[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:20

Ow whaha, sorry, zie net Drunen staan :')

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:06

Beterschap met Diesel Victoria! Bah, dat zijn nare dingen!

Fijn dat Nas gedekt is Amy, ik duim voor jullie!

Yes Kat! *\o/* Dat is super nieuws, ook al blijft die merrie van jou raar :+

Ziet er goed uit hoor Letiets! Knappe spierbundel is Djuun!

Leuk van je stage Nicky!

Wat een uitzicht Eline, wauw! Wat wonen je ouders op een schitterende plek!

Super gave set voor Nour!

Wow, stoere foto's van Shatan!

Jeetje Siel, dat is echt schrikken! Gelukkig valt de schade mee maar jee, snap dat je goed geschrokken bent! Ongeluk zit soms in een klein hoekje :(:) Met jou ook alles oké?

Stoere Dayem, lekker hoor!

Gaaaf Tam, wat een kanjer is Noah toch ook!

Fijn dat je er ff tussenuit kon Maaike! Leuk dat jullie gemeet hebben, altijd gezellig!

Hoe is de show bij jou gegaan Joyce of lees ik daar nu overheen?

Wij hebben een top wedstrijdweekend gehad met Asi en een collega van Suus die ook meeging met haar ruin. Zijn zaterdagmiddag vertrokken, paarden hadden een super plekje op een prachtige accommodatie. Stonden al in een flinke berg stro maar kregen zelfs zondagochtend nog een hele lading stro erbij, wat een luxe! Wij geslapen in een vakantiepark, in een "chalet", nouja stacaravan was een beter woord :') Hele kleine bedjes met dunne matrasjes en mèèèn, het leek of heel Nederland daar liep, wat een lawaai 8)7 Maar soi, paardjes stonden er goed bij en je moet het toch zelf gezellig maken, hihi. Beide gingen met een heel aantal lintjes naar huis en belangrijker nog: een super gevoel! Beide paarden zijn de hele dag zo chill geweest en zeker voor het andere paard was het weer een hele omschakeling want ze heeft hem 1,5 jaar niet gestart vanwege een peesblessure.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil Jessica (Bimmetje) wel even heel veel beterschap wensen, liep allemaal iets anders dan gepland :(:)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:24

Zag de foto's voorbij komen op FB, super goed van Suus en Asi! :D Welke onderdelen hebben ze allemaal gestart?

Woei, ik heb m'n stok binnen voor m'n GoPro cameraatje. Nu kan ik op buitenrit mezelf + paard filmen :+

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:31

Een heleboel :D Voor de allbreed onderdelen (mogen alle rassen aan meedoen) hunter under saddle, hunt seat equitation en horsemanship en voor de DAWRA in hand trail, trail, pleasure en horsemanship. Andere paard startte trail, pleasure en horsemanship in de allbreed klasse.

Haha, leuk!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:12

Wat fijn dat het zo goed ging Ilona! Ziet eruit als een heel gezellig weekend :)

Ben weer terug van een weekendje Brugge. Mooie show maar volgend jaar maar niet meer met stand, omzet was nou niet om over naar huis te schrijven :+ Wel erg leuk, toch weer even anders.
Kreeg ook nog te horen dat er een miscommunicatie is geweest over St Oedenrode, ze waren vergeten dat ik zou komen.. Nou is dát nog niet zo'n probleem maar inmiddels had zich iemand anders gemeld en die wil geen concurrentie. -O- Wordt dus busverkoop voor mij. Vind het echt heel jammer en van de betreffende dame vooral erg onprofessioneel. Als je je niet staande kunt houden naast concurrentie kun je je natuurlijk afvragen wat je als bedrijf waard bent. Los daarvan heeft zij ook in Brugge gestaan en geloof ik niet dat we nou zo veel last van elkaar hebben, zij pakt een heel andere doelgroep dan ik.
Maar goed, flinke financiele tegenvaller voor mij want had vorig jaar leuk gedraaid in St Oedenrode. T is gewoon echt mn jaar niet, alles zit serieus tegen.. -O- Nu wel aan het kijken met de organisatie hoe het voor mij alsnog een beetje opgelost kan worden en ach....eens een keer niet heen en weer rennen is ook wel leuk, neem ik Havanna eindelijk weer eens mee. Het blijft toch een prachtige show :D

Nas gisteravond nog een keer gedekt, heb zelf het gevoel dat het nu gelukt is maar kan er net zo goed naast zitten. Duimen dus. Was wel de beste dag ook om te dekken.

Siel jeetje :oo :(:) Dat is enorm schrikken zeg!! Fijn dat het mee lijkt te vallen met Djuun haar schade maar bah daar ben je wel even zoet mee. Hoe gaat het nu met haar?

Was gezellig Maaike :D Heeeel benieuwd hoe de set zal staan!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:47

Nu maar hopen dat t geluk n keer mee zit en er volgend jaar een veullie rond huppelt gezond en wel.

Ik had goede voornemens vandaag.
Mo opgezadeld en rijden -O-
Maar toen begon t te rommelen..
Alle paarden van de wei..*alarm* :')
Heb maar afgezadeld....neem t risico niet dat t los gaat buiten terwijl ik er op zit.

Dus mo gaan wassen.
Morgen mits t door gaat n fotoshoot waar Mo model bij mag staan :)

En nu pas begin te regenen.
Achtetaf makkelijk n trainings rit kunnen maken :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:56

Ilona, klinkt goed zeg! Wat een topteam toch ook *\o/*

Amy, balen dat Brugge niet gewenste omzet gaf, maar Sint-Oedenrode is ook wel een bummer zeg :\
En hopelijk volgend jaar een veulentje!

Jes, serieus al onweer gehoord? Hier net twee spetters, maar tis nu weer droog (en volgens buienradar had het nu hier al moeten hozen).

Vanochtend bij Djuun geweest. Plek op dr borst was wat dik, maar heb gekoeld en mocht het gewoon behandelen. Plekken op hoofd zagen er heel rustig uit, hoofd was ook minder gezwollen. Heb ze wel met pijn en moeite kunnen behandelen, want mevrouw de Dramaqueen dacht dat ik dr op zn minst ging vermoorden (en irritantste dat staleigenaresse er wel gewoon aan mocht zitten :+ ).
Verder was ze vrolijk en heb dr nog even in de roundpen laten lopen en ze oogde niet stijf (boog ook beide kanten goed in) en draafde ook gelukkig rad.
Ik denk dat we er beiden goed vanaf zijn gekomen, maar hoop zoiets toch niet weer mee te maken hoor :n
Vanavond nog even terug, plek op borst weer koelen en behandelen, beter een keertje te vaak dan te weinig!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:21

Jeetje Siel, wat een schrappen op je kind :( Vrij logisch dat het hoofdje meer zeer doet dan de borst, daar is de klap opgevangen door spieren en vet. Terwijl op d'r hoofd, d'r schedel ook genoeg zeer doet :(:) Knuffels voor jullie

Jammer Amy dat je op ST Oedenrode niet mag staan, maar goed, als mensen weten dat je komt met je bus en spullen kunnen ze alsnog het een en ander bij je afhalen?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:25

Flauw is dat altijd als achteraf iets makkelijk had gekund :+

Arme Djuun. Wel fijn dat ze er verder zo goed vanaf gekomen is. Hoop maar dat ze zo snel mogelijk weer helemaal hersteld is :(:)

Ja hoor ik gooi evengoed het een en ander in de bus, denk halsters, verzorgingsspul en kettingen etc sowieso, dat neemt niet gek veel plaats in ook. En ik ben er gewoon het hele weekend, lekker genieten van de show :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:28

Maar staleigenaresse mag er gewoon aanzitten >;) Ze is gewoon sinds gisteren (toen het echt wel verrekte zeer heeft gedaan ws) super achterdochtig geworden naar mij.
Gelukkig doet eten veel goeds en kreeg ik daarna nog een kusje van dr, dus denk niet dat ze me extreem haat :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:31

Ik ben er ook het hele weekend Amy, gezellig *\o/*

Jeetje Siel, dat is schrikken zeg, wat een wond ook. Hopen dat ze gauw weer beter wordt!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:41

Djuun heeft je onder de plak Siel ;)

Gezellig!! Wij zijn er zaterdag met Gon en zondag zonder orsies :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:46

Jeejtje wan wond! Gelukkig hebben jullie er veder niks ernstigs aan over gehouden. Je zal wel goed geschrokken zijn.

Gisteren naar de maasvlakte geweest. Heb me toch veel zeehondjes gezien echt tof. De mannen baalde ze hadden hierdoor geen vis aan de haak haha

Ze zijn niet bang trouwens. We zaten op het strand en ineens een zeehond half op het strand. En veel kwallen bah bah ze hadden een blauwe gloed over zich. Ik noem ze uv kwalle lol

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:49

haha die kwallen doen niets gelukkig, daar kun je zelfs tussen zwemmen.

Ben echte wel jaloers op je zeehondjes, heb daar nog nooit zeehondjes gezien :( Hoe gaat het met Diesella?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:53

Nouja zeg, wat flauw zeg van die andere vrouw Amy! Begrijp op zich wel dat je niet met 10 stands met showhalsters moet gaan staan maar jullie zullen toch wel beide andere producten hebben? Je pakt het dan wel weer heerlijk nuchter op, haha! Genieten van de show is ook leuk! :D

Gezellig, Suus en ik komen ook op de zondag kijken!

Het zou hier ook gaan regenen maar de bui is over gewaaid volgens mij, beterrrr!

Oh Djuuntje dramaqueen :') Gelukkig valt het allemaal mee maar leuk is anders!

Leuk hoor Victoria!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:55

Oh zeehonden heb daar nog n verhaal over.

Was jaar of zestien en met familie naar t strand.
Me nicht en ik in zee.
paar meter van ons vandaan dreef er iets zwarts.
Dachten eerst n vuilnis zak..

Tot dat het dier gaapte :')

was het een zeehond.

Gingen geluiden maken kwam dat dier dichterbij tot ca een meter.

Toen heeft de strandwacht ingegrepen toen ze het zagen.

Schijnen behoorlijk te kunnen bijten :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:58

Ik heb ook besloten zowel zaterdag als zondag te komen.

Amy, jammer hoe het in Brugge gegaan is en ja, dat van St-Oedenrode is ook wel piep...

We hebben vandaag Falco zijn assen uitgestrooid. Een deeltje in de urne bijgehouden, met een vlecht staart haar en een pluk manen. Ook het stukje hoef van toen hij voor het eerst hier bekapt werd. Ergens heb ik ook nog tandjes, dus die moeten er ook nog bij.

Gek hoor, as van paard. Toch wel grof met hier en daar echt stukjes bot van pakweg een cm groot. En vooral veel :-)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:07

Bwuhh kwallen.... Zeehondjes zijn wel weer heel leuk! Vroeger gingen we vaak op vakantie naar mn oom en tante in Engeland, die woonden aan de kust, kon je vanuit het raam dolfijnen zien, was ook zo gaaf!

Tieneke... Klinkt mooi, het uitstrooien. Wel heel apart dat er nog stukjes bot in zitten dan zeg :oo

Tsja en toch is het per winkeltje weer anders qua assortiment. Demelza bijvoorbeeld heeft ook weer andere halsters dan ik en natuurlijk ben je dan wel concurrenten van elkaar, maar toch ook weer niet. Ik maak me er sowieso nooit zo druk om, vind dat concurrentie je scherp houdt. En deze dame heeft vooral de grote trainingsstallen (en woekerprijzen ;) ) en die komen bij mijn kleine winkeltje toch niks halen, zo'n enorm assortiment heb ik gewoon niet. Echter de ''gewone'' mensen zullen bij haar weer niet gauw iets kopen want je krijgt een rolberoerte van sommige prijzen :+ Dus ik zie sowieso het hele probleem niet. Maar goed...wie ben ik :P Ach ja when life gives you lemons.... Het is balen maar aan de andere kant is het misschien ook wel even goed voor me. De hele situatie met Umoyax hakt er natuurlijk ook enorm in. Weekendje gewoon in de rondte hobbelen kon wel eens een goed idee zijn denk ik dan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:11

As van paarden uitstrooien heb ik ook nog heel veel verhalen over := vooral de eerste schok als mensen een voerton of grote tupperware dozen vol krijgen ;) Vriendin was ene halve dag bezig met strooien, die belde op gegeven moment dat ze lamme arm kreeg ;)

Lijkt mij trouwens wel heel tof als er tig kramen staan met halsters en spullen...Maar ja, dat ben ik :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:19

Dat lijkt me idd ook vrij bizar... sta je dan met dozen vol :=

Nou ik ook hoor! Alleen maar leuk, voor ieder wat wils en lekker veel keuze :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:22

Nou dat andere kraampje in deurne had prijzen...in geen 100 jaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:25

Woogy schreef:
haha die kwallen doen niets gelukkig, daar kun je zelfs tussen zwemmen.

Ben echte wel jaloers op je zeehondjes, heb daar nog nooit zeehondjes gezien :( Hoe gaat het met Diesella?

Gaat redelijk. Ze schijnt er geen last van te hebben. Wacht nog steeds op de rest van de uitslagen. Jeejtje wat duurt da lang.
Aan een kant wil ik het deze week nog weten maar aan de andere kant. Zal heel mee weekend kunnen verpesten. Pff ;(

Amy je hebt altijd van die zeikers tussen lopen. En weet je wa its al about the money ;)
Als wij wat nodig hebben weet ik je wel te vinden lol.

IlonavL

Dan vind ik het idd nog vreemder dat ze geen concurrentie wil, voor de "gewone" man moet er toch ook wat leuks te shoppen zijn? Ik hoef geen showhalster van een paar 100 euro :+ Jammer hoor, maar hoop dat er nog iets te regelen valt en anders is gewoon genieten misschien ook wel fijn!

Annikab

Jeee Setje helemaal in orde! Nu lekker genieten van je drachtige meidje!

Knappe Djuun op de trainingsfoto!

Mooi showhalster, Nicky!

Ik ken de problemen met Massimo helaas. Voor Ely lag het aardig goed, maar ik kon er niet lekker in zitten. Ik werd erg naar voren gegooid en aangezien ik me al niet zo zeker op Ely voelde, hielp dat niet. Dat is ook één van de redenen dat ik 'm verkocht heb.

Mo weer z'n APK gehad, kan je weer lekker vooruit, Jessica!

Mooie set op Nour!

Knappe Shatan!

Sexy hoor, hoofdstelletje bij Blue :D

Mooi daar, Eline!

Ben benieuwd naar Zaartje zonder vacht, Yildiz! En of Jazzy vol is!

Jeetje Ersilia, dat is schrikken! Gelukkig lijkt het mee te vallen!

Stoere foto, Tam!

Haha die foto van Dayem!

Fijn dat je toch even bij de show bent geweest, Maaike!

Top van Asi en Suus, Ilona!

Wat vervelend, Amy, van St. Oedenrode! Duimen dat Nas drachtig is!

Ik kom de zaterdag naar St. Oedenrode, zin in!

Dit weekend Doortje gemeten op 1.40. Die zou, als ze zo door groeit, de 1.60 ruim moeten halen *\o/*

Euforio is echt een druif af en toe. Vandaag met behulp van mijn vriend hem even de wei uit geduwd (dat durft ie normaal niet, hij is bodemschuw). Toen hij eenmaal de wei uit was, ging het prima en liep hij gezellig met me mee van zand op beton, van beton op zwarte matten en weer terug. Alleen terug de wei in moesten we weer duwen 8)7 Echt een kind van z'n moeder: lichtelijk bijzonder. Mams stond gewoon rustig te eten terwijl ik er vandoor ging met haar kind haha.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:30

Nou praat me er niet van met die Massimo s.. :+

Ben blij dat ik daar me geld heb voor terug gekregen..

Nu erg blij met me kentauer..