Heb al eerder geprobeerd iets via vakantieveilingen te kopen, toen won ik ook steeds nét niet. Niks voor mij dit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb al eerder geprobeerd iets via vakantieveilingen te kopen, toen won ik ook steeds nét niet. Niks voor mij dit
maar serieus, hier aten ze enorme hoeveelheden tot ze op een bepaald punt kwamen qua gewicht en volheid en dan werd het minder en stabiliseerde zich dat. Eerder voerde ik een ronde baal van 350 kg per dag in de zomer en afgelopen zomer kon ik met een halve baal toe. Hij gaat vanzelf minderen, zodra hij een vetreserve heeft opgebouwd
goed, ze zal vast niet winnen, maar ik hoop dat ze in ieder geval een mooie score neerzet qua stemmen
De shows zijn ook topsport!
Die houdt ook steeds over van los hooi terwijl hij voorheen een slowfeeder leeg vrat. Zou me er idd geen zorgen over maken

ShamalArabs schreef:Geen idee, ze ging iig errug wijd (lees= ze liep ietsjes wijd omdat ze een enorme uier tussen haar achterbenen had hangen) en verder zou ze schots en scheef zijn ofzo.
er is maar 1 jurylid dat verstand heeft van benen, de rest gewoon niet. ik heb in de showring paarden 19en en 20en zien krijgen op beweging die bijna horizontaal naar opzij uitsloegen met de benen en ik heb paarden 14en zien krijgen op benen die echt niet slecht waren....
Taffie liep met de premiekeuring ook niet goed in stap(duh, hij tölt
) en maar klagen dat ie op de foto moet etc want hij zat vast in zn rug enzo. Maar draven joh, dat deed ie, en daar kreeg ie hoge punten voor
En toen waren ze verward, want stap niet goed, moet uit zijn rug komen, maar draf supergoed, dus kan niet uit zijn rug komen?
Tja, hij tölt gewoon in stap, ik krijg het er niet uithij doet dat nu eenmaal op vreemd terrein en bij drukte en zenuwen... Maar belachelijk dat ze het verschil niet zien tussen een paard dat vast zit in de rug of een paard dat een 4e gang heeft... Als ik het niet weet, ok, ik heb geen ervaring met gangenpaarden (of had, blijkbaar), maar een jury zou dit wel moeten kunnen zien, of het anders iig bestempelen als taktfout en niet een rugprobleem...
maar hij was wat schraal, begint nu super uit te zwaren, maar zijn eetlust wordt er (nog) niet minder om
ik had er idd al rekening mee gehouden dat hij moest wennen, dat is het eerste wat ik me bedacht: hij denkt "lang leve het vreetwalhalla! Aanvalluuuuh" maar ik denk dat die periode na 6 maanden wel over moet zijn. Ik denk dan idd was ShamalArabians al zei: omdat hij wat schraal was en een vetreserve op moet bouwen, enz enz enz.

Vandaag samen met Letiets bezig geweest in de bak (plassen stampen, maar ligt niet zwaar). Djuun is een echte merrie dramaqueen (soms zou een ongecompliceerde ruin ook wel fijn zijn
), plassen kan je niet doorheen 

Wat een goed passend zadel wel niet doet zeg!!

Misschien meer ik dan paard 
Dan kan ik me altijd nog opgeven voor een proefje met galop. Heb nog ff

binnenkort maar eens een filmpje showen? 
en dat je er inderdaad lekker lang mee vooruit kan!

GEFELICITEERD!
super van je joh! Ik heb aanstaande dinsdag mijn her voor mijn ondernemen-examen en een deel van een rekentoets (ik was helemaal vergeten hoe je met breuken en staartdelingen moest rekenen
) Maar dat is niet lethaal voor het diploma. Maar ik wil wel graag overal een voldoende voor hebben
scheelt dat mijn Engels bijna niet van een native speaker te onderscheiden is, zeker als ik met mijn belachelijk vette accent praat
Nederlands komt ook wel goed, les geven op de manege is écht goed voor je houding tijdens het presenteren
maar tnx iedereen die gestemd heeft!