Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

67 stijlpunten in de B paarden, en wat heb ik heeeeerlijk gereden zeg

maar wat raar dat ze ineens onderuit schoof zeg! misschien inderdaad een misstapje gedaan, die paarden zijn af en toe zo handig he 

Wat steigert hij schattig, met die hangende beentjes

), hoop dat ie dan ook zo lekker gaat.
Lekker smeren met mesitran, echt wonder zalf! 

Arme Djuun! Wel fijn dat de zwelling weg trekt. En jij zal nog wel goed spierpijn hebben ja, take it easy!
, hopelijk genezen de wondjes vlug en heeft ze er niet te veel last van!
.
. Had heel de nacht moeten overgeven en mijn bloeddruk was deze ochtend weer veel te hoog, dus mijn vriend hield me liever thuis :p. Maar ik heb mijn zin gekregen
ik moest en zou naar Brugge gaan vandaag
. Helaas wel in de rolstoel, want kon onmogelijk op mijn benen staan
. Maar ah, beter dat dan niks
, zo was ik toch eens even buiten
.
(dat ik ook eens mag gebruiken voor fotoshoot met Shatan
). Als ik kon had ik ook weer enkele halsters gekocht want ze had zulke mooie bij
, maar helaas had mijn vriend het geld bij
dus (voorlopig
) nog geen showhalster er bij
.
Bij ons op stal heeft elk paard ongeveer een touwhalster, makkelijke dingen en ook fijn als je met meerdere paarden moet lopen naar een wei ofzo. Niet allemaal aparte halsters pakken, maar gewoon een paar die bij de meeste paarden past
Gaan we samen ritje maken en zwemmen 
Zal het toch een beest zijn?
. Ik moet eigenlijk zoveel mogelijk zon vermijden met mijn medicatie... Maar er was deze voormiddag geen schaduw daar, dus helaas heel erg verbrand en misselijk, maar ach dat heb ik er voor over
.