die ringen heeft mijn vriend gemaakt die zijn van roestvrijstaal en zijn aan beide kanten een gaatje in geboord zodat de kabel erdoorheen getrokken kan worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die ringen heeft mijn vriend gemaakt die zijn van roestvrijstaal en zijn aan beide kanten een gaatje in geboord zodat de kabel erdoorheen getrokken kan worden
Niet helemaal mijn smaak. Maar met die kraaltjes enzo.. toppie! 
Ben zelf ook minder aan het vlechten.. tjaa examens komen in zicht..! 

Vooral jezelf niet daardoor tegen laten houden..

Met ponykamp dit jaar ga ik een middag met de groep showhalsters maken! Ik ga zo snel mogelijk even op papier zetten wat ik nodig ben voor één halster, en wat de kosten zijn. De grootte van de groep is namelijk nog niet helemaal bekent. Ik ga er vanavond na het wiskunde overlezen misschien nog aan beginnen

Geen idee welke week uit m'n hoofd. Ik mag van mijn ouders ook wel mee, maar heb op de een of andere manier niet zo'n zin
En zo ie zo, ik moet sparen nu ik mijn spiegelreflex heb .
Ik zat er nog aan te denken om van ieder kind met hun vaste pony die week een foto te maken met halster. (Met de spiegelreflex) maar dat moet ik nog even overleggen of de instructrice dat een leuk idee vind

En zelf betalen kan ook niet, want ik kan met mijn leeftijd nauwelijks een baantje vinden. Wat baal ik hiervan zeg!

Je kunt ook de maker ervan mailen, die kan je het zo uitleggen denk ik!
Mirdonna staat op knallen! Spannend