Ik heb er een nieuwe pony bij
Hekken open gezet nu weer veilig in het bos.
Weet nu ook wie de emmers s'nachts leeg drinkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ze doet me weer zo aan Setel denken he!
lilskie schreef:Morning. Alle paarden in de lappenmand, echt niet leuk! Ik klop even af, Princesa heeft al een tijdje geen onverklaarbare sneeën en bulten gehad.
Wat ligt Djuun er heerlijk relaxed bij. Mooi en lief koppie.
Qua stalling in de winter. Ik vind het altijd moeilijk om hierover mee te praten. Omdat ik er niet helemaal achter sta hoe dat bij mij op stal geregeld is. In principe blijven de paarden bij ons vanaf eind oktober tot maart gewoon binnen. Onderling regel ik wel dat Ses lekker in de bak komt. En ze gaat in de stapmolen. Maar ik blijf dit een heel lastig ding vinden dat binnen staan... Ik zou haar liever een aantal uur in een paddock hebben. Gelukkig ben ik in de weekenden wel gewoon zelf in de gelegenheid haar in een van de longeerkralen buiten te zetten. Alleen is Ses niet een paard dat lekker in haar eentje staat. Dus moet er weer iemand zijn die het niet erg vind dat zijn of haar paard buiten komt. Kortom..lastig. Alleen heb ik tot op heden geen stal gevonden die helemaal aansluit bij mijn eisenpakket. Ook al is het qua budget niet echt een probleem, maar ik wil gewoon graag een binnenbak, een stapmolen, ruime stallen, goed voer EN paddocks.. Is in mijn regio niet te vinden..
.

Doe mij dan maar een zandpaddock 
set_elkol schreef:Heeft Ely al een dikke buik trouwens?
Annikab schreef:Super leuk! Heb je een foto van de hengst?Ook hier even blij bericht: vandaag is Ely 200 dagen drachtig