terwijl ik er vandoor ging met haar kind haha.