Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heerlijk zo en wat een mooi hoofdje!

waar ben ik?
hij klinkt een beetje teveel als een droom haha maar kan er niks aan doen hij is écht zo braaf.
heerlijk is dat he als je dieren je blijven verbazen
En het erge is dat ze bijna nooit een halster om hebben. Enkel een keer voor de foto en als we aan de wandel gaan etc.
Ilya gaat het daar vast fantastisch hebben.

. Tja en Nour......wat een uitstraling heeft hij toch
Wat staat die Ilya daar toch stoer in z'n uppie in de trailer, topper!
Dus topics zullen nog wel even duren.
zal vast veel moois tussen zitten!
Hoe is het met jou zelf?
Ik vind de fotoshoot-foto's ook echt prachtig, ga gauw in je topic spieken! En wat een sukkels die paarden van jou, Il die alleen maar verwonderd is in de trailer en die andere twee gewoon rustig staan vreten in de wei 

Maar balen van Noor, misschien inderdaad uitgegleden, met jouw goede zorg komt het vast wel weer goed 

Dit weekend weer concours, hopelijk die laatste puntjes scoren! 
Die was al een partij wild vandaag in de buitenbak 
Erg drukke week gehad! 3 weken geleden kreeg ik de vraag of ik in de carrouselgroep mee wou rijden, omdat er iemand gestopt was. Last minute... Gisteren dus wedstrijd gehad in Assendelft, Noah was erg druk, maar in de proef erg fijn te rijden!! Het ging voor mijn gevoel niet zo netjes als in de training maar we zijn 2e geworden. Mijn eerste reactie was 'oliebol, nou moeten we volgende maand nog een keer!'
Maar ach, Noah loopt best lekker zo tussen de rest en hij blijft er wel scherp van! 
Hij wou de buitenbak niet in, was lastig te sturen, schoot er een paar keer vandoor en voelde als een tikkende tijdbom
Gelukkig werd hij na een paar galopjes wat beter stuurbaar en wat kalmer, maar volgende keer ga ik eerst even in de binnenbak rijden tot hij wat chiller is