Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:Geen idee, ze ging iig errug wijd (lees= ze liep ietsjes wijd omdat ze een enorme uier tussen haar achterbenen had hangen) en verder zou ze schots en scheef zijn ofzo.
er is maar 1 jurylid dat verstand heeft van benen, de rest gewoon niet. ik heb in de showring paarden 19en en 20en zien krijgen op beweging die bijna horizontaal naar opzij uitsloegen met de benen en ik heb paarden 14en zien krijgen op benen die echt niet slecht waren....
Taffie liep met de premiekeuring ook niet goed in stap(duh, hij tölt
) en maar klagen dat ie op de foto moet etc want hij zat vast in zn rug enzo. Maar draven joh, dat deed ie, en daar kreeg ie hoge punten voor
En toen waren ze verward, want stap niet goed, moet uit zijn rug komen, maar draf supergoed, dus kan niet uit zijn rug komen?
Tja, hij tölt gewoon in stap, ik krijg het er niet uithij doet dat nu eenmaal op vreemd terrein en bij drukte en zenuwen... Maar belachelijk dat ze het verschil niet zien tussen een paard dat vast zit in de rug of een paard dat een 4e gang heeft... Als ik het niet weet, ok, ik heb geen ervaring met gangenpaarden (of had, blijkbaar), maar een jury zou dit wel moeten kunnen zien, of het anders iig bestempelen als taktfout en niet een rugprobleem...